Als je non stop van dat soort akties uithaalt is het niet echt per ongeluk meer.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:01 schreef cuall het volgende:
[..]
medelijdennou dat niet direct, maar het is wel frappant dat zodra Lieske iets storend of doms doet, ze behoorlijk de wind van voren krijgt van Roelie en zijn groepppies. Nu wordt het door hun snel afgedaan als per ongeluk. Dat is meten met 2 maten
![]()
Roel zegt nu dat door zijn actie de rest dus sigaretten heeft gekregen, waar slaat dat nou weer op![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:02 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Nee Lieske had het eens moeten doen dan had je de stoere nepkraker moeten horen.
"alle bewoners batterijen wisselen"quote:Op woensdag 7 december 2005 17:04 schreef bunnyma het volgende:
Kut, wat bufferen die streams.
Wat zei de stem nu weer?
non stopquote:Op woensdag 7 december 2005 17:04 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Als je non stop van dat soort akties uithaalt is het niet echt per ongeluk meer.
doe mij maar nog ietsquote:Op woensdag 7 december 2005 17:01 schreef Kleintje het volgende:
wat zijn de streams kut. Ze bufferen verdomd veel.
Ik pak ff een bakkie thee, iemand anders nog iets?
Liefst gewone thee, ik heb nog wel een stuk chocola van de Klaasquote:Op woensdag 7 december 2005 17:05 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nog voorkeur voor een smaakje?
En wie zorgt voor het lekkers erbij?
Water kookt bijna
Tijdens een weekopdracht? Ik, nog nooitquote:Op woensdag 7 december 2005 17:07 schreef ART het volgende:
Gedachtenloos een peuk in het vuur mikken, welke roker zou dat niet eens gedaan hebben?![]()
Je weet als BB-bewoner dat er niets anders dan de door BB aangeleverde houtblokken op het vuur mag.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:07 schreef ART het volgende:
Gedachtenloos een peuk in het vuur mikken, welke roker zou dat niet eens gedaan hebben?![]()
Melksjukoladuhquote:Op woensdag 7 december 2005 17:09 schreef Kleintje het volgende:
*geeft D.Rose een bakkie iets*
*Cuall krijgt een bakkie english blend*
*Neemt zelf zuidvruchten*
Oeh lekker, sjokola... wat voor? Puur, melk of wit?
Ik heb hier nog taai taai.
lekkerquote:Op woensdag 7 december 2005 17:09 schreef Kleintje het volgende:
*geeft D.Rose een bakkie iets*
Ah, de bewoners hebben het niet van een vreemde. BB doet het dus zelf ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:11 schreef cuall het volgende:
Alleen Joost komt met de schrik vrij: "Ik heb allemaal as in mijn ogen", piept hij.
Viel mij inderdaad ook al direct opquote:Op woensdag 7 december 2005 17:13 schreef Kleintje het volgende:
Ah, de bewoners hebben het niet van een vreemde. BB doet het dus zelf ook.
Een spreekwoord verkeerd gebruiken.
ik zie alleen geen spreekwoordquote:Op woensdag 7 december 2005 17:13 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Want... Joost is juist de enige die niet alleen met de schrik wegkomt, hij heeft as in zijn ogen.
*zucht*
Ow enne... jammer dat het melksjokoladu is, ik heb liever puur
Inderdaad. Slonzig en onprofessioneel.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:13 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Want... Joost is juist de enige die niet alleen met de schrik wegkomt, hij heeft as in zijn ogen.
*zucht*
Ow enne... jammer dat het melksjokoladu is, ik heb liever puur
Whehehe... een GEZEGDE danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |