Boh, met die scène dook ik weg achter mijn stoel, en precies toen ik weer opkeek zag ik dat Preston gewoon had zitten schijten. Mén, wat was dat ranzig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gisteravond geweest. Geniaal
Ik lach echt 1,5 uur lang in een deuk en de zaal met mij
De goorste vond ik de scene met dat scheten laten met Steve-O...
ja dat ging zelfs mij te verquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:47 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Boh, met die scène dook ik weg achter mijn stoel, en precies toen ik weer opkeek zag ik dat Preston gewoon had zitten schijten. Mén, wat was dat ranzig..
Whe, het principe vind ik leuk, zo'n helm volkotsen. Ik hoef het alleen niet wide-screen te zien en met bioscoopgeluid te horen. Hoop wel dat er een derde film komt, begin alweer afkickverschijnselen te krijgen.quote:
Maar jij hebt dan ook mooi haar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:36 schreef Scandalous het volgende:
Ik vondChris Pontius
weer zo leuk
en verder heb ik ook goed gelachen, en ook weggekeken bij de schijtscenes
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:36 schreef Scandalous het volgende:
Ik vondChris Pontius
weer zo leuk
en verder heb ik ook goed gelachen, en ook weggekeken bij de schijtscenes
![]()
En hij heeft zo'n lief koppie dat je hem alles vergeeft. Beetje jammer dat er niet meer PartyBoy scènes in zaten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:41 schreef Scandalous het volgende:Heeeeee
![]()
Ja hij kan alles mooi dramatiseren. Waterbased lubricant...friend or foe?![]()
ik vond dat kakken op het poppenhuis ook minder. ik hou niet zo van kak. ben meer van de kots.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:32 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Whe, het principe vind ik leuk, zo'n helm volkotsen. Ik hoef het alleen niet wide-screen te zien en met bioscoopgeluid te horen. Hoop wel dat er een derde film komt, begin alweer afkickverschijnselen te krijgen.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:38 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook mooi haar..
.
.
.
Ja, Chris was op dreef, hij is cute.
Nja, dat poppenhuis had ik dan minder moeite mee qua goorheidgehalte, vond het gewoon niet zo erg grappig. Liever poep dan kots, vooral vanwege de geluiden en het weeïge gevoel in m'n maag.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik vond dat kakken op het poppenhuis ook minder. ik hou niet zo van kak. ben meer van de kots.
ik vond het poepen wel heel erg orgineel...quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:14 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Nja, dat poppenhuis had ik dan minder moeite mee qua goorheidgehalte, vond het gewoon niet zo erg grappig. Liever poep dan kots, vooral vanwege de geluiden en het weeïge gevoel in m'n maag.
Oh, origineel was het zeker! De eerste paar seconden, dat je alleen dat poppenhuis ziet, had ik ook echt zoiets van "WTF?!quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:15 schreef murp het volgende:
[..]
ik vond het poepen wel heel erg orgineel...
Ik vind hem best wel een held na het zien van deze film, hij is geen schijterdquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:15 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ryan? Serieus?
Ik zou nog steeds Knoxville m'n bed niet uitschoppen..
Dat koppie van Bam was juist zooooo vertederend!quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel een held na het zien van deze film, hij is geen schijterdEn Bam is juist een huilie
![]()
M'n vader werkte eerst in een Doe Het Zelf-zaak en daar hebben ze het ook weleens gedaanquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:17 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Oh, origineel was het zeker! De eerste paar seconden, dat je alleen dat poppenhuis ziet, had ik ook echt zoiets van "WTF?!![]()
", maar daarna is het toch weer gewoon Dave England die weer ergens zit te schijten. Knap trouwens dat hij dat kan, poepen met zoveel man erbij. Net als ik deel 1 in die winkel, dat hij daar gewoon in zo'n showmodel ging schijten! Hilarisch!
!
Ja dat vond ik best zieligquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:28 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Dat koppie van Bam was juist zooooo vertederend!
"Dude, are you crying?"!
"yeah"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |