Uhm nou ik heb 'm dus ook gezien bij iemand in best wel kutkwali. Was één of andere TS.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:17 schreef miss-scofield het volgende:
Super film!! Heb me kapot gelachen!!
Maar... in hier mag je toch wel over de film praten? Hij is nu uit in de bios.. dan mag je toch gewoon over de film praten! Zonder spoilers zeg maar...
Ben erg benieuwd wat jullie de beste stunt vonden!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:19 schreef -skippybal- het volgende:Haha, helemaal mee eens! Die stunt was sowieso de meest pijnlijke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het einde ook erg goed.. Dat het huis 'omvalt' op Johnny en dat ie dan gewoon misstapt!!! Alles van te voren goed doorgesproken, blijven staan dan valt het raam precies over je heen! Wat doet hij... hij loopt weg! Vooral zn dochter die ropet: Daddy, what's your problem?!
I ♥ PB
Of die vage paarse bal uit de muur tegen Dave Engelandquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:09 schreef stFz het volgende:
Ik heb gewoon nog nooit zo hard gelachen in de biosVooral die bokshandschoen deed 't m
Ik denk dat het toch allemaal wel redelijk strak in elkaar zit hoor, niet zomaar een beetje in het wilde weg lopen stuntenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik vraag me af wat die Tremaine nu geregisseerd heeft.
Weeman op een stoel staan hahhaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:25 schreef Patch het volgende:
Fan-briefje op de deur & bokshandschoen =![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
Hihi. Da's uit Jackass 2. Nou goed, we hebben hier een centraal topic voor, murp, hm?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:11 schreef murp het volgende:
[..]
hier?
http://video.tinypic.com/player.php?v=44947k5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |