Ik heb even wat aanvullende info neergegooid.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:52 schreef Rogiertw het volgende:
en de automobilist? Doorgereden ?
Nee alphen ( heb ff bijgezet)quote:Op woensdag 7 december 2005 13:58 schreef BlueCurl het volgende:
hey? is dat in capelle a/d IJssel?
Ja volgens mij hebben ze deze te leen ofzo ?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Een heli van de Adac? Dat is pas een goede samenwerking met de oosterburen
Verder laten we hopen dat het kindje er goed vanaf komt.
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:02 schreef Poepoog het volgende:
Is kindje niet dubbelop?
Naast station zeg maar net ervoor.. ( ter hoogte van hazeveld)quote:Op woensdag 7 december 2005 14:12 schreef NRH het volgende:
Waar in Alphen is dit? Kan het niet herkennen op de foto's.
Ok, bizar. Woon in Kerk & Zanen (aan de kant van het spoor) en heb niks gehoord.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naast station zeg maar net ervoor.. ( ter hoogte van hazeveld)
wat een huillie reactie zeg, ga fietsen jatten man.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:21 schreef TheFrankey het volgende:
oud wijf....topic openen over een ander zijn leed..... ga bij de politie als je het zo intresant vind allemaal
vertel mij dan even wat de meerwaarde is van een topic openen hierover? lekker boeiend.... Allemaal heel erg voor dat kind en anderen erbij betrokken. Maar een topic openen........'als het maar goed komt huil huil'quote:Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat een huillie reactie zeg, ga fietsen jatten man.
OT:
misshobje, als hete cht zo een gevaarlijk oversteekpunt is, wat nu dus wel duidelijk is gebleven, neem dan comntact op met de gemeente, en eis dat ze er een zebra o.i.d. neerleggen.
dit lijkt me wel een sterk argument om het veiliger te laten maken
Dat is nu net het punt.. dat hebben we met de buurt al verschillende keren gedaan.. maar ze doen er niets aan..en te vaak gaat het mis.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
OT:
misshobje, als hete cht zo een gevaarlijk oversteekpunt is, wat nu dus wel duidelijk is gebleven, neem dan comntact op met de gemeente, en eis dat ze er een zebra o.i.d. neerleggen.
ik denk dat er dan eerst nog 2 ongelukken moeten gebeuren voor ze dat gaan aanpakken hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
OT:
blijven zeurenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is nu net het punt.. dat hebben we met de buurt al verschillende keren gedaan.. maar ze doen er niets aan..en te vaak gaat het mis.
Dit is nu de zoveelste keer.. wordt er zo boos om!
wtf doe jij dan op fok?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:25 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
vertel mij dan even wat de meerwaarde is van een topic openen hierover? lekker boeiend.... Allemaal heel erg voor dat kind en anderen erbij betrokken. Maar een topic openen........'als het maar goed komt huil huil'
Wat denk je van de automobilist,quote:Op woensdag 7 december 2005 14:07 schreef Jo0Lz het volgende:
Gvd zeg. Het zal je maar overkomen, als slachtoffertje of ouder.
Brrrrrrrrr...
Er gebeurt hier regelmatig iets..en paar jaar geleden was die heli er ook al.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat er dan eerst nog 2 ongelukken moeten gebeuren voor ze dat gaan aanpakken hoor
Wat ben jij een hond zeg.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:21 schreef TheFrankey het volgende:
oud wijf....topic openen over een ander zijn leed..... ga bij de politie als je het zo intresant vind allemaal
Een groot deel van Oost Nederland wordt gedekt door de Duitse traumahelicopters. Zeg maar het stuk dat tussen de cirkels vanaf Nijmegen en Groningen valt. Wel opvallend dat er een ADAC-heli in het westen vliegt, maar die zal dan idd wel in bruikleen zijn ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Een heli van de Adac? Dat is pas een goede samenwerking met de oosterburen
Verder laten we hopen dat het kindje er goed vanaf komt.
Dat is dan alleen maar goed dat men ook op internationaal vlak elkaar te hulp komt wanneer dat nodig is qua trauma helicopters.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een groot deel van Oost Nederland wordt gedekt door de Duitse traumahelicopters. Zeg maar het stuk dat tussen de cirkels vanaf Nijmegen en Groningen valt. Wel opvallend dat er een ADAC-heli in het westen vliegt, maar die zal dan idd wel in bruikleen zijn ofzo.
Jeah....quote:Op woensdag 7 december 2005 15:23 schreef ugghh het volgende:
Laten we dit soort dingen niet meer plaatsen! ik wil het niet weten. Vreselijk.. die ouders!!! Dat wil je je niet voorstellen!
dr is overal dekking voor de traumahelikopter hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 14:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is dan alleen maar goed dat men ook op internationaal vlak elkaar te hulp komt wanneer dat nodig is qua trauma helicopters.
Ook de politie trouwens in het grensgebied werken samen en zelfs grensoverschrijdend.
Maar als die heli wellicht in bruikleen was waarom heeft de regio Alphen dan niet de beschikking over zo een heli? och ja.......zal wel weer een centenkwestie zijn![]()
Ik weet niet waar jij last van hebt hoor..als het je niet aanstaat reageer dan lekker niet!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:28 schreef TheFrankey het volgende:
nou ben ik de sukkel als ik het zo lees.
maar nog steeds geen reden voor het openen van dit topic. wat voor discussie wil je opstarten? dit soort topics worden continu geopend.
er viel trouwens net iemand van zijn fiets hier vlakbij.....zal ik er een topic over openen? foto maken van de plaats waar het gebeurde
Ik doe enkel een suggestie.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:33 schreef TheFrankey het volgende:
tis en blijft een open discussie forum ...dus ik meng mij waar ik dat wil. en niet waar jij dat wenst.....
op zich klopt het dat een ongeluk van een jochie geen discussie onderwerp is.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:33 schreef TheFrankey het volgende:
tis en blijft een open discussie forum ...dus ik meng mij waar ik dat wil. en niet waar jij dat wenst.....
kan jij niet ff lekker gaan zeikstralen in al die kankerkacheltopics ofzoquote:Op woensdag 7 december 2005 15:33 schreef TheFrankey het volgende:
Ja dat ben je ook. Als ze het even van zich al wil schrijven: vooral doen. Lijkt me inderdaad nogal luguber als dat gebeurt.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:28 schreef TheFrankey het volgende:
nou ben ik de sukkel als ik het zo lees.
maar nog steeds geen reden voor het openen van dit topic. wat voor discussie wil je opstarten? dit soort topics worden continu geopend.
er viel trouwens net iemand van zijn fiets hier vlakbij.....zal ik er een topic over openen? foto maken van de plaats waar het gebeurde
gelukkig maarquote:Op woensdag 7 december 2005 16:38 schreef ugghh het volgende:
Alphens jongetje buiten levensgevaar
ALPHEN A/D RIJN - Het jongetje van tien jaar dat woensdag is aangereden op de kruising Hazenveld/Conradstraat in Alphen aan den Rijn verkeert buiten levensgevaar. Het kind stak de weg over met een step en werd daarbij aangereden door een 47-jarige automobiliste uit Ter Aar.
Het Alphense jongetje is hierop met ernstig letsel vervoerd naar het LUMC in Leiden, maar maakt het naar omstandigheden goed.
Nou, dat is dan weer goed nieuws!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:38 schreef ugghh het volgende:
Alphens jongetje buiten levensgevaar
ALPHEN A/D RIJN - Het jongetje van tien jaar dat woensdag is aangereden op de kruising Hazenveld/Conradstraat in Alphen aan den Rijn verkeert buiten levensgevaar. Het kind stak de weg over met een step en werd daarbij aangereden door een 47-jarige automobiliste uit Ter Aar.
Het Alphense jongetje is hierop met ernstig letsel vervoerd naar het LUMC in Leiden, maar maakt het naar omstandigheden goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |