Ik heb even wat aanvullende info neergegooid.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:52 schreef Rogiertw het volgende:
en de automobilist? Doorgereden ?
Nee alphen ( heb ff bijgezet)quote:Op woensdag 7 december 2005 13:58 schreef BlueCurl het volgende:
hey? is dat in capelle a/d IJssel?
Ja volgens mij hebben ze deze te leen ofzo ?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Een heli van de Adac? Dat is pas een goede samenwerking met de oosterburen
Verder laten we hopen dat het kindje er goed vanaf komt.
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:02 schreef Poepoog het volgende:
Is kindje niet dubbelop?
Naast station zeg maar net ervoor.. ( ter hoogte van hazeveld)quote:Op woensdag 7 december 2005 14:12 schreef NRH het volgende:
Waar in Alphen is dit? Kan het niet herkennen op de foto's.
Ok, bizar. Woon in Kerk & Zanen (aan de kant van het spoor) en heb niks gehoord.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naast station zeg maar net ervoor.. ( ter hoogte van hazeveld)
wat een huillie reactie zeg, ga fietsen jatten man.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:21 schreef TheFrankey het volgende:
oud wijf....topic openen over een ander zijn leed..... ga bij de politie als je het zo intresant vind allemaal
vertel mij dan even wat de meerwaarde is van een topic openen hierover? lekker boeiend.... Allemaal heel erg voor dat kind en anderen erbij betrokken. Maar een topic openen........'als het maar goed komt huil huil'quote:Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat een huillie reactie zeg, ga fietsen jatten man.
OT:
misshobje, als hete cht zo een gevaarlijk oversteekpunt is, wat nu dus wel duidelijk is gebleven, neem dan comntact op met de gemeente, en eis dat ze er een zebra o.i.d. neerleggen.
dit lijkt me wel een sterk argument om het veiliger te laten maken
Dat is nu net het punt.. dat hebben we met de buurt al verschillende keren gedaan.. maar ze doen er niets aan..en te vaak gaat het mis.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
OT:
misshobje, als hete cht zo een gevaarlijk oversteekpunt is, wat nu dus wel duidelijk is gebleven, neem dan comntact op met de gemeente, en eis dat ze er een zebra o.i.d. neerleggen.
ik denk dat er dan eerst nog 2 ongelukken moeten gebeuren voor ze dat gaan aanpakken hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
OT:
blijven zeurenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is nu net het punt.. dat hebben we met de buurt al verschillende keren gedaan.. maar ze doen er niets aan..en te vaak gaat het mis.
Dit is nu de zoveelste keer.. wordt er zo boos om!
wtf doe jij dan op fok?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:25 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
vertel mij dan even wat de meerwaarde is van een topic openen hierover? lekker boeiend.... Allemaal heel erg voor dat kind en anderen erbij betrokken. Maar een topic openen........'als het maar goed komt huil huil'
Wat denk je van de automobilist,quote:Op woensdag 7 december 2005 14:07 schreef Jo0Lz het volgende:
Gvd zeg. Het zal je maar overkomen, als slachtoffertje of ouder.
Brrrrrrrrr...
Er gebeurt hier regelmatig iets..en paar jaar geleden was die heli er ook al.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat er dan eerst nog 2 ongelukken moeten gebeuren voor ze dat gaan aanpakken hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |