abonnement Unibet Coolblue
pi_32889190
Al een aantal keren ben ik het tegengekomen, mensen die een gratis xbox360 aanbieden, een laptop of de allernieuwste mobieltjes. De reacties die meestal hieruit voortvloeit laat zien dat de meeste mensen bekent zijn met deze manier van piramide-verkoop. Toch wil ik dit eerst goed onderzoeken. En voor dit onderzoek heb ik jou hulp nodig. Wat ik van je vraag is heel simpel,
klik op de onderstaande link, en klik 1 keertje verder (niet vergeten verder te klikken! anders komt je bezoek niet in de database!). Dat is alles. Ik raad je aan om geen product te kopen, maar je mag natuurlijk wel lezen hoe het precies zit als je dat interesseert.
Binnekort zal ik een rapport erover uitbrengen, en op dit forum zal ik dan een verwijzing naar dit rapport zetten. Als mijn hypothese klopt, zal dankzij jou deze manier van verkopen wel eens verboden kunnen worden!
met vriendelijke groet en alvast bedankt,
Aad van der Werf


-hier stond bagger-

[ Bericht 8% gewijzigd door Sc0rPi0n op 07-12-2005 17:07:18 (scam) ]
pi_32889226
Heb je je account gemaakt enkel voor dit topic
pi_32889242
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:25 schreef web-researcher het volgende:
...
klik op de onderstaande link, en klik 1 keertje verder ...
Welke link?
pi_32889248
Euhm, welke link?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_32889277
Owja, bij deze is het dus een spam topic
pi_32889280
sorry, link vergeten, hij is nu toegevoegd
pi_32889296
spam
pi_32889330
Laten we baggeren dan maar
pi_32889389
ik wil er nadrukkelijk vermelden dat het geen spam is, sterker nog, het is tegen dit soort vormen van verkopen. Ik vraag daarom nadrukkelijk om niets te kopen!! Misschien dat je verward raakt door het uiterlijk van de site, maar dit is om juist hen die het niet vertrouwen te omzeilen. Je ziet aan de url dat het niet de echte site is. (hier wordt je wel naar toeverwezen als je doorklikt, maar dit is voor het onderzoek)
pi_32889422
Aaaaaadje!
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_32889512
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:32 schreef web-researcher het volgende:
ik wil er nadrukkelijk vermelden dat het geen spam is, sterker nog, het is tegen dit soort vormen van verkopen. Ik vraag daarom nadrukkelijk om niets te kopen!! Misschien dat je verward raakt door het uiterlijk van de site, maar dit is om juist hen die het niet vertrouwen te omzeilen. Je ziet aan de url dat het niet de echte site is. (hier wordt je wel naar toeverwezen als je doorklikt, maar dit is voor het onderzoek)
m.a.w. Spam

Als je de faqs leest wat je waarschijnlijk niet gedaan hebt, zul je er wel achter komen dat zulke topics gewoon niet mogen.

Anders komt een modje wel langs om je een slotje en een ban te geven om het te verduidelijken
pi_32889535
Postopkrikpost dan maar
pi_32889551
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:29 schreef Keiichi het volgende:
Laten we baggeren dan maar
Ok
pi_32889563
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:37 schreef Keiichi het volgende:
Postopkrikpost dan maar
dubbel ok
pi_32889597
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_32889622
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_32889633
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_32889640
Ah, hij werkt weer.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_32889651
Manneke_Pils
pi_32889657
Beste Keiichi, je hebt gelijk dat ik de faqs niet gelezen had. Dat heb ik zojuist wel gedaan, en er staat niet in dat je iemand niet mag vragen voor medewerking aan een onderzoek.
Verder wil ik je vragen wat een 'modje' is. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
MVG
pi_32889690
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_32889695
Een snotje maar dan met een M en een d.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_32889719
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:41 schreef web-researcher het volgende:
Beste Keiichi, je hebt gelijk dat ik de faqs niet gelezen had. Dat heb ik zojuist wel gedaan, en er staat niet in dat je iemand niet mag vragen voor medewerking aan een onderzoek.
Verder wil ik je vragen wat een 'modje' is. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
MVG
Moderator.
Gast die de boel alles een beetje regelt en een oogje in het zeil houdt.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_32889766
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:41 schreef web-researcher het volgende:
Beste Keiichi, je hebt gelijk dat ik de faqs niet gelezen had. Dat heb ik zojuist wel gedaan, en er staat niet in dat je iemand niet mag vragen voor medewerking aan een onderzoek.
Verder wil ik je vragen wat een 'modje' is. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
MVG
Dat heb je echt snel gedaan die faq's dan. Voor onderzoekjes kun je beter een topic met een Poll aanmaken
  woensdag 7 december 2005 @ 13:47:32 #25
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_32889841
Als het nou een echt onderzoek was. Wat een ranzige verkapte spam is dit zeg.
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')