abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32888665
Beste mensen,

Ik heb via Google gezocht maar kan het niet vinden helaas. Ik wil online via bepaalde distributeurs fakkels inkopen en verkopen. Ik weet alleen niet of hier een vergunning voor nodig is. Ik heb het dan over handfakkels voor o.a. schepen in nood welke je bij o.a. http://www.vrolijk.nl kan kopen.

Wellicht dat iemand het weet op dit forum...

Alvast bedankt.

p.s. ik hoop dat dit in het goede forum staat!
  woensdag 7 december 2005 @ 13:39:50 #2
41994 the-shit
Met harde stukjes er in
pi_32889593
Weet je wat jij zou moeten doen........ eerst even langs de kamer van koophandel

http:\\www.kvk.nl
"There's no good or bad, there's only boring and fun"
"life goes pretty fast if you don`t stop to look around once in a while, you might mis it"
pi_32890361
Ik heb al ruim 5 jaar mijn eigen zaak, alleen ik hoopte dat er mensen hier toevallig ervaring mee hebben. Volgens NFS valt het onder "vuurwerk" (logisch natuurlijk) en zijn de regels van kracht die hier voor gelden. Echter, ik wil direct leveren aan de consument zonder opslagmogelijkheid, en vraag me af of dus puur voor de verkoop ook een vergunning nodig is. (kijk bijvoorbeeld op marktplaats.nl waar veel mensen deze fakkels verkopen) ?
pi_32922738
Zijn die fakkels niet gewoon illegaal vor gewoon gebruik? Ik dacht tenminste dat er altijd erg moeilijk aan te komen was voor voetbalwedstrijden
pi_32937909
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:29 schreef zatoichi het volgende:
Zijn die fakkels niet gewoon illegaal vor gewoon gebruik? Ik dacht tenminste dat er altijd erg moeilijk aan te komen was voor voetbalwedstrijden
Nee het is niet illegaal, nou ja in zoverre, je mag het niet afsteken tijdens een wedstrijd. Maar goed, als ik die dingen verkoop dan moet de consument zelf weten wat hij er mee doet. Beetje zelfde idee van een scooter opvoeren mag, alleen je mag er dan niet meer mee rijden. Anyway, je kunt ze ook o.a. bij de haven in Scheveningen kopen bij een aantal bootwinkels en dat is ook gewoon legaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')