quote:Op zondag 11 juni 2006 20:39 schreef Borkydude het volgende:
1,95 zijn is master.
Ik ben +/- 2 mtr en moet ook niet zo'n giraffe hebben, tenzij ze echt héééél mooi isquote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zelf ook 1.95 en mn vriendin haalt net de 1.70 denk ik
Maar het is wel lief, ik moet niet een meid die net zo lang is als ik, das eng
Haha dat had ik ook, maar ik ben dan 2 meter.. en zij weet ik niet...quote:Op woensdag 7 december 2005 17:34 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik ben 1m91, m'n vriendin 1m66... Ze past precies met haar hoofd onder mijn kin...![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:12 schreef JoPiDo het volgende:
ik vind de vraag 'zijn lange jongens aantrekkelijk?' net zoiets als 'zijn slanke vrouwen aantrekkelijk?'
retorisch dus
ralle? Als in ik geef je een ralle?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:16 schreef Chrishop het volgende:
[..]ik weet niet hoor maar ik zie genoeg slanke ralle chicks en dr zullen ongetwijfeld lange ralle kerels rondlopen
.
Pardon? Ralle als in ranzige, vieze, niet knappe etc.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
ralle? Als in ik geef je een ralle?
Het zegt natuurlijk niet alles, maar over het algemeen zeur ik niet als een meisje gewoon slank is en een leuk koppie heeft.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:33 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Pardon? Ralle als in ranzige, vieze, niet knappe etc.
Ja dat mooie koppie is inderdaad belangerijk, belangerijker dan hoe slank ze is me dunkt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Het zegt natuurlijk niet alles, maar over het algemeen zeur ik niet als een meisje gewoon slank is en een leuk koppie heeft.
Idd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:29 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja dat mooie koppie is inderdaad belangerijk, belangerijker dan hoe slank ze is me dunkt.
Helemaal niet, het is EN EN, niet OF OF.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:29 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja dat mooie koppie is inderdaad belangerijk, belangerijker dan hoe slank ze is me dunkt.
Ja maar zulke wijve ken jij niet krijgequote:Op donderdag 15 juni 2006 16:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Helemaal niet, het is EN EN, niet OF OF.
Heb je nooit geleerd alleen voor jezelf te praten en niet voor anderen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja maar zulke wijve ken jij niet krijge
Neequote:Op donderdag 15 juni 2006 16:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb je nooit geleerd alleen voor jezelf te praten en niet voor anderen?![]()
quote:Op 17-05-2006 20:11 schreef Tranceptor
Als het pruimentijd is he en je bent weer single, trek even aan de bel.![]()
Play on playerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |