[edit] laat maar. je had het overduidelijk niet over mijquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:07 schreef Tranceptor het volgende:
Lange vrouwen zijn gewoon te 'groot' al zijn ze slank.
Ik ben 1.86. Lange vrouwen, daar is gewoon teveel van en alles is te groot. Ik hou van petiet.quote:
De meeste meisjes van de rond 1.60 die ik ken vallen juist op jongens vanaf 1.80quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, ik ben maar 1.63 dus dan schiet 'n groot vriendje ook niet echt op moet je altijd 'n krukje meenemen.Zo rond de 1.75 vind ik ideaal.
Ken je mijn exquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:53 schreef welkominspace het volgende:
ik ken iemand wiens vriend 35 cm langer is
Allebei m'n exen waren 1.75.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, ik ben maar 1.63 dus dan schiet 'n groot vriendje ook niet echt op moet je altijd 'n krukje meenemen.Zo rond de 1.75 vind ik ideaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, da's voor mij niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:36 schreef tochmaarwel het volgende:
Hij moet langer zijn dan ik.
Want?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Haha, da's voor mij niet zo moeilijk.![]()
Ik ben 1.63quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:13 schreef angel008 het volgende:
[..]
kleine meisjes zijn lief![]()
![]()
hoe groot/klein ben jij dan ?![]()
sweetquote:
Jezum. Wat klein!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |