quote:Op zondag 11 juni 2006 20:39 schreef Borkydude het volgende:
1,95 zijn is master.
Ik ben +/- 2 mtr en moet ook niet zo'n giraffe hebben, tenzij ze echt héééél mooi isquote:Op maandag 12 juni 2006 18:55 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zelf ook 1.95 en mn vriendin haalt net de 1.70 denk ik
Maar het is wel lief, ik moet niet een meid die net zo lang is als ik, das eng
Haha dat had ik ook, maar ik ben dan 2 meter.. en zij weet ik niet...quote:Op woensdag 7 december 2005 17:34 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik ben 1m91, m'n vriendin 1m66... Ze past precies met haar hoofd onder mijn kin...![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:12 schreef JoPiDo het volgende:
ik vind de vraag 'zijn lange jongens aantrekkelijk?' net zoiets als 'zijn slanke vrouwen aantrekkelijk?'
retorisch dus
ralle? Als in ik geef je een ralle?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:16 schreef Chrishop het volgende:
[..]ik weet niet hoor maar ik zie genoeg slanke ralle chicks en dr zullen ongetwijfeld lange ralle kerels rondlopen
.
Pardon? Ralle als in ranzige, vieze, niet knappe etc.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
ralle? Als in ik geef je een ralle?
Het zegt natuurlijk niet alles, maar over het algemeen zeur ik niet als een meisje gewoon slank is en een leuk koppie heeft.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:33 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Pardon? Ralle als in ranzige, vieze, niet knappe etc.
Ja dat mooie koppie is inderdaad belangerijk, belangerijker dan hoe slank ze is me dunkt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Het zegt natuurlijk niet alles, maar over het algemeen zeur ik niet als een meisje gewoon slank is en een leuk koppie heeft.
Idd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:29 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja dat mooie koppie is inderdaad belangerijk, belangerijker dan hoe slank ze is me dunkt.
Helemaal niet, het is EN EN, niet OF OF.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:29 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja dat mooie koppie is inderdaad belangerijk, belangerijker dan hoe slank ze is me dunkt.
Ja maar zulke wijve ken jij niet krijgequote:Op donderdag 15 juni 2006 16:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Helemaal niet, het is EN EN, niet OF OF.
Heb je nooit geleerd alleen voor jezelf te praten en niet voor anderen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja maar zulke wijve ken jij niet krijge
Neequote:Op donderdag 15 juni 2006 16:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Heb je nooit geleerd alleen voor jezelf te praten en niet voor anderen?![]()
quote:Op 17-05-2006 20:11 schreef Tranceptor
Als het pruimentijd is he en je bent weer single, trek even aan de bel.![]()
Play on playerquote:
angel008 vind dat juist lief als een meisje moet ''kijken''quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:28 schreef Sjarr het volgende:
Ik ben zelf 1.61, en voor mij is het dus niet zo moeilijk om aan een langere jongen te komen![]()
Ik wil dus wel een langere jongen, maar absoluut niet té lang, anders moet ik zo omhoog kijken, en dat is ook zo dom. Dus een jongen tussen de 1.70/en vooruit, 1.85 dan maar. Ik vind sowieso wel dat een jongen groter moet zijn, anders dan vind ik het er toch een beetje raar uitzien![]()
Het verbaasd mij dat ik nog geen hernia heb opgelopen met mijn lieftallige lange (oeh, alliteratie) vriendje.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:53 schreef angel008 het volgende:
[..]
angel008 vind dat juist lief als een meisje moet ''kijken''![]()
staat zo schattig..
maar kan soms ook vervelend zijn...
al heb je daar in bed geen last van om een of andere vage reden..![]()
daar hebben we nou juist die o zo mooie laarzen met heeeele hogen hakken voor uitgevondenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:50 schreef vintrax het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dat ik nog geen hernia heb opgelopen met mijn lieftallige lange (oeh, alliteratie) vriendje.
Naah, grapje
Ik heb ook hoge hakken, maar toch loop ik liever op mijn skaterschoentjes.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:57 schreef angel008 het volgende:
[..]
daar hebben we nou juist die o zo mooie laarzen met heeeele hogen hakken voor uitgevonden![]()
alleen volgens mij bevordert dat juist de herniaach jammer dan
wie mooi wilt zijn..
kijkt naar sig...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:02 schreef vintrax het volgende:
[..]
Ik heb ook hoge hakken, maar toch loop ik liever op mijn skaterschoentjes.![]()
Ach ja.
vriendje
Meiden van 1.90 zijn er bijna niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:17 schreef DemonRage het volgende:
Meestal zie je bij hele lange meiden/vrouwen (1.90m ~ 2.10m) dat ze, ondanks dat ze slank zijn, nogal lomp gebouwd zijn en ook in hun gezicht (wat erg lelijk is).
Bij lange mannen is dat weinig het geval dat ze er lelijker van worden... maar ik vraag me af of vrouwen een grote lompe boer boven iemand van gemiddelde lengte kiezen.
HAHA!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:26 schreef Salvad0R het volgende:
ik ben 1.91
hoef geen kabouter als vriendin .
ja das een goeie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:17 schreef DemonRage het volgende:
Meestal zie je bij hele lange meiden/vrouwen (1.90m ~ 2.10m) dat ze, ondanks dat ze slank zijn, nogal lomp gebouwd zijn en ook in hun gezicht (wat erg lelijk is).
Bij lange mannen is dat weinig het geval dat ze er lelijker van worden... maar ik vraag me af of vrouwen een grote lompe boer boven iemand van gemiddelde lengte kiezen.
ja maar jij bent 13quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:59 schreef Frederiqueske het volgende:
als ie ietsje groter is vink het nie erg, maar ik ben nogal klein whehe dus liever ook iemand van 1,52 ofzo![]()
Ga es groeienquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:59 schreef Frederiqueske het volgende:
als ie ietsje groter is vink het nie erg, maar ik ben nogal klein whehe dus liever ook iemand van 1,52 ofzo![]()
Ben jij 1,50 ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:59 schreef Frederiqueske het volgende:
Haha, doe die foto's es heel snel terugquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ben jij 1,50 ?
En waar zijn al jouw foto's gebeleven? Mochten ze niet meer van mams?
(Geintje)
Waar dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef Frederiqueske het volgende:
1.52, die foto's staan er nog altijd hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |