[edit] laat maar. je had het overduidelijk niet over mijquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:07 schreef Tranceptor het volgende:
Lange vrouwen zijn gewoon te 'groot' al zijn ze slank.
Ik ben 1.86. Lange vrouwen, daar is gewoon teveel van en alles is te groot. Ik hou van petiet.quote:
De meeste meisjes van de rond 1.60 die ik ken vallen juist op jongens vanaf 1.80quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, ik ben maar 1.63 dus dan schiet 'n groot vriendje ook niet echt op moet je altijd 'n krukje meenemen.Zo rond de 1.75 vind ik ideaal.
Ken je mijn exquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:53 schreef welkominspace het volgende:
ik ken iemand wiens vriend 35 cm langer is
Allebei m'n exen waren 1.75.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, ik ben maar 1.63 dus dan schiet 'n groot vriendje ook niet echt op moet je altijd 'n krukje meenemen.Zo rond de 1.75 vind ik ideaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, da's voor mij niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:36 schreef tochmaarwel het volgende:
Hij moet langer zijn dan ik.
Want?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Haha, da's voor mij niet zo moeilijk.![]()
Ik ben 1.63quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:13 schreef angel008 het volgende:
[..]
kleine meisjes zijn lief![]()
![]()
hoe groot/klein ben jij dan ?![]()
sweetquote:
Jezum. Wat klein!quote:
Haha, nee ik ben sinds m'n 12e al niet meer gegroeid.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:27 schreef angel008 het volgende:
[..]
sweet![]()
maar nu heb je eigenlijk nog geen antwoord gegeven![]()
val je nu op langere of kleinere jongens ? (ookal is dat moeilijker met jou lengte..)
maar je bent ook nog redelijk jong dus je groeid nog
en anders vragen aan je ouders of ze je toch maar meergeven
dat werkt
![]()
Op de een of andere manier vind ik jongens die echt lang zijn (groter dan 1.90) vaak helemaal niet aantrekkelijk. Het zijn vaak slungelige types of van die 'beren' en dat is voor mij best een grote turn-offquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef Ryoga het volgende:
ze zeggen dat een vrouw gevoelsmatiger sneller op een langere man afgaat. hoe langer hoe beter zeg maar. dit wordt bepaald door het onbewuste gevoel dat een langere man voor gezondere kinderen kan zorgen of zoiets.
ik had een jaartje terug een vriendin die 10 cm groter was en dat vond ik echt een ramp
angel008 hint naar fotoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Haha, nee ik ben sinds m'n 12e al niet meer gegroeid.![]()
Ik denk eigenlijk niet dat je echt iemand selecteert op z'n lengte tis meer 'n gevoelskwestie denk ik.![]()
Hehe.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:47 schreef angel008 het volgende:
[..]
angel008 hint naar foto![]()
![]()
aja klein maar fijn zeggen ze dan maar he:)
heb je helemaal gelijk in..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:25 schreef JoPiDo het volgende:
ik vind lang mooi bij mannen, als ze zich goed weten te kleden
en dat is lastig als je lang bent, omdat er maar een heel klein gedeelte van de kleding in jouw maat verkrijgbaar is
Maar wel om hém in de ogen te kunnen kijken / te kunnen zoenenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:12 schreef appelsap het volgende:
Ik ben zelf 1.54 dus ik heb liever niet iemand van 2 meter.
Met iemand van mijn eigen lengte zou ik geen problemen hebben maar toch denk ik liever rond de 1.70/1.80, dan hoef ik niet telkens op een krukje te gaan staan om iets wat hoog in de kast staat te pakken
voetenquote:Op maandag 12 juni 2006 01:24 schreef Chrishop het volgende:
Grote kerel grote... duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |