Ghehehequote:Op woensdag 6 september 2006 22:53 schreef kevin85 het volgende:
Kleine lieve meisjes![]()
Langer dan 1.75 hoeven ze van mij niet te zijn.
Ik ben zelf 1.92
Dus als die lange de korte had gemept, had je wel een stijve gekregen?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:08 schreef quickie1985 het volgende:
Ik krijg hier zon godgans gruwelijke slappe vanik heb gasten van 1.65 gasten van 2.10 de sterren uit de ogen zien meppen (ging toevallig om een vriendin) dus hoe kom je erbij dat lengte "veiligheid" bied? Als je echt van elkaar houd maakt lengte niets uit. of ze nou 10 cm groter of korter is mij zou het niets boeien
Als je van elkaar houdt boeit het toch niet 'hoe het eruit ziet' of ga jij een relatie aan met iemand om leuk te flaneren over straat? En dat van niet practisch vind ik ook wel meevallen, in bed merk je er niks van en als je zit ook niet. Ja staand kussen is moeilijk, maar hoe vaak kus je nou staand?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:44 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ghehehe
Ben wel klein, maar niet altijd lief![]()
Wat hebben jongens van bijna 2m met kleine vrouwtjes?![]()
Dat is echt niet praktisch hoor, moet ik zeggen.
En het ziet er eerlijk gezegd ook niet uit.![]()
Maar grote mannen blijven![]()
Ben je zo groot?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:20 schreef xannie90 het volgende:
het is altijd wel zo prettig als de jongen iets langer is (of evenlang kan ook)
maar kleiner is ook zo stom
een van de redenen dat een vriendje voor mij redelijk lastig te vinden is![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:38 schreef Ulreazj het volgende:
Ik ben 1.83. 90
Liever kleinere vriendinnen.
Ben je al uitgegroeid?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:37 schreef xannie90 het volgende:
ik ben 1.83 ofzo
lang zat dus
*irri*
hopelijk wel jaquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:43 schreef xannie90 het volgende:
[..]
hopelijk wel ja
ze zeiden op de basisschool dat ik hooguit 1.85 zou worden , dus ik vind dat ik nu stop
Dat valt nou ook wel weer mee hoor.....ook lange vrouwen zijn er in alle soorten en maten....quote:Op donderdag 7 september 2006 16:43 schreef Repeat het volgende:
van die lange wijven
zijn altijd net bouwvakkers, met van die grote kaken enz.
16,5quote:
in de lengte , van plan om tonnetje rond te worden?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:49 schreef xannie90 het volgende:
[..]
16,5
maar ik was al vrij vroeg groot... dus ik hoop dat ik dan ook vrij vroeg stop met groeien in de lengte
nee alsjeblieft nietquote:Op donderdag 7 september 2006 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]
in de lengte , van plan om tonnetje rond te worden? :S)
Maar ik moet nog groeienquote:Op donderdag 7 september 2006 16:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat was bedoeld als belediging tegen mstr, niet tegen jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |