Waarom houd die ene een leeg vel papier omhoogquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:51 schreef Frederiqueske het volgende:
De tweede van links ben ik, die.......kleine..........![]()
[afbeelding]
waar?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef Frederiqueske het volgende:
1.52, die foto's staan er nog altijd hoor![]()
ff aangepast de foto, want hij was te grootquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waarom houd die ene een leeg vel papier omhoog
Wel lief hoor.
*meldtquote:Op woensdag 7 december 2005 13:12 schreef appelsap het volgende:
Ik ben zelf 1.54 dus ik heb liever niet iemand van 2 meter.
Met iemand van mijn eigen lengte zou ik geen problemen hebben maar toch denk ik liever rond de 1.70/1.80, dan hoef ik niet telkens op een krukje te gaan staan om iets wat hoog in de kast staat te pakken
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:51 schreef Frederiqueske het volgende:
De middelste ben ik, die.......kleine..........![]()
[afbeelding]
Wat is de vrouwelijke obesessie met lang, langer, langst?quote:
je leeft weerquote:Op woensdag 7 december 2005 22:40 schreef Talena het volgende:
Ik val op langMaar dan moet diegene ook breed zijn hae, aan sprietjes heb je niets
Ik ben zelf 1.76 en mn vriend in 1.78
Maar hij is wel lief
ik wil je wel leren hoe je met lange mannen zoentquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[afbeelding]
Uhw, ik met kleine meisjes (ben zelf 186 cm). Heb nog last van me rug na vrijdag..quote:Op woensdag 6 september 2006 20:55 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik wil je wel leren hoe je met lange mannen zoent
Misschien kan ik met jou oefenen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[afbeelding]
Langere man, iig groter dan ik ben, maar heel moeilijk is dat niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:05 schreef Relneger18 het volgende:
Wat hebben meisjes liever een lange lummel van 2 meter of een korte dwerg van 1.55?
Of ertussen in? Vertel op![]()
Ik ben 1.76 en naar mijn mening vind ik dat vrij kort, en ik heb gehoord dat meisjes altijd voor de lange gozers gaan, is dat een vooroordeel of wel degelijk de waarheid?
Kleutviool, je mag hier niet zijn..quote:Op woensdag 6 september 2006 21:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Langere man, iig groter dan ik ben, maar heel moeilijk is dat niet.
Heb een zwak voor grote, sterke mannen...iig sterk, daar hou ik wel erg van...
Heb ik wat spannends gemist dan????quote:Op woensdag 6 september 2006 21:46 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Kleutviool, je mag hier niet zijn..![]()
![]()
Vast wel, je bent veel te oud..quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb ik wat spannends gemist dan????
Ja, ben al bijna bejaard inmiddels, dat is waar, maar bejaardenseks kan heel leuk zijn hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Vast wel, je bent veel te oud..![]()
ik vind jou sexci (beetje jammer als je jonger bent als 16 wat volgens mij wel zo isquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[afbeelding]
1,60?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:01 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Wat is de vrouwelijke obesessie met lang, langer, langst?
De piemol groeit meestal niet evenredig mee in lengte hoor.
Gemiddelde blijft 15-16cm ahgi.
Maarja.
Trouw dan met een wolkenkrabber ofzo. Das zo hoog, als je er dan heel dichtbij gaat staan he... Krijg je
vast zo een sensatie dat je dan gelijk klaarkomt.![]()
tssss.. vrouwen
staand sex met een rolator.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, ben al bijna bejaard inmiddels, dat is waar, maar bejaardenseks kan heel leuk zijn hoor
Maar dan alleen als ik de bejaarde ben he
Laatste x dat ik me mezelf mat. Was het 1.71 Maar er is dus een meisje dat zegt dat ze 1.69 is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |