quote:Op zondag 11 december 2005 19:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
Laatste tijd begin ik weer wat meer te bewegen, na een pauze van ongeveer een jaar. De bedoeling is om 3 keer per week een halfuurtje flink te trappen op m'n racefiets die binnen op de rollenbank staat. Overtollig vet heb ik niet, en zit sowieso erg laag in m'n vetpercentage, maar zo weinig als dat het was (6%) na het trainen is het niet meer.
Enige wat ik zo nu en dan gedaan heb zijn 100 situps in setjes van 20, en dat een paar keer per week. Dit is dus eigenlijk een foto vóór de nieuwe start.
[afbeelding]
oja..quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:50 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
Me gezicht doe ik er maar niet bij, want ik trok een behoorlijk poep-gezicht
Wat een grappige tatoosquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:50 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
Ja..ik heb drie sterre(tjes)nquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:09 schreef SHE het volgende:
[quote]Op vrijdag 16 december 2005 20:50 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
[/quote
Kicke tattoo's !!
Die tattoos!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:50 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
Again, you'll see a lot of guys doing 100's of crunches and situps every day. One, this is ineffective, and two, it's overtraining. It is very easy to overtrain your abs since many don't think of ab training like they do training their chest. Next, you don't want big abs that stick out like a pot belly, you want flat abs with deep lines in between them.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:09 schreef Dutch_Courage het volgende:
j en dan doe ik 3 setjes sit-ups van 110 herhalingen..
Wat heb je aan 110 situps, om op zeg. Wil je grotere abs moet je met gewicht trainen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:09 schreef Dutch_Courage het volgende:
De mijne begint er ook weer aan te komen. Hij is vanaf, laten we zeggen, mijn 17e bedekt geweest met een klein, lief laagje vet.
Nu woon ik op mezelf en blijkbaar eet ik gezonder dan toen ik thuis woonde () en ben ik af aan het vallen.
Ik sport er ook twee keer in de week bij en dan doe ik 3 setjes sit-ups van 110 herhalingen. Ennuh, tja, ik fiets veel (heb ook geen auto).
Je kan wel blijven trainen wat je wilt, maar je vet moet toch eerst weg, en dat gaat beter door cardio, veel beter zelfs. Je kan het ook gewoon tegelijk doen. Ik ging vorig jaar nog altijd 3 keer per week fitnessen en daarna 5 km hardlopen in t bos, werkte goed hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef N-tertainment het volgende:
is het niet beter om eerst cardio te doen zodat je het vet bij de buik weg traint, en dan te trainen (met evt. gewichten) om die buikspieren zichtbaar te maken. Nu doe ik 3x per week buikspieren (fitness) maar ik zie geen resultaat. Het vet is teveel aanwezig.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:50 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
Spieren groeien beter onder een vetlaagjequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef N-tertainment het volgende:
is het niet beter om eerst cardio te doen zodat je het vet bij de buik weg traint, en dan te trainen (met evt. gewichten) om die buikspieren zichtbaar te maken. Nu doe ik 3x per week buikspieren (fitness) maar ik zie geen resultaat. Het vet is teveel aanwezig.
Dat 1x in de week trainen is voor echte hardcore bodybuilders, die zo hard en intensief trainen dat ze er 5 dagen last van hebben, niet voor ons doordeweekse beachboysquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:13 schreef frenkck het volgende:
[..]
Spieren groeien beter onder een vetlaagjeen 3x in de week is echt overdreven veel zoals ik net al zei. Zo ga je ze overtrainen, het is maar zo'n kleine spiergroep. 1x in de week met gewicht is meer dan genoeg en zijkant hoef je niet eens te trainen.
Omdat het zo'n kleine spiergroep is kan je ze juist vaak trainen. Grote spiergroepen hebben veel rust nodig na trainen, kleine juist niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:13 schreef frenkck het volgende:
[..]
Spieren groeien beter onder een vetlaagjeen 3x in de week is echt overdreven veel zoals ik net al zei. Zo ga je ze overtrainen, het is maar zo'n kleine spiergroep. 1x in de week met gewicht is meer dan genoeg en zijkant hoef je niet eens te trainen.
Je drukt die laag vet toch juist verder naar voren?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:13 schreef frenkck het volgende:
[..]
Spieren groeien beter onder een vetlaagje
Ja idd, als je al een buikje hebt en je gaat dan fanatiek je buikspieren trainen en je traint de vet niet weg, dan lijk je alleen maar vetter. Dus dat is niet echt een aanrader.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je drukt die laag vet toch juist verder naar voren?
toen ik nog regelmatig aan vechtsport deed trainde ik me buikspieren echt wel vaker dan 1x per week....en zeker ook de schuine.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:13 schreef frenkck het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |