Hoe lang doe je dat al?quote:Op zondag 11 december 2005 17:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
2x per week kwartier lang buikspier oefeningen.
1. Die 2e foto schijnt nep te zijn, of het zo is weet ik nietquote:
foto 2, heb ik ergens gelezen (bron kwijt natuurlijk) is inderdaad nepquote:Op woensdag 14 december 2005 22:29 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
1. Die 2e foto schijnt nep te zijn, of het zo is weet ik niet
2. Die man is richting 60, mag ie een beetje uitgezakt zijn??
Niet als een Adonis... maar aantrekkelijker dan dat mag toch wel lijkt me. Uitgezakte tieten, blech. Je probeert toch niet een excuus te hebben voor als jij op je 40e met je borsten op je knieën rondloopt hé?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:44 schreef Avani het volgende:
Stel dat de tweede foto van Schwarzenegger echt is, zou dat erg zijn? Mannen van bijna zestig zien er nou eenmaal niet uit als een Adonis.![]()
er zit nogal een verschil tussen 40 en 60, hè, maar liefst 20 jaarquote:Op donderdag 15 december 2005 00:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Niet als een Adonis... maar aantrekkelijker dan dat mag toch wel lijkt me. Uitgezakte tieten, blech. Je probeert toch niet een excuus te hebben voor als jij op je 40e met je borsten op je knieën rondloopt hé?
Wat zal jij later tekort komen... Net of jongere mannen tegen de tijd dat jij ouder bent zitten te wachten op een verlept lijf.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:48 schreef Do_1980 het volgende:
Tja, elke vent van 60 hoef ik eigenlijk niet meer ontbloot te zien!
menig vent van ruim onder die leeftijd ook niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:48 schreef Do_1980 het volgende:
Tja, elke vent van 60 hoef ik eigenlijk niet meer ontbloot te zien!
Nee, geen excuusquote:Op donderdag 15 december 2005 00:02 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Niet als een Adonis... maar aantrekkelijker dan dat mag toch wel lijkt me. Uitgezakte tieten, blech. Je probeert toch niet een excuus te hebben voor als jij op je 40e met je borsten op je knieën rondloopt hé?
ziet er netjes uit.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:01 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Trainingsschema:Roken Koffie, af te wisselen met bier Sport: Geen Fitness: Geen 400m lopen naar de kroeg Regelmatig flink neuken 40 km per dag in de auto
Met het draaien op mn bureaustoel...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:17 schreef Goodfellas het volgende:
hoe train je eigenlijk die spieren aan de zijkant van je buik? je weet wel waar bij driekwart van de mannen lovehandels zit
hahaha ok...quote:Op donderdag 15 december 2005 21:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met het draaien op mn bureaustoel...
De zijkant van je buik wil je helemaal niet trainen, anders krijg je van die dikke spieren wat licht op lovehandles lijkt. Eigenlijk niemand die wat serieuzer met bodybuilding bezig is traint deze spieren.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:17 schreef Goodfellas het volgende:
[..]
ziet er netjes uit.
hoe train je eigenlijk die spieren aan de zijkant van je buik? je weet wel waar bij driekwart van de mannen lovehandels zit
toch komen aardig wat punten nog wel overeen op die 2 foto'squote:Op donderdag 15 december 2005 12:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
[afbeelding]
Een tweede foto uit andere hoek, ogenschijnlijk andere locatie, ander horloge, andere broek maar hetzelfde lichaam maakt het weer iets geloofwaardiger... Ik durf echter m'n handen niet in het vuur te steken over de authenticiteit van de foto.
Volgens mij was daar laatst ook een topic over bij DBB, daar staat alles wel in vermeldquote:Op vrijdag 16 december 2005 07:39 schreef Mr.J het volgende:
Die foto's van Arnold zijn 100% fake.
Zoek maar een foto op van toen hij op de set van T3 erbij liep (ongeveer zelfde periode).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |