quote:Op zondag 11 december 2005 19:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
Laatste tijd begin ik weer wat meer te bewegen, na een pauze van ongeveer een jaar. De bedoeling is om 3 keer per week een halfuurtje flink te trappen op m'n racefiets die binnen op de rollenbank staat. Overtollig vet heb ik niet, en zit sowieso erg laag in m'n vetpercentage, maar zo weinig als dat het was (6%) na het trainen is het niet meer.
Enige wat ik zo nu en dan gedaan heb zijn 100 situps in setjes van 20, en dat een paar keer per week. Dit is dus eigenlijk een foto vóór de nieuwe start.
[afbeelding]
oja..quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:50 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
Me gezicht doe ik er maar niet bij, want ik trok een behoorlijk poep-gezicht
Wat een grappige tatoosquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:50 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
Ja..ik heb drie sterre(tjes)nquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:09 schreef SHE het volgende:
[quote]Op vrijdag 16 december 2005 20:50 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
[/quote
Kicke tattoo's !!
Die tattoos!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:50 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
Again, you'll see a lot of guys doing 100's of crunches and situps every day. One, this is ineffective, and two, it's overtraining. It is very easy to overtrain your abs since many don't think of ab training like they do training their chest. Next, you don't want big abs that stick out like a pot belly, you want flat abs with deep lines in between them.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:09 schreef Dutch_Courage het volgende:
j en dan doe ik 3 setjes sit-ups van 110 herhalingen..
Wat heb je aan 110 situps, om op zeg. Wil je grotere abs moet je met gewicht trainen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:09 schreef Dutch_Courage het volgende:
De mijne begint er ook weer aan te komen. Hij is vanaf, laten we zeggen, mijn 17e bedekt geweest met een klein, lief laagje vet.
Nu woon ik op mezelf en blijkbaar eet ik gezonder dan toen ik thuis woonde () en ben ik af aan het vallen.
Ik sport er ook twee keer in de week bij en dan doe ik 3 setjes sit-ups van 110 herhalingen. Ennuh, tja, ik fiets veel (heb ook geen auto).
Je kan wel blijven trainen wat je wilt, maar je vet moet toch eerst weg, en dat gaat beter door cardio, veel beter zelfs. Je kan het ook gewoon tegelijk doen. Ik ging vorig jaar nog altijd 3 keer per week fitnessen en daarna 5 km hardlopen in t bos, werkte goed hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef N-tertainment het volgende:
is het niet beter om eerst cardio te doen zodat je het vet bij de buik weg traint, en dan te trainen (met evt. gewichten) om die buikspieren zichtbaar te maken. Nu doe ik 3x per week buikspieren (fitness) maar ik zie geen resultaat. Het vet is teveel aanwezig.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:50 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
Spieren groeien beter onder een vetlaagjequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef N-tertainment het volgende:
is het niet beter om eerst cardio te doen zodat je het vet bij de buik weg traint, en dan te trainen (met evt. gewichten) om die buikspieren zichtbaar te maken. Nu doe ik 3x per week buikspieren (fitness) maar ik zie geen resultaat. Het vet is teveel aanwezig.
Dat 1x in de week trainen is voor echte hardcore bodybuilders, die zo hard en intensief trainen dat ze er 5 dagen last van hebben, niet voor ons doordeweekse beachboysquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:13 schreef frenkck het volgende:
[..]
Spieren groeien beter onder een vetlaagjeen 3x in de week is echt overdreven veel zoals ik net al zei. Zo ga je ze overtrainen, het is maar zo'n kleine spiergroep. 1x in de week met gewicht is meer dan genoeg en zijkant hoef je niet eens te trainen.
Omdat het zo'n kleine spiergroep is kan je ze juist vaak trainen. Grote spiergroepen hebben veel rust nodig na trainen, kleine juist niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:13 schreef frenkck het volgende:
[..]
Spieren groeien beter onder een vetlaagjeen 3x in de week is echt overdreven veel zoals ik net al zei. Zo ga je ze overtrainen, het is maar zo'n kleine spiergroep. 1x in de week met gewicht is meer dan genoeg en zijkant hoef je niet eens te trainen.
Je drukt die laag vet toch juist verder naar voren?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:13 schreef frenkck het volgende:
[..]
Spieren groeien beter onder een vetlaagje
Ja idd, als je al een buikje hebt en je gaat dan fanatiek je buikspieren trainen en je traint de vet niet weg, dan lijk je alleen maar vetter. Dus dat is niet echt een aanrader.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je drukt die laag vet toch juist verder naar voren?
toen ik nog regelmatig aan vechtsport deed trainde ik me buikspieren echt wel vaker dan 1x per week....en zeker ook de schuine.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:13 schreef frenkck het volgende:
[..]
uh...quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:36 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ja idd, als je al een buikje hebt en je gaat dan fanatiek je buikspieren trainen en je traint de vet niet weg, dan lijk je alleen maar vetter. Dus dat is niet echt een aanrader.![]()
Ja maar het doel van die training(ik doe zelf 2 keer boksen in de week) is niet mooie buikspieren te krijgen, maar voor uithouding en met de obliques slagkracht, net zoals er een verschil is tussen bodybuilding en powertraining.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toen ik nog regelmatig aan vechtsport deed trainde ik me buikspieren echt wel vaker dan 1x per week....en zeker ook de schuine.
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:58 schreef JaWi het volgende:
Prima, maar daarom is het nog wel verstandiger om een laagje vet weg te trainen.
Iets wat ik moet doen, want wat daaronder zit is wel okay hoor.
Want op zich zit er namelijk sowieso vet tussen je organen voor steun enzo, dus ik kan me voorstellen dat als je totale vetmassa toeneemt dat dit niet alleen onder de oppervlakte van je huid is, maar ook inwendig in je lichaam, dus achter je spieren en tussen je organen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:12 schreef Whoho het volgende:
daar heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
Wat een onzin. Zoals ik het doe werkt het prima. Bovendien doe ik het maar twee keer in de week, niet iedere dag zoals iemand hierboven er van maakt. Als je gewoon sit-ups doet met behulp van zo'n ligbankje waarin je voeten klem zitten is dat prima.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:36 schreef frenkck het volgende:
[..]
Wat heb je aan 110 situps, om op zeg. Wil je grotere abs moet je met gewicht trainen.
1x in de week is dan voldoende met 6 setjes van 12-8 reps.
3 setjes voor de bovenkant normale crunches met gewicht op je borst, zodat je ze na 10 reps al voelt branden (onderrug op de grond/bankje houden!!!)
En dan 3 setjes voor de onderkant de legraise. Ga op de grond liggen, grijp iets stevigs vast met je handen achter je hoofd, pleur wat gewicht tussen je voeten en die benen de lucht in. Nu weet je pas de volgende dag wat spierpijn in je abs is. 110 herhalingen heeft echt totaal geen zin.
Met 100 situps train je niet de spieren die groter kunnen worden, absoluut niet. Heb je geen vetlaagje meer en wil je duidelijkere buikspieren zul je echt op die manier moeten trainen. Met 100 situps creeër je alleen maar spieruithoudingsvermogen, leuk voor vechtsporten maar voor een mooie 6-pack heb je daar niets aan. Net zoals duurlopers geen grote kuiten hebben, maar toch zeker een benen langdurig belasten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:55 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zoals ik het doe werkt het prima. Bovendien doe ik het maar twee keer in de week, niet iedere dag zoals iemand hierboven er van maakt. Als je gewoon sit-ups doet met behulp van zo'n ligbankje waarin je voeten klem zitten is dat prima.
Bovendien, ik kàn niks met gewichten gaan doen omdat ik last heb van lage rugklachten. Ik doe het dus gewoon heel geleidelijk.
Klopt, daarom is liposuctie voor mannen (bierbuikje) ook erg lastig...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:08 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Trouwens, in hoeverre zit het buikvet letterlijk op je buikspieren? Want volgens mij kan buikvet namelijk ook onder (of beter gezegd achter) je buikspieren zitten.
Ja, want dan prikken ze je hele darmen lek enzo....quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:15 schreef Modwire het volgende:
[..]
Klopt, daarom is liposuctie voor mannen (bierbuikje) ook erg lastig...
Spread the word zou ik zeggenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef SHE het volgende:
[..]
![]()
wtf is dit zeg....wat een topic en wat een goddelijke buikjes hier
encore, encore!!!
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet vet, maar echt mager zou ik mezelf tegenwoordig toch niet noemen...
[afbeelding]
Oh, by the way, fitness is voor homo's... heren.
Ik ben gay.
Wat nou mannen, dat is het hem juist het zijn alleen maar mannen dus vrouwen laat jullie sixpack maar eens zien.quote:Op maandag 19 december 2005 21:45 schreef Avani het volgende:
Wat een gepikeerde mannen om een foto.Post dan maar jullie echte "sixpacks".
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 23:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
vrouwen laat jullie sixpack maar eens zien.
quote:
Vrouwen horen geen gespierde buik te hebben. Al helemaal geen sixpackquote:Op maandag 19 december 2005 23:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat nou mannen, dat is het hem juist het zijn alleen maar mannen dus vrouwen laat jullie sixpack maar eens zien.
Voorname jij Avani![]()
![]()
Nee inderdaad. Vrouwen hoeven gewoon lekker vet te wezenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:43 schreef Avani het volgende:
[..]
Vrouwen horen geen gespierde buik te hebben. Al helemaal geen sixpack![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |