Zeg Mr.J, wel eens bedacht dat er ook mensen zijn die niet denken zoals jij? Die het NIET mooi vinden om zo belachelijk breed te zijn? Die er liever normaal uit zien? Die, hoe verrassend, een andere levenstijl hebben? Ik kan me voorstellen dat jij, het pubertje dat je bent, denkt dat jij geweldig bent en dat iedereen het altijd met je eens moet zijn, maar helaas: Niks is minder waar. Er zijn ook mensen met een andere mening, gek hè? Misschien een idee om jouw mening niet op te dringen aan anderen, maar om het gewoon zo te laten. Laat andere mensen lekker in hun waarde. Als je dat namelijk vanaf het begin had gedaan, dan had je niet zo'n emmer met bagger over je heen gekregen. Maar ach, ik zal vast niet de enige zijn die dit tegen je zegt. Aan jouw manier van omgang met mensen te zien loop jij hier wel vaker tegen aan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:17 schreef Mr.J het volgende:
Goede onderbouwing.
Wat is je frustratie kereltje? Is een grote boze brede man er met je meisje vandoor gegaan?
Die vent heeft 4 schouders!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ieder z'n ding dus.
[..]
Als elke spiergroep meegroeit kloppen de verhoudingen echt wel.
Buiten dat moet je je niet vergissen in de snelheid en souplesse van bodybuilders. Want ook dat is gewoon te trainen.
Snelheid:
[..]
Kevin Levrone:
[afbeelding]
Niet te snel je conclusies klaar hebben dus.
Reageer ik fel? Ik ben volgens mij zeer genuanceerd bezig in dit topic.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:32 schreef Salvad0R het volgende:
Nou, Ikiskoel, dat is gedeeltelijk waar wat je zegt.
Mr.J kreeg eerder in deze topic te maken met meningen, die men gebruikte om hem te beledigen... Ik snap wel dat ie fel reageert . Dat iemand het niet mooi vindt, betekent niet dat diegene mensen die zoiets wèl mooi vinden mogen minachten .
Misschien moet je het vergelijken met oprthorexia, verslaafd zijn aan gezond eten. Dat betekent namelijk ook dat je eigenlijk continu met je eten en met je lijf bezig bent en daardoor dat eigenlijk een te grote rol in je leven laten spelen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef Mr.J het volgende:
Het werkt idd verslavend.
Je blijft je grenzen verleggen, je zal daarom ook nooit op een punt komen waar je 100% tevreden bent met jezelf. Dat is mede je drijfveer. Omgekeerde anorexia zou ik het niet willen noemen. Anorexia zal je lichaam stuk maken, spiermassa kweken (al dan niet met het met mate gebruiken van AAS) niet.
De discussie over of het nu gezond is wil ik ook wel aangaan. Bodybuilding is in mijn ogen een gezonder alternatief dan een leven vol snacks, roken en alcohol.
Voor de rest is het niet zo dat mijn vriendin het afstotend of lelijk vind, die quote wordt wel erg uit z'n verband getrokken, maar het hoeft iig niet meer groter en droger van haar. Then again, ik ken ook zat dames die het wel mooi vinden.
Dat ook niet. Ik heb zeker 1 dag per week een junkdag en in het weekend uit eten gaan is ook geen probleem voor mij. Dus zo extreem is het ook weer niet in mijn geval.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien moet je het vergelijken met oprthorexia, verslaafd zijn aan gezond eten. Dat betekent namelijk ook dat je eigenlijk continu met je eten en met je lijf bezig bent en daardoor dat eigenlijk een te grote rol in je leven laten spelen.
Ach, als anderen uitersten stellen haal ik ook de andere uitersten erbij ter vergelijking.quote:Verder vind ik dat je het heel zwart wit stelt. Of body builden of een leven vol snacks, roken en alcohol. Er is ook een tussenweg: lekker sporten, redelijk gezond leven en jezelf af en toe een snackje of een drankje gunnen bijvoorbeeld
Moet niet hoor. Hier is het dus ook een kwestie van een middenweg zoeken. Ik ga zelf gewoon lekker uit eten, maar let een klein beetje op op wat ik bestel.quote:Ik zou het jammer vinden als ik met mijn vriend uit eten ging en hij daar calorienen koolhydraten ging zitten rekenen bijvoorbeeld, op zo'n avond gaat het om de gezelligheid. MMaar een bodybuilder moet dat wel doen.
Heb je gelijk in.quote:Gezondheid ligt hem volgens mij in balans. Tussen lichaam en geest en ook tussen extremen. Dat het extreem de ene kant op niet goed is, wil natuurlijk niet zeggen dat het over all goed is om extreem de andere kant uit te gaan
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef Mr.J het volgende:
Het werkt idd verslavend.
Je blijft je grenzen verleggen, je zal daarom ook nooit op een punt komen waar je 100% tevreden bent met jezelf. Dat is mede je drijfveer. Omgekeerde anorexia zou ik het niet willen noemen. Anorexia zal je lichaam stuk maken, spiermassa kweken (al dan niet met het met mate gebruiken van AAS) niet.
De discussie over of het nu gezond is wil ik ook wel aangaan. Bodybuilding is in mijn ogen een gezonder alternatief dan een leven vol snacks, roken en alcohol.
Voor de rest is het niet zo dat mijn vriendin het afstotend of lelijk vind, die quote wordt wel erg uit z'n verband getrokken, maar het hoeft iig niet meer groter en droger van haar. Then again, ik ken ook zat dames die het wel mooi vinden.
Ik wel iig. Dit iz voor mij echt onaantrekkelijk. Met name die zichtbare aders en die enorme bovenarmen. De borstkas gaat nog.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:01 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Vind jij dit minder mooi dan de gemiddelde kerel in de 30, milagro??
[afbeelding]
ik vind het geen gezicht, jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:01 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[afbeelding]
Ik zie liever het buikje van mijn manquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:01 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[afbeelding]
We weten nu wel dat je dit mooi vind, maar lees de titel van het topic nog eens. Of heb je door al die fascinatie en oververmoeidheid geen energie meer in begrijpend lezen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:37 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[afbeelding]
Sorry, ik blijf het mooi vinden.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |