abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:15:05 #101
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_32944358
Mr.J is helemaal da shit, want hij is stoer. Hij heeft spiertjes, een vriendin die hem lelijk vindt, hij gooit zichzelf helemaal vol met anabolen, vet koel man! Beter kan niet! Mr.J, ik bewonder je enorm. NOT!
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:17:15 #102
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_32944431
Goede onderbouwing.

Wat is je frustratie kereltje? Is een grote boze brede man er met je meisje vandoor gegaan?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_32944636
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:17 schreef Mr.J het volgende:
Goede onderbouwing.

Wat is je frustratie kereltje? Is een grote boze brede man er met je meisje vandoor gegaan?
Zeg Mr.J, wel eens bedacht dat er ook mensen zijn die niet denken zoals jij? Die het NIET mooi vinden om zo belachelijk breed te zijn? Die er liever normaal uit zien? Die, hoe verrassend, een andere levenstijl hebben? Ik kan me voorstellen dat jij, het pubertje dat je bent, denkt dat jij geweldig bent en dat iedereen het altijd met je eens moet zijn, maar helaas: Niks is minder waar. Er zijn ook mensen met een andere mening, gek hè? Misschien een idee om jouw mening niet op te dringen aan anderen, maar om het gewoon zo te laten. Laat andere mensen lekker in hun waarde. Als je dat namelijk vanaf het begin had gedaan, dan had je niet zo'n emmer met bagger over je heen gekregen. Maar ach, ik zal vast niet de enige zijn die dit tegen je zegt. Aan jouw manier van omgang met mensen te zien loop jij hier wel vaker tegen aan.
Succes verder, stoere meneer!
It is your friends who make your world!
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:28:44 #104
19479 Mr.J
pi_32944716
Dring ik mijn mening op?

Kennelijk is lezen niet je sterkste kant. Was dat wel het geval, had je geweten dat ik begrijp dat mensen er anders over denken. Ook had je dan geweten dat ik mensen in hun waarde laat mbt hun levensstijl. Andersom gebeurd dat helaas niet zo veel.

Dus iets beter lezen volgende keer ventje.
pi_32944806
Nou, Ikiskoel, dat is gedeeltelijk waar wat je zegt.
Mr.J kreeg eerder in deze topic te maken met meningen, die men gebruikte om hem te beledigen... Ik snap wel dat ie fel reageert . Dat iemand het niet mooi vindt, betekent niet dat diegene mensen die zoiets wèl mooi vinden mogen minachten .
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:32:33 #106
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_32944814
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ieder z'n ding dus.
[..]

Als elke spiergroep meegroeit kloppen de verhoudingen echt wel.

Buiten dat moet je je niet vergissen in de snelheid en souplesse van bodybuilders. Want ook dat is gewoon te trainen.

Snelheid:
[..]

Kevin Levrone:
[afbeelding]

Niet te snel je conclusies klaar hebben dus.
Die vent heeft 4 schouders!
Ik ben lelijk.
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:36:04 #107
19479 Mr.J
pi_32944916
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:32 schreef Salvad0R het volgende:
Nou, Ikiskoel, dat is gedeeltelijk waar wat je zegt.
Mr.J kreeg eerder in deze topic te maken met meningen, die men gebruikte om hem te beledigen... Ik snap wel dat ie fel reageert . Dat iemand het niet mooi vindt, betekent niet dat diegene mensen die zoiets wèl mooi vinden mogen minachten .
Reageer ik fel? Ik ben volgens mij zeer genuanceerd bezig in dit topic.

En verder minacht ik niemand. Live and let live dus. Ieder z'n ding. Etc.
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:45:04 #108
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_32945155
Ik ben het qua smaak ook niet met Mr. J eens en begrijp zijn beweegredenen ondanks de uitleg ook niet helemaal.

Maar om nu iemand naar beneden te halen omdat ie veel wil trainen... ieder zijn meug.

Ik zou het wel jammer vinden persoonlijk als mijn vriend geen rekening zou houden met wat ik mooi vind trouwens. Maar goed dat is een eigen keuze.

Ik snap ook wel dat je sporten en trainen leuk vindt en dat je daar voldoening uit haalt, dat heb ik ook wel. Maar ik snap nog steeds niet zo goed waarom je het zo ver wilt doorvoeren. Wat iemand eerder al zei: ergens lijkt het wel een soort van anorexia of een andersoortige verslaving.

Maar je hebt gelijk hoor, die ontzettende aanvallen verdien je niet, je probeert zelf ookr edelijk en fatsoenlijk te reageren en dingen uit te leggen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:52:26 #109
19479 Mr.J
pi_32945369
Het werkt idd verslavend.

Je blijft je grenzen verleggen, je zal daarom ook nooit op een punt komen waar je 100% tevreden bent met jezelf. Dat is mede je drijfveer. Omgekeerde anorexia zou ik het niet willen noemen. Anorexia zal je lichaam stuk maken, spiermassa kweken (al dan niet met het met mate gebruiken van AAS) niet.

De discussie over of het nu gezond is wil ik ook wel aangaan. Bodybuilding is in mijn ogen een gezonder alternatief dan een leven vol snacks, roken en alcohol.

Voor de rest is het niet zo dat mijn vriendin het afstotend of lelijk vind, die quote wordt wel erg uit z'n verband getrokken, maar het hoeft iig niet meer groter en droger van haar. Then again, ik ken ook zat dames die het wel mooi vinden.
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:59:27 #110
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_32945595
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef Mr.J het volgende:

Je blijft je grenzen verleggen, je zal daarom ook nooit op een punt komen waar je 100% tevreden bent met jezelf. Dat is mede je drijfveer. Omgekeerde anorexia zou ik het niet willen noemen. Anorexia zal je lichaam stuk maken, spiermassa kweken (al dan niet met het met mate gebruiken van AAS) niet.

De discussie over of het nu gezond is wil ik ook wel aangaan. Bodybuilding is in mijn ogen een gezonder alternatief dan een leven vol snacks, roken en alcohol.

Voor de rest is het niet zo dat mijn vriendin het afstotend of lelijk vind, die quote wordt wel erg uit z'n verband getrokken, maar het hoeft iig niet meer groter en droger van haar. Then again, ik ken ook zat dames die het wel mooi vinden.
Misschien moet je het vergelijken met oprthorexia, verslaafd zijn aan gezond eten. Dat betekent namelijk ook dat je eigenlijk continu met je eten en met je lijf bezig bent en daardoor dat eigenlijk een te grote rol in je leven laten spelen.

Verder vind ik dat je het heel zwart wit stelt. Of body builden of een leven vol snacks, roken en alcohol. Er is ook een tussenweg: lekker sporten, redelijk gezond leven en jezelf af en toe een snackje of een drankje gunnen bijvoorbeeld Ik zou het jammer vinden als ik met mijn vriend uit eten ging en hij daar calorienen koolhydraten ging zitten rekenen bijvoorbeeld, op zo'n avond gaat het om de gezelligheid. MMaar een bodybuilder moet dat wel doen.

Gezondheid ligt hem volgens mij in balans. Tussen lichaam en geest en ook tussen extremen. Dat het extreem de ene kant op niet goed is, wil natuurlijk niet zeggen dat het over all goed is om extreem de andere kant uit te gaan
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:02:37 #111
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_32945679
Ja Ripley. Maar nu eerst even je sixpack posten he
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:20:56 #112
19479 Mr.J
pi_32946160
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Ripley het volgende:

[..]

Misschien moet je het vergelijken met oprthorexia, verslaafd zijn aan gezond eten. Dat betekent namelijk ook dat je eigenlijk continu met je eten en met je lijf bezig bent en daardoor dat eigenlijk een te grote rol in je leven laten spelen.
Dat ook niet. Ik heb zeker 1 dag per week een junkdag en in het weekend uit eten gaan is ook geen probleem voor mij. Dus zo extreem is het ook weer niet in mijn geval.
quote:
Verder vind ik dat je het heel zwart wit stelt. Of body builden of een leven vol snacks, roken en alcohol. Er is ook een tussenweg: lekker sporten, redelijk gezond leven en jezelf af en toe een snackje of een drankje gunnen bijvoorbeeld
Ach, als anderen uitersten stellen haal ik ook de andere uitersten erbij ter vergelijking.
quote:
Ik zou het jammer vinden als ik met mijn vriend uit eten ging en hij daar calorienen koolhydraten ging zitten rekenen bijvoorbeeld, op zo'n avond gaat het om de gezelligheid. MMaar een bodybuilder moet dat wel doen.
Moet niet hoor. Hier is het dus ook een kwestie van een middenweg zoeken. Ik ga zelf gewoon lekker uit eten, maar let een klein beetje op op wat ik bestel.

Middenweg dus.
quote:
Gezondheid ligt hem volgens mij in balans. Tussen lichaam en geest en ook tussen extremen. Dat het extreem de ene kant op niet goed is, wil natuurlijk niet zeggen dat het over all goed is om extreem de andere kant uit te gaan
Heb je gelijk in.

Maar wat voor de 1 al extreem is is voor de ander juist een middenweg. En dat zien veel mensen niet in.
pi_32946217
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef Mr.J het volgende:

Hier ben ik het helemaal mee eens

Ik vond het vroeger geen gezicht die Bodybuilders, maar sinds ik er mee bezig ben ben ik er steeds meer respect voor gaan krijgen. Vooral alles wat er bij komt kijken.
Zelf vind ik het heerlijk als ik na een training wakker wordt en elke spier in mijn lichaam gewoon pijn doet. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit voor veel mensen moeilijk te begrijpen is, maar dat komt vanzelf wel als je zelf heel intensief bezig bent met bodybuilding
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:53:30 #114
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_32947034
Ik zal me er s in mengen

Mr.J. heeft in veel gevallen gelijk. Kasta liet al zien wat zn trainingsschema voorstelde ( ahum ). Wat veel mensen doen, is anabolen binnen no-time veroordelen, terwijl er ieder weekend met gemak een emmer alcohol naar binnen wordt gegoten. Studenten die zich ladderzat zuipen, tja, dat hoort erbij. Een fitnessfanaat met anabolen: ojeeee wat slecht.
Wel een beetje realistisch blijven.

Fitnessen is een van de fijnste dingen om te doen. Je voelt je beter, je ziet er beter uit, en je zit in een omgeving waar iedereen lekker bezig is.
Begrijp me niet verkeerd, anabolen hoeven van mij ook niet zozeer, maar een mooi gespierd lichaam is gewoon de bom. Mocht je vinden van niet, dan niet. Maar de meesten ( ook vrouwen Kasta! ) kijken liever naar een strakke man met brede schouders dan zo'n bier/koffiejunk met een droogtrommel i.p.v een wasbordje. Dat je nu nog slank bent komt door je leeftijd, wacht maar een jaartje of 10! Aanlef of geen aanleg, met zo'n levenstijl wordt je lelijk/dik.
En tuurlijk: af en toe snacken of lekker uiteten hoort erbij, gewoon wat meer cardio erna!

De levensstijl van een BB'er is heerlijk! Probeer het eens een tijdje, en oordeel dan.
pi_32947095
De meesten kijken echt niet liever naar een over the top spierbundel zoals die hier te zien zijn , hoor, ook de meeste vrouwen niet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:01:00 #116
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_32947209
Vind jij dit minder mooi dan de gemiddelde kerel in de 30, milagro??

vrijdag 9 december 2005 @ 16:04:01 #117
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_32947289
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:01 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[afbeelding]
Ik wel iig. Dit iz voor mij echt onaantrekkelijk. Met name die zichtbare aders en die enorme bovenarmen. De borstkas gaat nog.
pi_32947292
quote:

[afbeelding]
ik vind het geen gezicht, ja
geef mij maar een gewoon natuurlijk gespierde knul/man en dat is deze meneer niet

sorry, maar ik denk, nee ik weet dat de meeste vrouwen dat met me eens zullen zijn.
en kom nu niet met een lelijke uitgelubberde bierbuik aanzetten, want dat is te flauw.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32947363
Ik heb een 2pack telt dat ook ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32949161
quote:

[afbeelding]
Ik zie liever het buikje van mijn man .
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:29:30 #121
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_32950708
Naja, dan zal ik er wel geen kont van begrepen hebben

Als ik een vrouw ( of homo ) was geweest, had ik zoiets 20x mooier gevonden dan de gemiddelde knakker die je in de kroeg ziet
pi_32950790
Er wordt hier naar mijn mening te weinig onderscheid gemaakt tussen bodybuilders en mensen die een paar keer in de week fitnessen.
Ervaring leert mij dat héél veel vrouwen wel vallen op gespierde mannen, en niet van die overdreven figuren in dit topic.
Het is ook niet voor niets dat vrijwel elke man die over het algemeen wordt gezien als knap atletisch gebouwd is en een wasbordje heeft.
pi_32950862
Zijn jullie nu eindelijk uitgediscussieerd en kunnen we nu eens echt normaal praten over trainingsschema en NORMALE sixpacks zonder elkaar te beledigen, demotiveren of aanzetten tot haat?
Ik wil namelijk over enkele maanden nog met plezier dit topic nalezen en kijken of ik (en jullie) vooruit zijn gegaan.
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:37:51 #124
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_32950917

Sorry, ik blijf het mooi vinden.....
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:42:46 #125
82420 N-tertainment
Toeval bestaat niet
pi_32951011
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:37 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[afbeelding]

Sorry, ik blijf het mooi vinden.....
We weten nu wel dat je dit mooi vind, maar lees de titel van het topic nog eens. Of heb je door al die fascinatie en oververmoeidheid geen energie meer in begrijpend lezen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')