en wat is jouw trainingsschema?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:37 schreef Salvad0R het volgende:
2003
sindsdien is het er echt niet op achteruit gegaan HEHEHE
Heb geen zin om nu nieuwe foto te maken, sta ik daar half naakt beetje foto's van mezelf te makendoe ik volgende zomer wel .
[afbeelding]
Heb ik niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:35 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
en wat is jouw trainingsschema?
een éénorm lichte sixpack is bij vrouwen zeker wel ok hoor! Dat je zeg maar alleen schaduwlijntjes ziet ofzo.. Dat moeten ze verplicht stellen!quote:Op woensdag 7 december 2005 17:41 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb geen sixpack, maar dat wil je ook niet als vrouw. Is dit niet meer US (daar is wel al een pimp-buiktopic)?
Idd. Mr.J snapt het tenminste. Dat is alles behalve lelijk. Kijk, dat je figuren als Ronnie Coleman, Jay Cutler of Markus Ruhl lelijk vind, okay. Kan ik nog inkomen. Maar dat plaatje in mijn eerdere post van Sagi Kalev, nee dat KUN je niet lelijk vinden. Die kerel is superknap. Kijk maar s op www.sagikalev.comquote:Op woensdag 7 december 2005 15:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Lelijk?
Schitterende fysiek.
Respect voor de jaren toewijding aan de sport. De dingen die hij ervoor heeft moeten doen en evenals al die dingen die hij ervoor heeft moeten laten.
hahah.. ik WIST 't.. hier begint 't gezeikquote:Op woensdag 7 december 2005 23:15 schreef Luuksor het volgende:
Wat voor filmpje TM?!
Het lijkt er ook nog verdacht véél op dat je in je blote reet voor de Webcam zitquote:Op donderdag 8 december 2005 01:13 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
hahah.. ik WIST 't.. hier begint 't gezeik
Die kerel is súperlelijk!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:24 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Idd. Mr.J snapt het tenminste. Dat is alles behalve lelijk. Kijk, dat je figuren als Ronnie Coleman, Jay Cutler of Markus Ruhl lelijk vind, okay. Kan ik nog inkomen. Maar dat plaatje in mijn eerdere post van Sagi Kalev, nee dat KUN je niet lelijk vinden. Die kerel is superknap. Kijk maar s op www.sagikalev.com![]()
Ja heel knap allemaal hoor, maar ik blijf het oerlelijk vinden. Dat opgepompte overdreven gespierde vind ik echt gewoon afstotelijk. Misschien ook wel omdat dat soort mannen ook vaak erg geobsedeerd zijn door hun eigen lichaam en daardoor vaak de wat belangrijkere dingen vergetenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Lelijk?
Schitterende fysiek.
Respect voor de jaren toewijding aan de sport. De dingen die hij ervoor heeft moeten doen en evenals al die dingen die hij ervoor heeft moeten laten.
Moet jij vinden.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja heel knap allemaal hoor, maar ik blijf het oerlelijk vinden. Dat opgepompte overdreven gespierde vind ik echt gewoon afstotelijk.
Dingen vergeten zoals?quote:Misschien ook wel omdat dat soort mannen ook vaak erg geobsedeerd zijn door hun eigen lichaam en daardoor vaak de wat belangrijkere dingen vergeten
Dat is irrelevant.quote:
Nee dat wist ik niet, vertel eens.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat is irrelevant.
Iedereen weet toch inmiddels wel dat mensen die zich zwaar oppompen en zich volstouwen met supplementen, dat eigenlijk doen om de lengte van hun geslachtsorgaan te compenseren?
Ik hou gewoon niet van ijdele mannen, liever geen man die langer voor de spiegel staat dan ik. Ik heb liever een leuke en gezellige man met een klein buikje dan een gespierde die daar ook constant mee bezig is (zoals wel moet voor dat opgepompte).quote:Op donderdag 8 december 2005 10:46 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Moet jij vinden.
Ik vind mensen die geen afgetraint lichaam hebben weer afstotelijk.
[..]
Dingen vergeten zoals?
hehe, ik maakte maar een grapje.quote:
Yeps. Weet niet wat voor frustraties ik precies heb, maar het raakt me erg diep ja.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Mr.J is een beetje gefrustreerd, kan hij ook niks aan doen.
Ieder z'n eigen smaak dus ja.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van ijdele mannen, liever geen man die langer voor de spiegel staat dan ik. Ik heb liever een leuke en gezellige man met een klein buikje dan een gespierde die daar ook constant mee bezig is (zoals wel moet voor dat opgepompte).
Smaken verschillen inderdaad. Ik ben zelf erg afgetraind geweest in een ver verleden en was toen niet per se mooier dan nu. Schoonheid wordt door veel verschillende factoren bepaald naar mijn idee.
Als jij het wel mooi vindt, moet jij er lekker voor gaan natuurlijk, gelukkig heeft iedereen zijn eigen idealen. Jij vindt mij ongetwijfeld helemaal niks qua uiterlijk en ik vind gespierde mannen helemaal niks. Ten minste, niet van die brede. Mijn huidige vriendje heeft wel een klein sixpackje en van die zichtbare heupspieren en weinig lichaamsvet en dat vind ik hem goed staan. Maar van mijn part heeft ie over 5 jaar wel een buikje, interesseert mij dat
Ieder z'n ding dus.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hehe, ik maakte maar een grapje.
maar ben het wel met ripley enzo eens dat overgetraind gewoon niet mooi is.
Het zegt wel over die persoon, dat hij/zij een sterke discipline heeft en ik heb ook zeker wel respect voor de manier waarop deze mensen leven, zo disciplinair wat betreft voedsel & trainen, maar vind het idd. Niet mooi, dat over-opgepompte.
Als elke spiergroep meegroeit kloppen de verhoudingen echt wel.quote:Het is niet alleen lelijk imo wat betreft lichaamsverhoudingen, het is ook onpraktisch, mensen met zoveel spieren worden misschien wel sterker, maar de snelheid die ze in hun spieren hebben, verdwijnt. Ik weet zeker dat ik een gemiddelde bodybuilder met gemak in elkaar tik, simpelweg omdat ze gewoon zo sloom zijn, door de grote massa die hun spieren hebben .
Kevin Levrone:quote:CHAMBERS BEATS LEVRONE IN HISTORIC RACE
The world's number-two ranked sprinter Dwain Chambers beat IFBB superstar Kevin Levrone in a special 60-meter exhibition race on December 11 in Costa Mesa, California. Though the two were close at the 40-yard marker (Chambers was hand-timed at 4.52 seconds, Levrone at 4.8), the sprinter's remarkable world-class speed kicked in, leaving the 237-pound pro bodybuilder well behind at the finish. Chambers finished with a time of 6.64 seconds.
Months ago, Levrone, the runner-up in the 2002 Mr. Olympia, had issued a challenge to all world-class runners only to have Chambers unexpectedly accept. While he was decidedly beaten by the sprinter, Levrone proved his point: that bodybuilders are tremendous athletes, deserving of respect by the mainstream sports world.
Chambers, 24, will embark on a mission to set a new world record in the 100 meters next year, and has begun working with IFBB pro Milos "The Mind" Sarcev," who has designed a weight-training program specifically for the British-born track star. The classy Chambers shared his extensive knowledge of the fine art of sprinting with Levrone, and absorbed a few weight-training tips from the seasoned bodybuilder in Gold's Gym, Fullerton, before the race.
LOL OWNED!!!!quote:
id still kick his ass !quote:Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ieder z'n ding dus.
[..]
Als elke spiergroep meegroeit kloppen de verhoudingen echt wel.
Buiten dat moet je je niet vergissen in de snelheid en souplesse van bodybuilders. Want ook dat is gewoon te trainen.
Snelheid:
[..]
Kevin Levrone:
[afbeelding]
Niet te snel je conclusies klaar hebben dus.
wel aan fitness gedaan ofnie? :pquote:Op donderdag 8 december 2005 12:01 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Trainingsschema:Roken Koffie, af te wisselen met bier Sport: Geen Fitness: Geen 400m lopen naar de kroeg Regelmatig flink neuken 40 km per dag in de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |