abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 december 2005 @ 12:26:04 #1
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_32887668
Voor mij is dat zonder twijfel Roel. Wat binnen kwam als een interessant figuur dat wel wist hoe de wereld in elkaar zat en interessante visies op dingen had, is nu niet veel meer dan een grote bron van ergernis.

Grootste dieptepunten van Roel:

- Het dreigen met zijn broers die Menno wel even een lesje zouden leren
- Een tenenkrommende luiheid - ik heb Roel al weken niet meer rechtop op de bak zien zitten
- Een nog tenenkrommendere klefheid
- Zogenaamd nonchalant zijn, maar ondertussen zo ijdel en camera-bewust als de pest zijn.
- Zijn ' volwassen' visie op travestie

Als iemand nog meer weet, graag het lijstje aanvullen. En alle andere Grote Teleurstellingen van Big Brother 2005 zijn natuurlijk ook welkom.

[ Bericht 0% gewijzigd door LuQas op 07-12-2005 12:33:17 ]
Afrika Paprika
  woensdag 7 december 2005 @ 12:37:21 #2
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32887919
ik vind Hummie wel tegenvallen deze BB. de hardste ooit? Sommige opdrachten zijn leuk. Maat echt spectaculair is het (tot nu toe) nog niet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 7 december 2005 @ 13:25:57 #3
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_32889213
De slag van Roel op de arm van Joost... Tyfus.. als die het huis uit komt... kan hij maar beter gaan rennen!
pi_32889487
Ik vind het jammer dat er zo weinig mensen in zitten die wat te vertellen hebben.
Die wat hebben meegemaakt of die een bepaald karakter hebben die je nooit meer vergeet.
De enige die ik nog wel een beetje markant vond overkomen vond ik Rob.
Alleen jammer dat ie weer wat leek op die knuffelbeer(van de eerste BB)

Ja en die saaiheid...die luiheid....verschrikkelijk vind ik het!!!

Ja en toch kijk ik .....das het allerergste .......haaha....ja ik lach er maar om!!!!
  woensdag 7 december 2005 @ 13:42:15 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32889691
Tanja is de grootste teleurstelling. Het klonk als een leuk concept: zwangere vrouw, bevallen in het huis... Maar wat een sekreet was dat, ik heb schijt aan mensen die op internet lopen te haten, maar wat Tanja betreft kan ik er niks beters van maken. Wat een kreng was zij tegen iedereen, ik wou haar echt het huis uit hoeken. Men lijkt het al weer snel vergeten, en terecht, ik bid ook elke dag tot God dat Hij deze ervaring uit mijn geheugen wist, maar het moet gezegd worden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 7 december 2005 @ 13:58:33 #6
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_32890124
Zonder twijfel Roel. En al helemaal na die nacht samen met Lieske. En daana over haar roddelen tegen queen Dido
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_32890189
En niemand roept Rikkert?
  woensdag 7 december 2005 @ 14:04:48 #8
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_32890280
Ik mis wat actie deze editie, het kabbelt allemaal maar wat aan. En dozen als Nathalie en Dido werken wel een beetje op m'n zenuwen.

Destijds de editie (BB2 geloof ik) met verschil tussen arm en rijk vond ik een stuk aangenamer om naar te kijken.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_32890360
ROEL!! Ongetwijfeld! Wat een arrogante kotsbak!

En Tanja....ja ik vond het juist weer grappig hoe zij zich gedroeg in het BB huis! Lekker scheit aan iedereen en zo de ergenis opwekken bij de andere bewoners! Dat maakt spannende tv toch?!!

Of kijken jullie liever naar het harmonieuze samen zijn van Didi en Roel??
pi_32890575
Roel en Dodo zijn de kneuzen. Joost moet winnennnnnn
pi_32890742
Roel en Dildo zijn voor mij de grootste teleurstelling van BB 2005. Wat een ingekakt stelletje zeg! Ik irriteer me echt enorm aan die 2.
pi_32890807
Tanja... no doubt!
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32891664
het groepje roel dido en nathalie.

terwijl ik roel eerst nog een toffe gast vond en nathalie aardig

krijg steeds meer respect voor ingrid terwijl ik haar eerst het liefst meteen eruit had zien vliegen.


en lieske gaat natuurlijk winnen
hardcoholic
pi_32891993
Waarom ign Tanja?

Durfde tenminste als enige der bek open te trekken tegen anderen,
had vrij snel door met wat voor soort mensen ze te maken had,
is er zelf uitgestapt etc etc.

Nee Roel is de vieze grote drol met z'n 2 ranzige wijven.
diedoos en natte alie.... gatver... ik zou ver wegblijven van deze mensen,
maar onze psycholoog zit bij hun in de aars... jek
wat een loser
  woensdag 7 december 2005 @ 15:03:19 #15
106862 Casema
pom tie pom pom...
pi_32892021
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef LuQas het volgende:
Voor mij is dat zonder twijfel Roel. Wat binnen kwam als een interessant figuur dat wel wist hoe de wereld in elkaar zat en interessante visies op dingen had, is nu niet veel meer dan een grote bron van ergernis.

Grootste dieptepunten van Roel:

- Het dreigen met zijn broers die Menno wel even een lesje zouden leren
- Een tenenkrommende luiheid - ik heb Roel al weken niet meer rechtop op de bak zien zitten
- Een nog tenenkrommendere klefheid
- Zogenaamd nonchalant zijn, maar ondertussen zo ijdel en camera-bewust als de pest zijn.
- Zijn ' volwassen' visie op travestie

Als iemand nog meer weet, graag het lijstje aanvullen. En alle andere Grote Teleurstellingen van Big Brother 2005 zijn natuurlijk ook welkom.
Precies wat ik van Roel vind, wat een pislulletje
User aanvaard geen enkele aansprakelijkheid m.b.t. instanties die dezelfde naam dragen.
pi_32892144
De TS vergeet dat Roel ook vloekt met dit en dat en ongelooflijk agressief is.
Neem nou dat gat die hij in de muur sloeg.
pi_32892445
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef LuQas het volgende:
Voor mij is dat zonder twijfel Roel. Wat binnen kwam als een interessant figuur dat wel wist hoe de wereld in elkaar zat en interessante visies op dingen had, is nu niet veel meer dan een grote bron van ergernis.

Grootste dieptepunten van Roel:

- Het dreigen met zijn broers die Menno wel even een lesje zouden leren
- Een tenenkrommende luiheid - ik heb Roel al weken niet meer rechtop op de bak zien zitten
- Een nog tenenkrommendere klefheid
- Zogenaamd nonchalant zijn, maar ondertussen zo ijdel en camera-bewust als de pest zijn.
- Zijn ' volwassen' visie op travestie

Als iemand nog meer weet, graag het lijstje aanvullen. En alle andere Grote Teleurstellingen van Big Brother 2005 zijn natuurlijk ook welkom.
-Zijn alsmaar opscheppen met zijn studie psychologie
pi_32893243
Roel.
Wat een eikeltje zeg........
tjonge.... hij is zeker bang dat zijn 'liefje' morgen naar huis gaat.
  woensdag 7 december 2005 @ 16:11:28 #19
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32894017
De 'hardheid' van Big Brother, die viel me behoorlijk tegen .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32894664
Nog geen Manu82 hier met Lieske?
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  woensdag 7 december 2005 @ 16:37:26 #21
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32894797
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:32 schreef vw_caddy het volgende:
Nog geen Manu82 hier met Lieske?
Of Riri .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32895028
Roel is absoluut de grootste teleurstelling. Begon zeer veelbelovend, maar wat is hij een watje geworden. En aangezien er ook naar een 'wat' gevraagd wordt, kies ik de piemel van Roel, dat kleine dingetje dat nog krom is ook.


[ Bericht 6% gewijzigd door BB5kijker op 09-12-2005 00:17:25 ]
  woensdag 7 december 2005 @ 16:57:33 #23
3767 Herald
Come get some
pi_32895294
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:02 schreef kodama het volgende:
Waarom ign Tanja?

Durfde tenminste als enige der bek open te trekken tegen anderen,
had vrij snel door met wat voor soort mensen ze te maken had,
is er zelf uitgestapt etc etc.
Tanja trok d'r bakkes helemaal niet open, die is één keer uitgevallen tegen Rob. Voor de rest weigerde ze ook maar enigzins met de rest te communiceren. Haar antwoord was steevast "neuh ik ga me daar niet over uit laten, ik heb jullie niets te vertellen, ik doe hier standaard niet aan mee" als haar gevraagd werd eens iets uit te leggen of te vertellen.
En vrijwillig opstappen is echt geen prestatie hoor. Zeker niet door Tanja aangezien iedereen dat allang zag aankomen.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_32895400
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef LuQas het volgende:

Grootste dieptepunten van Roel:

- Het dreigen met zijn broers die Menno wel even een lesje zouden leren
- Een tenenkrommende luiheid - ik heb Roel al weken niet meer rechtop op de bak zien zitten
- Een nog tenenkrommendere klefheid
- Zogenaamd nonchalant zijn, maar ondertussen zo ijdel en camera-bewust als de pest zijn.
- Zijn ' volwassen' visie op travestie
Mee eens .

Verder is hij ook een gluiperd van de bovenste plank. Met Menno liet hij geen kans onbenut om hem zwart te maken. Toen met dat wel of niet doorgaan van dat feestje moest hij nadien telkens maar weer benadrukken, zoals een echte gladjanus beaamt, dat het wel Menno was die wilde dat het feestje zou stoppen en niet Dido. En dan durft hij ook nog te beweren dat hij een objectieve blik op alles heeft. Met zijn studie psychologie van de LOI .
pi_32895439
De aangekondigde geheimen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')