Ik wil een cirkel trekken met een passer, dat wordt moeilijk...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:55 schreef __Saviour__ het volgende:
stukjes gekleurde tape gebruiken misschien?
da's helemaal makkelijk te verwijderen.
Op papierquote:Op woensdag 7 december 2005 11:56 schreef Lienekien het volgende:
Probeer je dat op papier of op de muur?
Dat tape gebruik ik al dat is echt super. Alleen heb je denk ik met zo'n beamer dat je zelf voor het licht staat als je bijvoorbeeld een vorm projecteerd. OP het moment dat je het wil afplakken, breek je het licht lijkt me...quote:Op donderdag 8 december 2005 09:32 schreef missC het volgende:
projecteren met een beamer/dia/overhead en afplakken met flexibel verftape (van Tesa, vormt zich zoals jij dat wilt)
geen potlood = niet gummen
Koop bij de Gamma/Praxis/Hubo zo'n ovaal potlood. Die zijn erg zacht en makkelijk te uit te gummen.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:46 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik zou graag willen weten welk potlood het makkelijkst uit te gummen in van alles soorten (H, B...Etc)
Iemand een idee? Het is om streepjes te zetten op een muur, die later uitgegumt moeten worden...
Neuh. Neem een stuk papier. Teken een cirkel. Teken vervolgens 2cm verderop een iets grotere cirkel eromheen. Knip, knip, knip, en je hebt een papieren circel van zegmaar 2cm dik.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:56 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik wil een cirkel trekken met een passer, dat wordt moeilijk...
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:01 schreef maartena het volgende:
Je kunt ook met markeringstape werken, je weet wel dat witte, makkelijk te scheuren tape. Tevens erg makkelijk te verwijderen van de muur
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:32 schreef missC het volgende:
en afplakken met flexibel verftape (van Tesa, vormt zich zoals jij dat wilt)
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:09 schreef maartena het volgende:
Of je legt ons even uit wat je precies wilt, en dan hebben de slimmerikken op Fok! mischien wel een mooie oplossing zonder op de muur te gaan schrijven!
of je leest eerst een topic of je koopt een bril....quote:Op donderdag 8 december 2005 09:32 schreef missC het volgende:
projecteren met een beamer/dia/overhead en afplakken met flexibel verftape (van Tesa, vormt zich zoals jij dat wilt)
geen potlood = niet gummen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |