abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 november 2001 @ 14:50:37 #126
15985 huiz
Man in Black
pi_2234128
Zeg Jappie, Tante Bep staat te springen om een romantische date met Huiz, kun je dat nog in je verhaal kwijt?
Scope Pure Colombia BV
pi_2234338
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:28 schreef huiz het volgende:
Tja Tante Bep, het kan ook nog erger

bijvoorbeeld een date met Huiz...

pi_2234839
Ik bemoei me nergens meer mee... Sorry Jappie, ik zal noooooit meer voor mn beurt gaan. Wil je nog wel met me praten dan?

[Dit bericht is gewijzigd door CarOnline op 19-11-2001 17:54]

Screw them.
We're going home.
  maandag 19 november 2001 @ 16:20:53 #129
15985 huiz
Man in Black
pi_2234877
Shit, de tweede BMW van mij die in puin gereden wordt...

[edit: Oeps, deja vu? Nou, komt na Jappies verhaal wel...]

[Dit bericht is gewijzigd door huiz op 19-11-2001 19:15]

Scope Pure Colombia BV
pi_2234904
In puin??? Wat heb je gedaan dan??
* CarOnline weet van nix

[Dit bericht is gewijzigd door CarOnline op 19-11-2001 17:55]

Screw them.
We're going home.
  maandag 19 november 2001 @ 18:31:49 #131
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2235741
(standaard disclaimer)

De Adrenaline giert Huiz door de aderen als hij zijn ogen sluit voor de onvermijdelijk impact die moet volgen, zeker gezien het feit dat hij per abuis het gaspedaal nog wat dieper heeft ingedrukt in plaats van de rem. Voor zich doemen de steeds groter wordende koplampen van de truck voor zich op. De klap is nog slechts een kwestie van seconden.......

Op het politiebureau te Brasschaat zijn Apk, Attelenooie en Koosvoos inmiddels weer op vrije voeten gesteld. Koosvoos ook geen kleine jongen in de scene heeft gebruik gemaakt van zijn telefoontje om zijn advocaat te bellen. In dit geval twee dus, het zijn niet bepaald de goedkoopste....vader en zoon Moskovitch rekenen een behoorlijk uurloon. Maar goed, met die 2 compleet geflipte nutcases bij hem in de cel moest hij alle zeilen bijzetten om weer vrij te kunnen komen. 1 uur en drie kwartier later arriveren beide advocaten in hun spiksplinternieuwe auto van de zaak. En na wat onderhandelen met de Brasschaatse gendarmerie over de hoogte van het bedrag voor voorwaardelijke invrijheidstelling staat het bonte groepje
binnen 5 minuten weer op straat. Koos voos, schudt de ouwe Abraham dankbaar de hand als deze weer bij zijn zoon in de wagen stapt. "Niets te danken hoor Koos" roept de ouwe hem nog met een grijns door het openstaande raampje na. "De rekening krijg je vanzelf wel thuis gestuurd'. En weg zijn ze in zoevende vaart onderweg nog even langs de vogeltjesmarkt in Antwerpen stoppend voor een nieuw parkietje voor junior.

Atje en Apk zijn nog steeds apestoned, zeer tot ongenoegen van Koos daar hij zelf ook nog even naar Antwerpen wil om wat nieuw wapentuig op te halen en daar wel wat volwassen gedrag van de heren bij nodig heeft. Bruusk geeft hij Apk een gooi tegen de muur van het bureau en ontfutseld hem de sleuteltjes van de inmiddels weer opgeknapte Saab. Apk rolt
stuiterend van het lachen langs de muur van het bureau naar de parkeerplaats en gedrieen stappen zij in de Saab om op hun beurt ook richting Antwerpen te vertrekken.

Antwerpen havengebied zondag 18 november 23.44 uur

Jappies brein maakt overuren, "shit , het is allemaal al zo lang geleden.
Hoe was het ook al weer? Oohh, die vervloekte lessen van de leermeester waren ook altijd zo dubbelzinnig!!! Met pijn en moeite had hij de lessen kunnen vervolmaken. Maar nu komt het erop aan en alles valt weg. Weg zijn al die jaren van harde training." Zijn ogen schieten van links naar rechts langs de muren van de loots als hij de dreigende gezichten van de Yakuzas op zich gericht weet. Achter de Yakuza lokken de Antwerpse straatlampen door de openstaande deuren van de loots. En dan ziet hij het!!! Links van hem is een kleine opening tussen de linies. "maar hoe was het nou ook alweer? Mindfucken? Mastermind? Het zweet druipt hem langs de rug als de tijd begint te dringen. Voor zich hebben de Yakuza de voorbereidingen al getroffen. Jappie voelt zich bij deze aanblik moe en afgemat. En dan als door een bliksemschicht door alle aanwezige neuronen in zijn hoofd herkend en vertaald....natuurlijk!!! "afgemat...mat...matter.....mind over matter!!!!! Wat nou Yakuzas? Wat nou 36 jaar? Wat nou jarenlang roken en nippen van de Armagnac? Geloven in de wonderbaarlijke krachten van de geest daar komt het op aan. "Koortsachtig denkt Jappie verder als de leider van het stel met zware stappen op hem afkomt. Die film over die soldaat hoe heette die ook alweer? Rainforrest? Het kraakt en het piept van binnen bij Jappie als hij verder denkt. Nog vijf zes stappen verder en dan is de leider met het glimmende zwaard bij Jappie en dan valt ook eindelijk het laatste verlossende stukje van de puzzle op zijn plaats ....Forrest Gump dat was de film, en met ware doodsverachting werpt Jappie zich door de opening in de linies op weg naar het verlossende straatlicht.
In zijn hoofd blijft die ene zin maar malen "Run Jappie Run!!!" en ondanks de in leeftijd en conditie zwakkere positie van Jappie ligt hij al gauw drie blokken voor op de veel jongere en sterkere Yakuza's door middel van zijn herwonnen geloof in het onwaarschijnlijke.....

Club Ibiza 23.50 uur

Superstoffel, kruipt onder de grote kluwen van vechtende Commando's en Danny en kornuiten vandaan. De vechtersbazen zijn zo druk met elkaar dat zij niet in de gaten hebben dat Superstoffel zich heeft onttrokken aan het strijdgewoel. En met zijn kleine vuistje recht vooruit snelt hij richting coulissen een wolk van schilfers achterlatend. Coos is zo opgehitst door het hele gebeuren dat hij Sabine16 ondanks haar hevige protesten toch nogmaals heeft genomen. Daarna is hij gluiperig weg geslopen naar de tweedeverdieping bang als hij is door een verdwaalde Feyenoord supporter verbouwd te worden. Sabine16 zit huilend tegen een van de vele
decorstukken aangekropen. Het is ook in deze staat dat superstoffel het jonge meisje vindt.

Koos voos , Apk en Atje zijn ondertussen met de nieuw gekochte wapens op het verlaten industrieterrein bij de haven van Antwerpen aangekomen. Koos houdt niet van verrassingen en heeft daarom dit stukje terrein uitgezocht
om het wapentuig uit te proberen. Attelenooie gaat helemaal uit zijn dak als hij een snelvuurkanon in zijn handen krijgt gedrukt, en ook Apk kan zijn vreugde niet verbergen als hij een zware olifantendoder laadt met voldoende ammunitie om een heel legioen mee af te knallen. Op dat moment komt Jappie voorbij rennen en Atje begint opgewonden te kraaien. "he staan blijven leiertje, ken ik je effe vol loot pompe" en ook Apk schoudert zijn geweer. Maar Jappie is al weer voorbij. "kreig nou dekolere, wat un bloet hond" vloekt en tiert Atje er op los.En op dat moment komen de achtervolgende bende Yakuza om de hoek heen zeilen. Apk is de eerste die er een van de sokken knalt daar hij het geweer reeds in aanslag op zijn schouder had, en dan volgt ook al snel Attelenooies eerste hit.Binnen de kortste keren is het een orkaan van knallende schoten, doorladende magazijnen en neervallende Yakuzakrijgers. Er ziet er niet een kans om aan het moordende vuur te ontsnappen. En na het weerklinken van een droge klik ten teken dat Koos zijn automatisch pistool is leeggeschoten komt hij tot bezinning en brengen ook Atje en de giechelende Apk hun wapens tot zwijgen. Snel kijkt Koos om zich heen "mooi niemand te zien; kom op jongens we gaan, voordat we weer de lul zijn. "Een ding is zeker" zegt Koos in de wegrijdende Saab"we hebben dit keer geen miskoop gedaan!!!" en het drietal barst in een satanisch gelach uit.

Club Danielle 24.00uur

Diane is na haar besluit om toch haar beroep als concubine maar te blijven uitoefenen direct in de telefoon geklommen en kreeg weer een furieuze Kelly aan de lijn "Blijft dat nou zo?" blaft Kelly haar toe "je hoeft hier echt niet op een baantje te rekenen zolang ik hier nog ben." Diane is dit keer niet van plan om zomaar over zich heen te laten walsen en bitst haar toe: "Ach hou toch een keertje je hysterische schreeuwmuil dicht, als er iemand goed is voor de klandizie ben ik het wel!" "Oh ja"gilt Kelly weer "de enige die hier wel eens naar je gevraagd heeft is die oversexte bejaarde met dat brilletje en dat baardje, en die ligt hier nu opgesloten in de smkamer." Diane heeft onmiddelijk aan de omschrijving herkend wie het is en met angst in haar stem vraagt ze: "Scanman01, is hij het ?" Verbaasd door het verminderde volume waarmee Diane de laatste vraag stelde in combinatie met de duidelijk hoorbare emotie die door haar stem heen klonk komt ook Kelly weer tot rust en bedenkt dat als zij Scan bevrijdt en naar Diane toestuurt dat er waarschijnlijk uit die richting ook geen concurentie meer te vrezen is. Met een poeslief stemmetje zegt zij dan ook: "oh Diaantje Toppertje , je weet toch dat je altijd mijn toppertje bent geweest? Ik heb altijd zo'n bewondering voor je gehad. Weet je wat ik laat hem wel vrij en stuur hem jou kant op goed?" Diane die zo blij is om haar bewonderaar terug te zien vergeet ter plekke
de eigenlijke reden van haar belletje en stemt onmiddelijk met het plan in. En nadat Kelly de Scan heeft bevrijdt en van Dianes verlangen op de hoogte heeft gebracht spoed de zwaar ondervoede Scanman01 zich naar club Danielle.

In club Ibiza heeft Cynix van de gelegenheid gebruik gemaakt om Tante bep te laten zien wat voor held hij is. Zodra de gevechten begonnen heeft hij haar in zijn sterke armen opgetild , (daarbij wel onnodig en veelvuldig haar billen betastend) en meegenomen naar buiten waar stomtoevallig Mr Dre al leunend op zijn Benz een sigaretje stond te roken. Nadat Cynix hem uit heeft gelegd hoe de situatie binnen is bedenkt Dre zich geen moment en geeft Cynix en de verleidelijke Tante Bep een lift naar de bakkerij. Terwijl hij de Benz kundig door de Brasschaatse bossen stuurt ziet hij in het achteruitkijk spiegeltje nog wel het hoog opgeklommen rokje van Tante Bep en Cynix grote ruwe handen die zachtjes strelen over haar dijbenen. En met een grote smile die mensen met hoog afro eigen is zet hij zijn zonnebril op en neuriet totaal ontspannen mee op een van de vele wijsjes van Bob Marley.

23.55 uur E5

Scope die ziet dat de bmw voor hem terrein wint is weer helemaal terug in zijn rol als speurder voor het IOD en maant Caronline om harder te gaan rijden. Caronline doet een uiterste poging maar durft bij 220 km per uur het gaspedaal toch niet harder in te drukken. Een getergde Scope plant zijn grote voet over het tussenschot van Gerts auto boven op die van Caronline en geeft er nog een flinke dot gas bij en de BMW die eerst nog maar een stipje aan de horizon was komt zienderogen dichterbij. Met een gedurfde
actie geeft hij een ruk aan het stuur zodra zij hem ingehaald hebben en met donderend geraas vliegen beide Bmw's van de snelweg. Als de wagens na veel gehobbel in de berm uiteindelijk met een lichte klap tegen een boom tot stilstand komen bedenkt Scope zich geen moment en springt uit de auto naar de andere wagen toe.Ook Caronline is nadat zij haar in allerhaast vergeten contactlenzen heeft ingedaan snel uit de Auto en samen rukken zij het portier van de zwaar beschadigde BMW open en staren verbouwereerd in de met dollartekens gevulde ogen van............ vader en zoon Moskovitch.

Club Ibiza

In club Ibiza heeft Superstoffel zich inmiddels ontfermd over Sabine16 die hem dankbaar door haar tranen heen toelacht. En zodra Superstoffel ziet dat hij door zijn heldenpak het jonge meisje heeft geimponeerd neemt hij haar mee naar de badkamer voor een glaasje water tegen de schrik. Sabine16 kijkt nog eens goed naar haar redder en besluit dat hij toch wel een vergoeding voor bewezen diensten tegoed heeft en in al haar natuurlijke onschuld weet ze ook bij hem een gevoelige snaar strak te spannen. In de badkamer aangekomen gooit zij dan ook al haar eerdere remmingen weg en volledig ontkleed paradeert zij om Leo heen hem ondertussen van alle hinderlijke kledij verlossend hierbij de loskomende huidschilfers totaal negerend. Het bubbelbad is intussen al geheel gevuld en met Leo aan haar hand stapt zij in het bad. Het initiatief is nu totaal in handen van Sabine16 en na Leo neergezeten te hebben gaat zij boven op zijn schoot in het bubbelbad zitten. Ondanks het al snel troebel wordende water voelt Sabine zich geenzins geremd door enige vorm van afkeer en begint hem overal te zoenen. Leo kan niets anders uitbrengen als wat verlegen gestamelde liefdesverklaringen.

23.55 N215

Huiz doet voorzichtig zijn ogen open en kan nog net een boom ontwijken als hij zich verwondert afvraagt waarom de fatale klap met de truck uitblijft. Hij vermindert de druk op het gaspedaal en na de bmw tot stilstand gebracht te hebben stapt hij uit en kijkt verdwaasd achterom. Een totaal verlaten kilometers lange weg is alles wat hij aanschouwt."maar , maar hoe zit dat nou" vraagt hij zichzelf af terwijl hij nog net een stuiptrekking kan onderdrukken. Huiz snapt er niets van , 2 minuten geleden werd hij nog achtervolgd en zag hij een levensgrote niet te ontwijken truck voor hem opdoemen en nu is er niets meer van te zien. Wat Huiz niet beseft evenmin als alle andere
cokeverslaafden is dat het gevaarlijke goedje met je mindfucked en net als Scarface en vele anderen met hem heeft Huiz zojuist zijn eerste ervaring opgedaan met achtervolgingswaanzin.

volgende middag 16.00 uur Antwerpen havengebied oost

Na zo'n beetje elke uithoek van de haven en de stad Antwerpen zonder op of om te kijken te zijn doorgerend komt Jappie uiteindelijk tot stilstand. Voor hem ligt het afgemeerde schip van Marky. En de door het lange rennen hongerig geworden Jappie besluit het schip op te gaan om te kijken of Gert een lekker potje op het vuur heeft staan...........

Zijn er mooiere woorden denkbaar na zo'n bewogen dag dan die van Forrest Gump's moeder: "life is like a box of chocolats, you never know what youre gonna get!!"

(Caronline i love you honey , ik hoop dat dit het een beetje goed maakt!!! )

pi_2235887
quote:
"Oh ja"gilt Kelly weer "de enige die hier wel eens naar je gevraagd heeft is die oversexte bejaarde met dat brilletje en dat baardje, en die ligt hier nu opgesloten in de smkamer." Diane heeft onmiddelijk aan de omschrijving herkend wie het is en met angst in haar stem vraagt ze: "Scanman01, is hij het ?"
pi_2235963
Tsja Jappie...wat zal ik zeggen
Goed werk, veel uitgebreider en meer te beleven!!

Ik belooooooof dat ik nooit meer wat op eigen houtje zal doen

Screw them.
We're going home.
  maandag 19 november 2001 @ 18:58:18 #134
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2235990
quote:
Op maandag 19 november 2001 18:54 schreef CarOnline het volgende:
Tsja Jappie...wat zal ik zeggen
Goed werk, veel uitgebreider en meer te beleven!!

Ik belooooooof dat ik nooit meer wat op eigen houtje zal doen

Neeeeee!!! Caronline , please gewoon claimen en schrijven aub!!!!!!
  maandag 19 november 2001 @ 18:58:45 #135
15985 huiz
Man in Black
pi_2235992
quote:
Op maandag 19 november 2001 18:31 schreef Jappie het volgende:
Het initiatief is nu totaal in handen van Sabine16 en na Leo neergezeten te hebben gaat zij boven op zijn schoot in het bubbelbad zitten. Ondanks het al snel troebel wordende water voelt Sabine zich geenzins geremd door enige vorm van afkeer en begint hem overal te zoenen. Leo kan niets anders uitbrengen als wat verlegen gestamelde liefdesverklaringen.
Hahaha! Pas maar op, straks komt hier een 18+ slotje op
Scope Pure Colombia BV
  maandag 19 november 2001 @ 22:09:12 #136
15985 huiz
Man in Black
pi_2237784
Er gebeurt weer helemaal niets in Almere, tijd dus om even wat losse lijntjes vast te knopen (en Huiz uit de problemen praten).

Huiz claimt even iedereen.

Scope Pure Colombia BV
  maandag 19 november 2001 @ 22:15:55 #137
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2237879
quote:
Op maandag 19 november 2001 22:09 schreef huiz het volgende:
.........tijd dus om even wat losse lijntjes vast te knopen ....

Huiz claimt even iedereen.

Hé, cokeaddict.....Kan je nu alleen nog maar in lijntjes denken
  maandag 19 november 2001 @ 22:35:58 #138
15985 huiz
Man in Black
pi_2238232
Hahaha! Ik begin me steeds sterker af te vragen waarom jij zoveel nadruk legt op het feit dat ik drugsverslaafd zou zijn...

Je weet toch dat ik me zelf er wel weer uitpraat? Geef me een tweetal uurtjes en ik ben weer brandschoon, heb dan een romantische nacht beleefd met de twee beauties van het verhaal (CarOnline en Tante Bep) en jij bent ergens in een bloederig einde blijven steken...

Scope Pure Colombia BV
  maandag 19 november 2001 @ 22:47:04 #139
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2238396
quote:
Op maandag 19 november 2001 22:35 schreef huiz het volgende:
Hahaha! Ik begin me steeds sterker af te vragen waarom jij zoveel nadruk legt op het feit dat ik drugsverslaafd zou zijn...

Je weet toch dat ik me zelf er wel weer uitpraat? Geef me een tweetal uurtjes en ik ben weer brandschoon, heb dan een romantische nacht beleefd met de twee beauties van het verhaal (CarOnline en Tante Bep) en jij bent ergens in een bloederig einde blijven steken...

Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat ik je vandaag van een gewisse dood heb geredt

Ik heb ook sterk het vermoeden, dat dat bij een keer gaat blijven!!!

maandag 19 november 2001 @ 23:27:46 #140
15985 huiz
Man in Black
pi_2238851
*schrap, schrap*

Huiz past het einde van zijn verhaal een beetje aan, genoeg om Jappie weer een uitweg te bieden van een gewisse dood...

...ook deze aanbieding is eenmalig...

Scope Pure Colombia BV
pi_2239230
Ben ik één avondje niet aanwezig, breekt hier gelijk de hel los...ik begrijp nog niet helemaal wat er allemaal gebeurd is, maar een ding weet ik wel: Jappie, je hebt de lat wéér hoger gelegd! Wow!!!
En vast!
  dinsdag 20 november 2001 @ 00:11:36 #142
15985 huiz
Man in Black
pi_2239286
(standaard disclaimer)

Huiz is helemaal verbaasd. Hoe kan dat nou? Hij zag duidelijk een vrachtauto op de weg staan. Hij trilt er van, hij snapt er niks van. Nooit drugs gebruikt, dus hij is niet aan het trippen. Toch ziet hij dingen die niet bestaan. Hij kijkt naar zijn handen en ziet opeens dat hij zeven vingers aan elke hand heeft. Erg vreemd. Gelukkig is Huiz nuchter genoeg om te beseffen dat er iets vreemds aan de hand is. Hij bedenkt dat het beter is om naar een vertrouwd persoon toe te gaan die hem kan helpen. Tante Bep, ja, sinds die in zijn organisatie werkt heeft ze een narcotica spoedcursus gevolgd. Zij zou kunnen zeggen wat er aan de hand is. Snel stapt Huiz weer in zijn BMW en rijdt snel naar de bakkerij van Tante Bep.

Scope Pure Colombia BV
pi_2239292
Standaard Disclaimer

"Scope!!!" brult CarOnline, "Stom rund dat je bent, kijk nou wat je gedaan hebt!"
Scope, nog helemaal door het dolle van de adrenaline, rent op de andere auto af. "Jah!"roept hij, "aan de beurt, ik zal je, ik krijg je, ik maak je af, ik slóóóp je!" Hij staat vervaarlijk met een pistool te zwaaien, een Magnum 9mm Automatic. CarOnline staat er verbaasd naar te kijken, "verhip" denkt ze, "zo een had ik ook!". Snel duikt ze de auto weer in, opzoek naar haar handtas. Gelukkig heeft ze net haar contactlenzen weer ingedaan, en kan ze de rotzooi in Gert-Jan's auto beter overzien. De tas ligt bij Scope onder de stoel, en ze pakt hem. Hij voelt wel erg licht, kan niet missen, Scope heeft haar pistool. Het moet niet veel gekker worden nu, tenslotte is zij al die tijd bij de Britse Geheime Dienst geweest, en Scope is er een tijd tussenuit geweest als boer. Maar Scope neemt zo de leiding weer over, "en daar baal ik van" denkt CarOnline. "Daar baal ik ontzettend van!!" "Ook al sta ik nog steeds in mn galajurk met decolletée tot aan m'n navel, een dame zal ik nooit worden, dus nu ook niet". Ze voegt daad bij het woord, en beent met grote passen naar Scope, tot ze vlak achter hem staat, en heeft hem met 1 welgemikte greep tegen de grond gewerkt. Scope, overdonderd door deze actie, laat van schrik het pistool los. CarOnline pakt het, en houdt het nog even stevig vast, als of ze wil zeggen dat ze 'm gemist heeft. CarOnline en haar magnum, net als Jut en Jul, Peppie en Kokkie, onafscheidelijke maatjes.

Dan draait ze zich om naar de heren Moscovitch, die bewonderend naar haar staan te kijken. Beide zijn een beetje van hun appropootje, door het doortastende optreden van deze vamp in galajurk. En hoge hakken. Waar ze toch eens wat aan moet doen, want het loopt voor geen meter. "Sorry Heren" zegt ze, "Ik kan het niet helpen, deze overspannen boerentravojup had in ene de smaak te pakken, en ik sta er volkomen buiten". De heren knikken van ja, ze slikken alles voor zoete koek. Scope kijkt heel beteuterd naar z'n schoenen. En trekt verlegen wat aan z'n trui. "Scope, je bekijkt het maar, ik ga naar Tante Bep, als je je excuus aan wilt bieden, je weet me te vinden!". CarOnline draait zich om, en trekt haar pumps uit. Op blote voeten loopt ze naar de auto, en stapt in, en rijdt weg, Scope met de heren Moscovitsch achterlatend, die zich boven op hem storten, nu hun trance voorbij is. "Dat gaat je geld kosten menneke!" Scope schrikt zich een hoedje, en z'n lip begint te trillen. "Wat is je naam!" Roept de ene. "Uh uh uh M-m-marky" perst Scope eruit.
"Aan de beurt, aan de beurt"zingen de advocaten blij, en noteren z'n gegevens. U hoort van ons, bedankt en tot ziens. Ze lopen naar de bushalte en wachten op de bus, Scope verpletterd achterlatend.

CarOnline springt op het erf van Tante Bep uit de auto. Tante Bep rent al naar buiten, blij dat haar oogappel weer terug is. "Tante Bep!" joelt CarOnline bij het zien van haar leren outfit, "Wat mooi!" Tante Bep geeft CarOnline een knuffel en een dikke zoen. "Kom maar binnen kindje, blijf je nu een paar dagen?" "Ja", zegt CarOnline "ik wil even rust, er is ook zoveel gebeurt". Tante Bep geeft haar gelijk, na haar verhaal aangehoord te hebben en vraagt of ze haar kamer in orde moet maken. "Graag" zegt CarOnline, "en is mn was ook schoon?" "Ik heb weer zin in mn vertrouwde spijkerbroek en mn zwarte Dr. Martens" Tante Bep moet lachen, "zo ken ik je weer, net als vroeger, altijd de bikkel'. CarOnline gaat vast aan de keukentafel zitten, in de gezellige woonkeuken, wachtend op Tante Bep en een praatje.

Screw them.
We're going home.
  dinsdag 20 november 2001 @ 00:12:24 #144
15985 huiz
Man in Black
pi_2239299
Huiz is dolblij dat CarOnline er ook is, de aanblik van Tante Bep in een strak leren pak is hem eigenlijk teveel. Hij is onder invloed van iets, maar weet niet wat. Samen met CarOnline, die ook erg blij is Huiz weer te zien, gaat hij aan de tafel zitten van de gezellige woonkeuken in de boerderij annex bakkerij van Tante Bep, die wijselijk het tweetal alleen laat praten. CarOnline verontschuldigt zich direct dat ze stiekem een waarheidsserum in Huiz zijn drankje gedaan heeft in het hotel, maar zegt gelijk dat ze er geen misbruik van gemaakt heeft. Huiz is ontzettend blij dat het toch geen drugs is waar hij zo bang voor was. Huiz heeft zelf nog nooit drugs gebruikt en zal dat ook nooit doen. Het waarheidsserum heeft hem die vreemde fata morgana's laten zien. Op zijn beurt vertelt hij alles over zijn organisatie aan CarOnline, die direct besluit dat het beter verdient in de organisatie van Huiz dan in dienst van de Engelse koningin. Ze besluit een dubbelrol te spelen, slim als ze is. Ze belooft Huiz dat ze hem niet meer dwars zal zitten als ze een graantje mee kan pikken van het grote geld. Blij elkaar weer gevonden te hebben geven ze elkaar een lange warme zoen, maar omdat Huiz zichzelf nog niet helemaal vertrouwt vanwege het serum, besluiten ze beiden naar hun eigen bed te gaan om uit te rusten van de spannende dag.

Leo is intussen zo in vervoering gebracht door het goddelijke jonge lichaam van Sabine16 dat hij zich niet meer kan inhouden en vol van gedachten die hij maar niet op een rijtje kan zetten, besluit hij dat hij kan vliegen. Met zijn SuperStoffel pak aan moet alles lukken en hij gooit het raam open. Met een kreet die de wereld doet sidderen stort hij zich uit het raam. Pats! Met een smak valt hij op het grindpad, stuitert nog eens een meter of wat omhoog en valt voor de tweede keer op de grond, dit keer een jongeman op het hoofd bonzend die net uit de bosjes kruipt. "Nou jij weer?", zegt Marky zuchtend aan zijn hoofd wrijvend. "Dit wordt wel heel vervelend! Ik ga nu echt terug naar mijn schip, het ligt al in Antwerpen klaar!" En met die woorden vertrekt hij naar het station, niet beseffend dat het een zinloze reis zal zijn.

Attel, Koos Voos en APK verbergen hun wapens en lopen naar de haven van Antwerpen, waar ze misschien een hapje eten kunnen krijgen. Op zoek naar een restaurant komen ze langs een groot schip dat afgemeerd is aan de kade. Koos Voos ziet opeens Jappie op het dek zitten, die heeft hij ook weleens gezien in Club Ibiza. Snel besluiten ze gedrieën aan dek te gaan en proberen daar een hapje gratis voor niks mee te eten. Ze zijn tenslotte niet voor niks Hollanders. Jappie begroet ze vriendelijk, blij dat hij weer wat bekenden ziet die hem niet naar het leven staan. Gezamenlijk gaan ze de kombuis binnen, waar Gert al in pannetjes zit te roeren. Heerlijke geuren komen uit deze pannen en Jappie snuift in de lucht, ondertussen watertandend. Dan is Gert klaar en iedereen schuift aan tafel. De komende tien minuten wordt er niet gepraat, iedereen stopt zijn maag vol met de heerlijke maaltijd van Gert.

Na het eten gaat Jappie genietend onderuit zakkend, een sigaretje rollend uit het immer aanwezige pakje zware Brandaris. Attel is intussen op zoek om aan de roep van zijn eeuwig durende verslaving te voldoen. Aangezien ze bij hun laatste arrestatie al hun cocaïne moesten inleveren, is er niks anders aanwezig als een hevige snuif aan de gasfles. Hij steekt de slang diep in zijn neus, draait het kraantje open en laat met een zucht van verlichting het gas op volle sterkte zijn neusgat binnen stromen. "Aaaaaaaahhhh," zo zucht hij vol overgave en laat zich langzaam langs de muur naar beneden zakken, vergetend dat de gaskraan nog op volle sterkte de kombuis vult met het zeer brandbare gas. Jappie heeft zijn sigaretje gedraaid en grijpt zijn aansteker. Kets! Het vonkje is er wel, geen vlammetje. Nog eens proberen. Kets! Kets! Weer geen vlammetje. Hij draait het schuifje van de aansteker nu vol open en probeert het nog eens, ongeduldig als hij is. Kets! En daar is het vla.... KABOOOOOEM! Met een enorme klap vliegt het schip de lucht in, stukken metaal en dekbeplating meters de lucht inschietend. Jappie schiet ook de lucht in en in een waas ziet hij het schip uit elkaar klappen, op hetzelfde moment beseffend dat hij toch wel een erge gaslucht rook voordat hij zijn sigaret aanstak. Dan wordt alles zwart voor zijn ogen...

Scope Pure Colombia BV
pi_2239301
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 00:05 schreef Scope het volgende:
Ben ik één avondje niet aanwezig, breekt hier gelijk de hel los...
Tja, Scope, het is bij Club Danielle net zo als bij Croma... je moet er ff bij blijven he?
pi_2239394
Tjonge jonge, denk je net dat het na het hoofdgerecht van Jappie niet erger kan, krijg je nog zo'n dessert voor je neus!!! Mag ik CarOnline, Huiz en Jappie hartelijk bedanken! Ik heb ontzettend genoten...

* Scope kan even niet meer op tegen dit schrijversgeweld en besluit naar bed te gaan om nieuwe inspiratie op te doen...

En vast!
  dinsdag 20 november 2001 @ 00:45:20 #147
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2239493
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 00:12 schreef CarOnline het volgende:
Standaard Disclaimer

Dan draait ze zich om naar de heren Moscovitch, die bewonderend naar haar staan te kijken. Beide zijn een beetje van hun appropootje, door het doortastende optreden van deze vamp in galajurk. En hoge hakken. Waar ze toch eens wat aan moet doen, want het loopt voor geen meter. "Sorry Heren" zegt ze, "Ik kan het niet helpen, deze overspannen boerentravojup had in ene de smaak te pakken, en ik sta er volkomen buiten". De heren knikken van ja, ze slikken alles voor zoete koek. .............

........, Scope met de heren Moscovitsch achterlatend, die zich boven op hem storten, nu hun trance voorbij is. "Dat gaat je geld kosten menneke!" Scope schrikt zich een hoedje, en z'n lip begint te trillen. "Wat is je naam!" Roept de ene. "Uh uh uh M-m-marky" perst Scope eruit.

geweldig!!!!!! Caronline...... maar wat ben jij gemeen opeens tegen Scope oohhhhh
pi_2239516
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 00:45 schreef Jappie het volgende:
maar wat ben jij gemeen opeens tegen Scope oohhhhh
Geen zorgen, Jappie, CarOnline en ik hebben dat al uitgepraat!
En vast!
  dinsdag 20 november 2001 @ 00:49:33 #149
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2239517
quote:
Op maandag 19 november 2001 23:27 schreef huiz het volgende:
*schrap, schrap*

Huiz past het einde van zijn verhaal een beetje aan, genoeg om Jappie weer een uitweg te bieden van een gewisse dood...

...ook deze aanbieding is eenmalig...

(ik geloof dat ik hem gemist heb dan )
pi_2239539
CarOnline schreef: Beide zijn een beetje van hun appropootje.

geweldig weer allemaal mensen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')