abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 december 2005 @ 10:45:24 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_32885225
...op pijnlijke wijze uit zijn strot willen raggen?

Die zelfingenomen schubbenkut blaat al continu verongelijkte onzin, maar dat hinderlijke Zuid-Hollandse accent, die gedesinteresseerde toon en vooral die fnuikende heesheid storen mij behoorlijk. Deze kaliberkwal is met riante voorsprong de onaangenaamste schijtemmer van deze BB en met de concurrentie die hij in het huis heeft zegt dat ALLES.

Dat ik ooit een prutpuber als Lieske de overwinning zou gunnen is een veeg teken over de kwaliteit van de bewoners en het selectievermogen van het productieteam.

Magoed, mocht iemand in de gelegenheid zijn om Roel pijn te doen en en passant dus zijn stemgeluid - of wat daarvoor moet doorgaan - om zeep te helpen: HEEL graag.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_32885619
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:45 schreef Verbal het volgende:
Magoed, mocht iemand in de gelegenheid zijn om Roel pijn te doen en en passant dus zijn stemgeluid - of wat daarvoor moet doorgaan - om zeep te helpen: HEEL graag.
Om in stijl te blijven: Heb je geen broer om even in te schakelen?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_32887269
Aan 1 broer zal je niet genoeg hebben,die kale poedel heeft er meer,pas maar op met dat gajes,dalijk blowen ze je dood,huhuhuhuhuuhu.
pi_32887411
Lichamelijk gezien is Roel blijven hangen in de puberteit.

Zijn baard in de keel is niet voldoende ontwikkeld, net als zijn wormvormig aanhangsel aan de voorkant. En dan heb ik nog niet eens over zijn halve kindersnorretje, die heeft zich nog nooit geschoren zo trots op die eerste haartjes.
Viper 4 life
pi_32888676
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:14 schreef Showtime het volgende:
Lichamelijk gezien is Roel blijven hangen in de puberteit.

Zijn baard in de keel is niet voldoende ontwikkeld, net als zijn wormvormig aanhangsel aan de voorkant. En dan heb ik nog niet eens over zijn halve kindersnorretje, die heeft zich nog nooit geschoren zo trots op die eerste haartjes.
Maar zijn schaamhaar groeit wel. Sterker nog: bij zijn iniminipiemeltje en onder zijn armen zitten bossen haar.
Maar inderdaad, die stem is echt afschuwelijk. Het moet wel zo zijn dat hij nog aan het puberen is, want zijn vader en moeder klinken helemaal niet zo. Irrirant is het in ieder geval wel. Nogal!
pi_32895463
Ik kan hem niet verstaan, en ik geloof niet dat ik dat erg vind
pi_32896651
tis wel irri dat ie telefeuwn en horuh zegt
pi_32898154
Roel is gewoon een loser, die wanhopige pogingen doet om stoer te zijn
15 jaar te laat geboren...
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2005 @ 19:08:47 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32898524
Het is op zich inderdaad wel jammer dat het BB huis niet naast een station staat.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32898707
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:03 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik kan hem niet verstaan, en ik geloof niet dat ik dat erg vind
Ik ook niet .
Ze kunnen hem maar beter constant ondertitelen, hoewel die ondertiteling bij BB nou ook niet echt bepaald van hoogstaand niveau is.
pi_32899265
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:16 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ik ook niet .
Ze kunnen hem maar beter constant ondertitelen, hoewel die ondertiteling bij BB nou ook niet echt bepaald van hoogstaand niveau is.
Wat een goed plan. Ondertitelen is een prima suggestie. Alhoewel, hetgeen ik van hem versta is bijzonder domme praat. Moeten we dat wel willen horen?
  woensdag 7 december 2005 @ 21:11:16 #12
521 ruby
Hell yeah!
pi_32901655
Ik vind wel dat hij een grappig accent heeft en hij kan soms ook best leuk uit de hoek komen met bepaalde woorden. Maar z'n stem, nee, daar word ik nou bepaald wild van.

Het is een mix van een hommel (koningin), Kermit de Kikker, Fozzy Bear en Patrick (roze zeester van SpongeBob).
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_32914496
Het zou ineens wel lekker rustig worden ja. Doe dat ook maar bij Dido met die ongelovelijke neppe lach van d'r ! Hmm...wordt het toch nog fijn om naar Big Brother te kijken.
pi_32922171
Als er dan toch wat weggehaald wordt, laten ze dan de rest van zijn pik afhakken. Ik neem aan dat een deel van zijn piemel is afgesneden bij een vechtpartij ofzo, want het ding is zó klein. Nee, daar kun je je nergens mee vertonen. En als we dan toch aan het opereren zijn, doen dan wat aan dat enorme litteken in zijn gezicht. Zal hij ook wel overgehouden hebben aan een of andere vechtpartij. En dus graag een andere stem. Tjonge, al met al is hij eigenlijk gehandicapter dan Rob. Laten we hopen op een grondige metamorfose.
pi_32922182
Ik heb een schietgebedje voor je gedaan.
<b>Benedictam Dei omnipotentis,
Patris et Filii et Spiritu Sancti
descendat ad vos
et maneat in semper</b>
pi_32922502
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:07 schreef BB5kijker het volgende:
Als er dan toch wat weggehaald wordt, laten ze dan de rest van zijn pik afhakken. Ik neem aan dat een deel van zijn piemel is afgesneden bij een vechtpartij ofzo, want het ding is zó klein. Nee, daar kun je je nergens mee vertonen.
Het houdt je wel bezig he?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 8 december 2005 @ 18:16:37 #17
15600 BB-King
Long live the King!
pi_32923817
Ik....ben...er....eigenlijk....nu....wel....zo'n....beetje.....aan....gewend...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_32923939
en die van dido en nathalie ook mee eruit raggen
pi_32931983
Die stem is echt verschrikkelijk. En nu Dido weg is begint meteer meteen weer te zeiken. Minder frisdrank, minder koffie, allemaal te duur. Maar wél extra bier. Ongelofelijk, wat is het een hufter en wat heeft hij een kutstem.
  donderdag 8 december 2005 @ 23:19:39 #20
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32932044
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:07 schreef BB5kijker het volgende:
Als er dan toch wat weggehaald wordt, laten ze dan de rest van zijn pik afhakken. Ik neem aan dat een deel van zijn piemel is afgesneden bij een vechtpartij ofzo, want het ding is zó klein. Nee, daar kun je je nergens mee vertonen. En als we dan toch aan het opereren zijn, doen dan wat aan dat enorme litteken in zijn gezicht. Zal hij ook wel overgehouden hebben aan een of andere vechtpartij. En dus graag een andere stem. Tjonge, al met al is hij eigenlijk gehandicapter dan Rob. Laten we hopen op een grondige metamorfose.
Kan het iets beschaafder?? Ik kan heel wat hardere dingen over Lieske zeggen, maar in deze termen ga ik dat niet doen
pi_32956128
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:20 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Het houdt je wel bezig he?
Scherp.
  zaterdag 10 december 2005 @ 00:00:17 #22
131784 bhs
gestoorde gek
pi_32959433
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:19 schreef VirtualPOM het volgende:
Kan het iets beschaafder?? Ik kan heel wat hardere dingen over Lieske zeggen, maar in deze termen ga ik dat niet doen
Vechten tegen de bierkaai. Mijn oprechte deelneming.
pi_32960255
Wel fijn dat Dido het huis uit is. Roel praat aanmerkelijk minder. En wát hij zegt is bovendien een stuk beschaafder. Geen dreigementen meer enzo, althans, wat ik ervan kan verstaan, want de helft versta ik niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door BB5kijker op 10-12-2005 14:23:07 ]
pi_32999130
Roel mag van mij werkelijk ZSM zouten........
CONCLUSIE: WAT EEN WALGELIJK STUK VRETEN
Argumenten:
* Wannabe intellectueel
* Hondje van Dido
* Meningloos als een vrouw in het spel is
* Schijntolerant en commentaar op andersdenkenden
* Lui
* Is bijna nergens voor in, humorloos
* Walgelijk accent
* Kakzoon die zich probeert af te zetten door een krakersimago aan te meten..

STEM NIET OP ROEL, HIJ MAG ECHT NIET NAAR DE FINALE!!!!
pi_32999601
Z'n stem lijkt een beetje op die van Koos koets - Van Kooten en bie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')