Te vroeg!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:03 schreef Great_Expectations het volgende:Het lijkt hier nou wel een bordeel
Een rendier van kerstlichtjes?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn bordeel is sjieker..
Een lichtslang.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een rendier van kerstlichtjes?
Van die driehoekjes?
Shów 't, en vertél!!
ang3l blijf kijken ! echt het einde vond ik mooi !quote:Op woensdag 7 december 2005 21:09 schreef Ang3l het volgende:
mijn GOD moet dat mens nou echt keer op keer bewijzen dat ze voor geen meter kan acteren?!
En waarom zit ik het uit tot de eerste pauze?!Extreme bagger op veronica: The Next Best Thing... met ... madonna als "actrice"
![]()
Als ze zichzelf speelt dan doet ze't slecht.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:13 schreef creno het volgende:
[..]
ang3l blijf kijken ! echt het einde vond ik mooi !
Zeggiknie.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eéntje of een heleboel?En op welke wijze?
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er nog een lichtslang met knipperende lichtjer erin omheen!
Ik heb 'r CD aanstaanquote:Op woensdag 7 december 2005 21:09 schreef Ang3l het volgende:
mijn GOD moet dat mens nou echt keer op keer bewijzen dat ze voor geen meter kan acteren?!
En waarom zit ik het uit tot de eerste pauze?!Extreme bagger op veronica: The Next Best Thing... met ... madonna als "actrice"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |