quote:Op woensdag 7 december 2005 12:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je al een uur of wat uit bed bent, gaat het er lunch-technisch bekeken best in, Davidov..
Hey veel succes joh, Petre86!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:57 schreef petre86 het volgende:
idd, al ga ik nu een sausijzenbroodje afbakken en dan naar school![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:57 schreef petre86 het volgende:
idd, al ga ik nu een sausijzenbroodje afbakken en dan naar school![]()
Nee, het vult niet bepaaldquote:Op woensdag 7 december 2005 13:06 schreef davidov het volgende:
Heb het nog nooit gehad eigenlijk
Heb hier sinds kort een zakje liggen maar ben te lui, besides heb ik als ik echt trek heb niet het idee dat een kommetje soep echt gaat vullen
Klinkt goedquote:Op woensdag 7 december 2005 13:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, het vult niet bepaaldLeuk om op te overleven als student zijnde
En daarbij bestaat het meer uit zout, dan uit voedzame ingrediënten.
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:25 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb vanavond een gaaalaa. ().
Ik wou met een jongen. Maar het moet jongen-meisje zijn, dus hij heeft een of ander meis voor me geregeld.quote:
Wat flauw dat het niet mochtquote:Op woensdag 7 december 2005 13:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wou met een jongen. Maar het moet jongen-meisje zijn, dus hij heeft een of ander meis voor me geregeld..
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
lekker naar turks stoombad geweest, kwam er nog een leuke turk binnen ooken dan heel verhaal houden enzo
en ons hele huis ruikt naar gas
popcorn en de lolipop zijn wel leukquote:Op woensdag 7 december 2005 15:07 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand in Tilburg nog een leuke gelegenheid voor een jonge homo die net uit de kast is en nog niet echt behoefte heeft aan seks maar misschien wel vriendschap? COC of zo?
Jaaaa, daar ga ik ook heen.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
popcorn en de lolipop zijn wel leuk
in de popcorn wordt ook een young en out avond georganiseerd
Is je broertje lekker?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:07 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand in Tilburg nog een leuke gelegenheid voor een jonge homo die net uit de kast is en nog niet echt behoefte heeft aan seks maar misschien wel vriendschap? COC of zo?
Het is mijn broertje niet helaas. En ja, die is wel lekker, en doet alsof ie hetero is. Hij is ook meerderjarig dus kans maak je sowieso nietquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is mijn broertje niet helaas. En ja, die is wel lekker, en doet alsof ie hetero is. Hij is ook meerderjarig dus kans maak je sowieso niet
zitten die mensen al die tijd al te wachtenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:18 schreef wonderer het volgende:
Surprise eindelijk af *zucht* Nou nog vijf gedichten schrijven
Ja, wij vieren het pas morgen vanwege werk enzo... Dus ik heb nog evenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zitten die mensen al die tijd al te wachten
de sint ligt al lang weer in zijn limonadebad
Veel plezier daar!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:49 schreef wonderer het volgende:
Ik ga naar de officiele premiere van de Griezelbus, doei!
en je dan wel netjes gedragen hoorquote:
Wel een mep.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je dan wel netjes gedragen hoor
want daar kan je natuurlijk geen ban krijgen als je verkeerde dingen roept![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |