Het is heel erg, maar als vooral mijn moeder de auto niet nodig heeft, hoef ik alleen maar te zeggen "Ik neem even de auto mee, wánt...."quote:
H... hoi.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb zin in een danoontje maar we hebben alleen maar vla
Je voelt je rot, in een Peugejot.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!!!Niet zo nega!!!
Je voelt je lekkerder, in een Peugeot!
jah jij wel.. de auto van mijn ouders is altijd bezet en die staat te ver wegquote:Op woensdag 7 december 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is heel erg, maar als vooral mijn moeder de auto niet nodig heeft, hoef ik alleen maar te zeggen "Ik neem even de auto mee, wánt...."![]()
En dan komt Vlarp's theorie weer om de hoek kijken...
Ja naja ik gebruik hier ook nooit een autoquote:Op woensdag 7 december 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah jij wel.. de auto van mijn ouders is altijd bezet en die staat te ver weg
Aaawww... Doet'ie het niet naar behoren dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je voelt je rot, in een Peugejot..
Nega? Zeg doe niet zo popi! Dat vind ik altijd erg ordiquote:
Mijn G_L kan er niet tegen als ik Peugeot op z'n Hollands uitspreek.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww... Doet'ie het niet naar behoren dan?
Ik ga méér rijden met mijn leasebak... Minder dan 500km is toch niet mogelijk voor mij, dus zal ik eens flink gaan profiterenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En vanaf 1 januari ga ik niet meer privé rijden met m'n leasebak..
Veels te gevaarlijk allemaalquote:Op woensdag 7 december 2005 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Autorijden is leuk
Tenminste, als je nog auto kán rijden en geen onafgebroken stroom aso's op de snelweg treft
De verleiding is groot om hier op in te gaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
homo's die over auto's praten![]()
net zoiets als homo's die over voetbal praten![]()
Nou ja. Als ze hun shirtje uitdoen enzo.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef petre86 het volgende:
maar aan auto's heb je tenminste nog wat.. voetbal..
Uhhu.. en elkaar kusjes en knuffeltjes gaan geven na een doelpunt..quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ja. Als ze hun shirtje uitdoen enzo..
Dan krijgen ze een gele kaart. Kun je beter Tennis kijken.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ja. Als ze hun shirtje uitdoen enzo..
en dan gezamelijk douchen...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhhu.. en elkaar kusjes en knuffeltjes gaan geven na een doelpunt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |