Ik ben er geweest voor mijn werk.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:22 schreef Sjohhny het volgende:
ah dat is mooiben je er ooit geweest of ... van 3de
Jaquote:Op woensdag 7 december 2005 01:29 schreef PLAE@ het volgende:
tering het paswoord van die kloon moest van diep komen zeker.
En nu even op m'n linkje klikkenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ben er geweest voor mijn werk.
Het staat achter op een afgesloten terrein op industrie terrein de Vaart.
Best leuk om eens te zien.
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
En nu even op m'n linkje klikken![]()
er staat niks meer [afbeelding]
Ja ik dus ook dus je zou mee mogen alsquote:Op woensdag 7 december 2005 01:27 schreef Topmaat het volgende:
Dat is zoon beetje algemeen bekend dat dat in Almere is. Zou er voor de grap weleens willen gaan kijken
brr elke keer als ik flodder kijk zeg ik tegen mezelf, oja die sjonnie is doodquote:Op woensdag 7 december 2005 01:29 schreef Kloon het volgende:
Oja, en Johnny is dood
Echt? Pics!quote:Op woensdag 7 december 2005 01:33 schreef Sjohhny het volgende:
[..]
Ja ik dus ook dus je zou mee mogen als
ik presies weet waar het is want het zou ook in sittard kunnen zijn
maar dan mag je mee in de echte flodder auto want die bezit ik
Hoi ik zal de piks zo neer kwakken hierquote:Op woensdag 7 december 2005 01:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Echt? Pics!
Je weet dat Johnny op die motorkap is overleden?
Nee volgens mij in Zwitserland.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:45 schreef heiden6 het volgende:
Is 'Flodder in Amerika' ook in Almere opgenomen?
Wat een neutraal antwoord zegquote:Nee volgens mij in Zwitserland.![]()
Nee man Huub Leeft!quote:Op woensdag 7 december 2005 01:29 schreef Kloon het volgende:
Oja, en Johnny is dood
Jij heb hem gewoonquote:Op woensdag 7 december 2005 02:04 schreef Sjohhny het volgende:
over de kosten zal ik maar niks zeggen haha ;-)quote:Op woensdag 7 december 2005 02:10 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Jij heb hem gewoon![]()
Koste dat?
Lachuh man, rijdt het een beetje soepel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |