Wees gerust!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:45 schreef Jappie het volgende:
ATENTIE!
![]()
Ben ff pleite..........................................zeg maar..................![]()
Aspirientje misschientje?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tjonge jonge... Het zit je wel hoog he, dat ik je nomineerde als kast-homo. En ik kan best wel 10 woordjes en meer typen en dat zelfs zonder plat taalgebruik! Hulde hulde! Dus de volgende keer als je wat besluit te typen, laat dan eerst die hersencelletjes (als je die hebt) even werken, lees alles nog eens aandachtig door en klik dan pas op Invoeren.
Was getekend...
Liever een rosétje...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:53 schreef demins het volgende:
Aspirientje misschientje?
Als ik dat wil!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:52 schreef PH52 het volgende:
Ik denk dat ik nu wel genoeg geoefend heb met beschimpscheten, wanneer begint officieel het spel Deminsteniet ?![]()
Nietquote:Op woensdag 7 december 2005 20:52 schreef PH52 het volgende:
Ik denk dat ik nu wel genoeg geoefend heb met beschimpscheten, wanneer begint officieel het spel Deminsteniet ?![]()
Jaaaaaa hallo! Hebben we de hele dag lopen oefenen voor noppes...quote:
Was er wat getekend ? Heb ik zeker gemist, of moet die tekening nog komen ? Leuk, wat had je getekend ? Ik ben wel benieuwd hoor.quote:
stoofbeertje heeft blijkbaar niet alles helemaal doorgelezen, dus maar even op herhaling.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef demins het volgende:
Het Schimpenspel
0. Mocht het Schimpenspel vandaag (07-12-2005) tot winnaar worden uitgeroepen in het opdrachtenspel van LoveBear dan vervallen op dat moment alle andere spellen en hunne regelen. Er kan dan enkel nog het Schimpenspel gespeeld worden. Alle deelnemers, behalve Jappie, mogen opnieuw beginnen met 0 punten. Jappie wordt toegevoegd aan de wedstrijdleiding als honorair jurylid. Nadat het Schimpenspel tot winnaar is uitgeroepen is het wachten op een mededeling van de wedstrijdleiding. Eerder kan het spel niet beginnen. Warm draaien is toegestaan, sterker, dat wordt door de wedstrijdleiding aangemoedigd.
1.Het spel loopt dagelijks van 22.00 uur tot 21.59 uur de volgende dag.
2.Vanaf 22.00 uur mag je één persoon uit de lijst, die op die dag nog niet beschimpt is, beschimpen. Hierbij is een motivatie niet toegestaan!
3.Zodra iemand beschimpt is mag diegene de beschimping waarderen met een geheel getal tussen 1 en 10 (1 en 10 beide inbegrepen). Al naargelang de beschimpte zich gekwetst voelt door de beschimping. Hierbij is echter wel een duidelijke en overtuigende motivatie verplicht!
4.De toegekende waardering gaat als puntenaantal zowel naar de beschimper als naar de beschimpte.
5.Om te voorkomen dat er gelijktijdig twee personen uit de lijst worden beschimpt dient een beschimping voorafgegaan te worden door de mededeling “ik ga beschimpen”.
6.Wie op exit-dagen (woensdag 22.00 uur tot donderdag 20.00 uur) zijn lot verbindt aan dat van een bewoner van het BB-huis mag, als de bewoner niet wordt weggestemd, 7 dagen lang dubbel beschimpen. Als de bewoner wel moet verdwijnen uit het BB-huis mag de ongelukkige 7 dagen lang zoveel door zijn medespelers beschimpt worden als zijn medespelers believen.
7.De speler met het hoogste puntenaantal na afloop van de laatste BB2005 uitzending heeft gewonnen.
8.Over details en eventuele aanvullingen wordt ad hoc beslist door de wedstrijdleider, Demins.
Een voorbeeld (let goed op want het is niet moeilijk):
PH52 besluit ChantalC te beschimpen. Dat kan want ChantalC is die dag nog onbeschimpt.
Hij besluit haar toe te voegen: “Je bent een sufkut!”.
ChantalC neemt de zaak laconiek op.
“Ik voel me niet of nauwelijks aangesproken, vooral niet door zo’n kasthomo. Omdat er “kut” in de beschimping voorkomt wil ik er nog een schamele 2 punten voor geven, maar de volgende keer ben ik niet zo coulant!”
PH52 en ChantalC mogen beiden 2 punten aan hun totaal toevoegen.
Nou, dat viel toch 100% mee, niet dan?
Misschien wel misschien niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jaaaaaa hallo! Hebben we de hele dag lopen oefenen voor noppes...![]()
Zeg, lijkepikker, ga jij 's ff as de donder die beer omlullen om je nieuwe spel d'r spelonk in te rammen !quote:Op woensdag 7 december 2005 20:55 schreef demins het volgende:
Maar niet eerder dan 22.00 uur. Tot die tijd heeft mijn Beertje de kans om zich bij mij neer te leggen!![]()
Misschien heeft ze was getekend?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:59 schreef PH52 het volgende:
Was er wat getekend ? Heb ik zeker gemist, of moet die tekening nog komen ? Leuk, wat had je getekend ? Ik ben wel benieuwd hoor.![]()
Dat was een grapje van m want heb niet gezegt dat een dan t spel werd.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
stoofbeertje heeft blijkbaar niet alles helemaal doorgelezen, dus maar even op herhaling.
En ook voor al die andere sloompies die zometeen inschakelen en te beroerd zijn om even terug te lezen.
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:33 schreef demins het volgende:
Het Schimpenspel
1.Het spel loopt dagelijks van 22.00 uur tot 21.59 uur de volgende dag.
2.Vanaf 22.00 uur mag je één persoon uit de lijst, die op die dag nog niet beschimpt is, beschimpen. Hierbij is een motivatie niet toegestaan!
3.Zodra iemand beschimpt is mag diegene de beschimping waarderen met een geheel getal tussen 1 en 10 (1 en 10 beide inbegrepen). Al naargelang de beschimpte zich gekwetst voelt door de beschimping. Hierbij is echter wel een duidelijke en overtuigende motivatie verplicht!
4.De toegekende waardering gaat als puntenaantal zowel naar de beschimper als naar de beschimpte.
5.Om te voorkomen dat er gelijktijdig twee personen uit de lijst worden beschimpt dient een beschimping voorafgegaan te worden door de mededeling “ik ga beschimpen”.
6.Wie op exit-dagen (woensdag 22.00 uur tot donderdag 20.00 uur) zijn lot verbindt aan dat van een bewoner van het BB-huis mag, als de bewoner niet wordt weggestemd, 7 dagen lang dubbel beschimpen. Als de bewoner wel moet verdwijnen uit het BB-huis mag de ongelukkige 7 dagen lang zoveel door zijn medespelers beschimpt worden als zijn medespelers believen.
7.De speler met het hoogste puntenaantal na afloop van de laatste BB2005 uitzending heeft gewonnen.
8.Over details en eventuele aanvullingen wordt ad hoc beslist door de wedstrijdleider, Demins.
Een voorbeeld (let goed op want het is niet moeilijk):
PH52 besluit ChantalC te beschimpen. Dat kan want ChantalC is die dag nog onbeschimpt.
Hij besluit haar toe te voegen: “Je bent een sufkut!”.
ChantalC neemt de zaak laconiek op.
“Ik voel me niet of nauwelijks aangesproken, vooral niet door zo’n kasthomo. Omdat er “kut” in de beschimping voorkomt wil ik er nog een schamele 2 punten voor geven, maar de volgende keer ben ik niet zo coulant!”
PH52 en ChantalC mogen beiden 2 punten aan hun totaal toevoegen.
Nou, dat viel toch 100% mee, niet dan?
Op die fiets ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:01 schreef demins het volgende:
Heel jammer, maar LoveBear heeft het niet begrepen!
HET SCHIMPENSPEL BEGINT OM 22.00 UUR
De laatst gepubliceerde regels zijn geldig tot de wedstrijdleiding de regels verandert.
Demins en Jappie houden het goed in de gaten!
VEEL SPELPLEZIER!
Tot 22.00 uur mag voorzichtig geoefend worden!
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:01 schreef demins het volgende:
Heel jammer, maar LoveBear heeft het niet begrepen!
HET SCHIMPENSPEL BEGINT OM 22.00 UUR
De laatst gepubliceerde regels zijn geldig tot de wedstrijdleiding de regels verandert.
Demins en Jappie houden het goed in de gaten!
VEEL SPELPLEZIER!
Tot 22.00 uur mag voorzichtig geoefend worden!
Was dat het waarschijnlijk. Wasgoed. Was goed. Was handje. Was vrouw. Ja, dat was het !quote:Op woensdag 7 december 2005 21:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien heeft ze was getekend?
[afbeelding]
You are too smart cutie!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:03 schreef Pinball het volgende:
Misschien heeft ze was getekend?
Jaa, ik dAGT TUT wel...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
Betekend dat dat dít topic dicht kan?
Niet uitleggen, schimpen!!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:03 schreef lovebear het volgende:
Dat was een grapje van m want heb niet gezegt dat een dan t spel werd.
heb duidelijk gezegt dat t een opdracht word om punten te krijgen.
En dit spel heb ik genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |