Het zou mij een eer zijn om deel uit te mogen maken als honorair beschimplidquote:Op woensdag 7 december 2005 19:29 schreef demins het volgende:
[..]
Bedaar, bedaar! Het is alleen nog maar oefenschimpen!![]()
Daar kan ik exacte cijfers over verstrekken. Een jurylid verdient euro 500,- per uur.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het zou mij een eer zijn om deel uit te mogen maken als honorair beschimplid![]()
Btw...wat precies wordt mijn honorairium schat je zo in?![]()
Goh Jappert jij bent een wakker mannetjequote:Op woensdag 7 december 2005 19:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oopppss...[afbeelding] --hits--> [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Daar hoopte ik zelf ook al een beetje op....quote:Op woensdag 7 december 2005 19:57 schreef demins het volgende:
[..]
Daar kan ik exacte cijfers over verstrekken. Een jurylid verdient euro 500,- per uur.
Een honorair jurylid doet het voor de eer!![]()
Wat is er bear...toe aan je winterslaap ? Of liet je stiekum een klein schimpje lopen ?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Goh Jappert jij bent een wakker mannetje![]()
0 punten !quote:Op woensdag 7 december 2005 20:02 schreef lovebear het volgende:
Atentie
![]()
Jullie kunnen niet meer aan de extra opdracht meedoen
De tijd is om!!!
Nosferatu!!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:03 schreef demins het volgende:
Wad chaan wu nau buleefu?
Bemoei je er niet meequote:Op woensdag 7 december 2005 20:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
0 punten !![]()
voldoet aan geen der spelregelen.
Ben moe en sachoquote:Op woensdag 7 december 2005 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is er bear...toe aan je winterslaap ? Of liet je stiekum een klein schimpje lopen ?![]()
Je ligt hier niet echt lekker in het topic! Trek je broek eens aan!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
0 punten !![]()
voldoet aan geen der spelregelen.
wat heb jij gedronkenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
Bear this in mind. This is not a love game !![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je kijk of je net door een beer bent gegrepen ?
Jaaaa sjips... Had hem net voor je uitgedaan... Maargoed ik trek hem wel weer over mijn poezelige billetjes...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:10 schreef demins het volgende:
Je ligt hier niet echt lekker in het topic! Trek je broek eens aan!![]()
WAAROM?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jaaaa sjips... Had hem net voor je uitgedaan... Maargoed ik trek hem wel weer over mijn poezelige billetjes...![]()
...zijn de bananen krom...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:15 schreef demins het volgende:
WAAROM?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |