Het zou mij een eer zijn om deel uit te mogen maken als honorair beschimplidquote:Op woensdag 7 december 2005 19:29 schreef demins het volgende:
[..]
Bedaar, bedaar! Het is alleen nog maar oefenschimpen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oopppss...quote:Op woensdag 7 december 2005 19:51 schreef lovebear het volgende:
Navond allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar kan ik exacte cijfers over verstrekken. Een jurylid verdient euro 500,- per uur.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het zou mij een eer zijn om deel uit te mogen maken als honorair beschimplidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Btw...wat precies wordt mijn honorairium schat je zo in?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goh Jappert jij bent een wakker mannetjequote:Op woensdag 7 december 2005 19:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oopppss...[afbeelding] --hits--> [afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar hoopte ik zelf ook al een beetje op....quote:Op woensdag 7 december 2005 19:57 schreef demins het volgende:
[..]
Daar kan ik exacte cijfers over verstrekken. Een jurylid verdient euro 500,- per uur.
Een honorair jurylid doet het voor de eer!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is er bear...toe aan je winterslaap ? Of liet je stiekum een klein schimpje lopen ?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Goh Jappert jij bent een wakker mannetjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
0 punten !quote:Op woensdag 7 december 2005 20:02 schreef lovebear het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.AtentieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jullie kunnen niet meer aan de extra opdracht meedoen
De tijd is om!!!
Nosferatu!!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:03 schreef demins het volgende:
Wad chaan wu nau buleefu?
Bemoei je er niet meequote:Op woensdag 7 december 2005 20:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
0 punten !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voldoet aan geen der spelregelen.
Je kijk of je net door een beer bent gegrepen ?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nosferatu!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben moe en sachoquote:Op woensdag 7 december 2005 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is er bear...toe aan je winterslaap ? Of liet je stiekum een klein schimpje lopen ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bear this in mind. This is not a love game !quote:Op woensdag 7 december 2005 20:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bemoei je er niet meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je ligt hier niet echt lekker in het topic! Trek je broek eens aan!quote:Op woensdag 7 december 2005 20:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
0 punten !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voldoet aan geen der spelregelen.
wat heb jij gedronkenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
Bear this in mind. This is not a love game !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je kijk of je net door een beer bent gegrepen ?
Jaaaa sjips... Had hem net voor je uitgedaan... Maargoed ik trek hem wel weer over mijn poezelige billetjes...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:10 schreef demins het volgende:
Je ligt hier niet echt lekker in het topic! Trek je broek eens aan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WAAROM?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jaaaa sjips... Had hem net voor je uitgedaan... Maargoed ik trek hem wel weer over mijn poezelige billetjes...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...zijn de bananen krom...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:15 schreef demins het volgende:
WAAROM?
Ze houdt van me!quote:
Ik voel me nu een stuk beter, dank je.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
[afbeelding]
en jij nu ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:22 schreef demins het volgende:
Ze houdt van me!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop