Als gedicht vind ik het nog wel aardig gelukt...!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou als het slachtoffer een abbo neemt bij de riagg met het dun in de broek en de tranen rijkelijk door de maskara heen ...
Heb jij mascara op?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
Nou als het slachtoffer een abbo neemt bij de riagg met het dun in de broek en de tranen rijkelijk door de maskara heen ...
Niks meer aan doen!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou als het slachtoffer een abbo
neemt bij de riagg met het dun
in de broek en de tranen
rijkelijk door de maskara heen ...
Neuh, jij ongetwijfeld wel, samen met nog wat middeltjes om je ware ik te verbergen Eucalypta!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb jij mascara op?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik denk dat demins gewoon de regels vervangen heeft van dat suffe corrupte opdrachtenspelquote:Op woensdag 7 december 2005 17:19 schreef Jappie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft Demins in opdracht een GIGAleuk spel bedacht welke vanavond door die natte snuit wordt beoordeeld met +5 punten. En zodra die beoordeling heeft plaatsgevonden gaat iedereen behalve Jappie weer verder met het suffe spel.
Greatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Achterlijke gladiool, tyf ff lekker op met je kutregels. Je bent gvd net zo erg als die beerk(p)ut met d'r kwal van een vriendin !quote:Op woensdag 7 december 2005 18:19 schreef demins het volgende:
1e VERFIJNING DER REGELEN VAN HET SCHIMPENSPEL
0. Mocht het Schimpenspel vandaag (07-12-2005) tot winnaar worden uitgeroepen in het opdrachtenspel van LoveBear dan vervallen op dat moment alle andere spellen en hunne regelen. Er kan dan enkel nog het Schimpenspel gespeeld worden. Alle deelnemers, behalve Jappie, mogen opnieuw beginnen met 0 punten. Jappie wordt toegevoegd aan de wedstrijdleiding als honorair jurylid. Nadat het Schimpenspel tot winnaar is uitgeroepen is het wachten op een mededeling van de wedstrijdleiding. Eerder kan het spel niet beginnen. Warm draaien is toegestaan, sterker, dat wordt door de wedstrijdleiding aangemoedigd.
Ik vond het een goed spel, maar er wordt nu al weer met regels geschovenquote:Op woensdag 7 december 2005 18:19 schreef demins het volgende:
1e VERFIJNING DER REGELEN VAN HET SCHIMPENSPEL
0. Mocht het Schimpenspel vandaag (07-12-2005) tot winnaar worden uitgeroepen in het opdrachtenspel van LoveBear dan vervallen op dat moment alle andere spellen en hunne regelen. Er kan dan enkel nog het Schimpenspel gespeeld worden. Alle deelnemers, behalve Jappie, mogen opnieuw beginnen met 0 punten. Jappie wordt toegevoegd aan de wedstrijdleiding als honorair jurylid. Nadat het Schimpenspel tot winnaar is uitgeroepen is het wachten op een mededeling van de wedstrijdleiding. Eerder kan het spel niet beginnen. Warm draaien is toegestaan, sterker, dat wordt door de wedstrijdleiding aangemoedigd.
Tering....nog meer regelsquote:Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef demins het volgende:
Het Schimpenspel
1.Het spel loopt dagelijks van 22.00 uur tot 21.59 uur de volgende dag.
2.Vanaf 22.00 uur mag je één persoon uit de lijst, die op die dag nog niet beschimpt is, beschimpen. Hierbij is een motivatie niet toegestaan!
3.Zodra iemand beschimpt is mag diegene de beschimping waarderen met een geheel getal tussen 1 en 10 (1 en 10 beide inbegrepen). Al naargelang de beschimpte zich gekwetst voelt door de beschimping. Hierbij is echter wel een duidelijke en overtuigende motivatie verplicht!
4.De toegekende waardering gaat als puntenaantal zowel naar de beschimper als naar de beschimpte.
5.Om te voorkomen dat er gelijktijdig twee personen uit de lijst worden beschimpt dient een beschimping voorafgegaan te worden door de mededeling “ik ga beschimpen”.
6.Wie op exit-dagen (woensdag 22.00 uur tot donderdag 20.00 uur) zijn lot verbindt aan dat van een bewoner van het BB-huis mag, als de bewoner niet wordt weggestemd, 7 dagen lang dubbel beschimpen. Als de bewoner wel moet verdwijnen uit het BB-huis mag de ongelukkige 7 dagen lang zoveel door zijn medespelers beschimpt worden als zijn medespelers believen.
7.De speler met het hoogste puntenaantal na afloop van de laatste BB2005 uitzending heeft gewonnen.
8.Over details en eventuele aanvullingen wordt ad hoc beslist door de wedstrijdleider, Demins.
Een voorbeeld (let goed op want het is niet moeilijk):
PH52 besluit ChantalC te beschimpen. Dat kan want ChantalC is die dag nog onbeschimpt.
Hij besluit haar toe te voegen: “Je bent een sufkut!”.
ChantalC neemt de zaak laconiek op.
“Ik voel me niet of nauwelijks aangesproken, vooral niet door zo’n kasthomo. Omdat er “kut” in de beschimping voorkomt wil ik er nog een schamele 2 punten voor geven, maar de volgende keer ben ik niet zo coulant!”
PH52 en ChantalC mogen beiden 2 punten aan hun totaal toevoegen.
Nou, dat viel toch 100% mee, niet dan?
Het beschimpen van de wedstrijdleiding kan bonuspunten opleveren!!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Achterlijke gladiool, tyf ff lekker op met je kutregels. Je bent gvd net zo erg als die beerk(p)ut met d'r kwal van een vriendin !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moeilijke jeugd gehad? Of heb je thuis de broek niet aan?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:37 schreef PH52 het volgende:
Achterlijke gladiool, tyf ff lekker op met je kutregels. Je bent gvd net zo erg als die beerk(p)ut met d'r kwal van een vriendin !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik probeer het netjes te spelen...quote:Op woensdag 7 december 2005 18:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het een goed spel, maar er wordt nu al weer met regels geschovenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar wat is dat voor gezeik dat lovebeer het moet goedkeurenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zeg power to the peopleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Demins ++om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kan toch lezen watje! Pfffffffff mannen...quote:Op woensdag 7 december 2005 18:45 schreef PC eend het volgende:
Tering....nog meer regelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet overdrijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je weet toch dat die viezerd thuis altijd in zijn blote kont loopt! Moet je hem dat nou nog eens extra inwrijven? Het Schimpenspel is nog niet begonnen, hoor!!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Moeilijke jeugd gehad? Of heb je thuis de broek niet aan?
Naja hoe het ook zei, je bent de zwakste schakel.... Tot ziens!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee vrouwen....ze hebben godzijdank een hersencel meer dan de koe anders scheten ze alles onder, die kokende zuurgraad houdende winkelelverslaafde bonbonvretende soapdebielen met handtasje!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je kan toch lezen watje! Pfffffffff mannen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Potentie! Blijven oefenen!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee vrouwen....ze hebben godzijdank een hersencel meer dan de koe anders scheten ze alles onder, die kokende zuurgraad houdende winkelelverslaafde bonbonvretende soapdebielen met handtasje!
oefenen= dit kwam uit blinde woede direct uit het hart!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:53 schreef demins het volgende:
[..]
Potentie! Blijven oefenen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ik kan ook wel van alle software de readme's gaan lezenquote:Op woensdag 7 december 2005 18:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je kan toch lezen watje! Pfffffffff mannen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deelnemers hoeven wat mij betreft de regels niet te hebben gelezen. Deelname aan spel is eenvoudig en kan na kennisname van het "voorbeeld" meteen gestart worden.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel van alle software de readme's gaan lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is pas voor watjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik een autodidactische spellen spelert en moet op natuurlijke wijze met het spel assimileren, daar kan ik niet al te veel regels bij gebruikenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het wordt alleen maar beterquote:Op woensdag 7 december 2005 19:05 schreef demins het volgende:
[..]
Deelnemers hoeven wat mij betreft de regels niet te hebben gelezen. Deelname aan spel is eenvoudig en kan na kennisname van het "voorbeeld" meteen gestart worden.
Als iemand misgaat, grijpt de wedstrijdleiding corrigerend in. De wedstrijdleiding dient de regels echter van buiten te kennen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach zeur niet... Als je al een hart had, had je me allang ten huwelijk gevraagd...quote:Op woensdag 7 december 2005 18:55 schreef versabommie het volgende:
oefenen= dit kwam uit blinde woede direct uit het hart!
Bedaar, bedaar! Het is alleen nog maar oefenschimpen!quote:Op woensdag 7 december 2005 19:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach zeur niet... Als je al een hart had, had je me allang ten huwelijk gevraagd...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uiteraard had ik dan NEE gezegd
Heb je diequote:Op woensdag 7 december 2005 19:29 schreef demins het volgende:
Bedaar, bedaar! Het is alleen nog maar oefenschimpen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop