ok, we moeten dus wel wat aan het beschimpelen doen....quote:Op woensdag 7 december 2005 13:53 schreef KRIBBET het volgende:
Dus degene die het meest beschimt wordt, is de winnaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij beschimt mij en je krijgt uiteraard 10 punten van mij want dan krijg ik ze zelf ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom maar op mensen, beschimmel mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is ook een vorm van beschimpen, ik geef je er 10 punten voorquote:Op woensdag 7 december 2005 13:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok, we moeten dus wel wat aan het beschimpelen doen....
misschien handig als de andere users ( zo groot is de groep niet) de punten toewijzen ?
Ik beschimp je graag , maar wil je daar niet mee naar de winst helpen...kom zeg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zou een tactiek kunnen zijn die werkt, maar het kan evengoed tegen je werken! Dat spanningsveld maakt het nou net leuk! Tijdens het spelen ga je het vanzelf begrijpen, zoniet zal ik je daarover beschimpen tot je blauw aanloopt!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:53 schreef KRIBBET het volgende:
Dus degene die het meest beschimt wordt, is de winnaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij beschimt mij en je krijgt uiteraard 10 punten van mij want dan krijg ik ze zelf ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom maar op mensen, beschimmel mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
D'r moet natuurlijk wel een stukje SM in zitten, anders zouden alle beschimpten gaan denken dat ze achterlijke debielen zijn, snap je ?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:53 schreef KRIBBET het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Jawel, maar dat komt als we voor de punten gquote:Op woensdag 7 december 2005 13:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Had je nog wat nieuws te melden PH52?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar hou ik je aan lief klein SM-homootje van me!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:08 schreef PH52 het volgende:
Jawel, maar dat komt als we voor de punten gom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.aan !Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat jij vind kun je het beste bij de politie inleveren, aan hoogmoedswaanzin lijdende neurotische pseudo-kliko met je naar vis ruftende bezem!!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:59 schreef ChantalC het volgende:
* ChantalC vindt Versabommie een illegaal-in-nederland-verblijfende-niet-inburgeringscursus-willende-neuspeuteraar!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag je ook bonus-punten geven of kun je eventueel een joker inzetten ?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat jij vind kun je het beste bij de politie inleveren, aan hoogmoedswaanzin lijdende neurotische pseudo-kliko met je naar vis ruftende bezem!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jongen, het maakt niet uit, het is gewoon briljant !quote:Op woensdag 7 december 2005 14:13 schreef demins het volgende:
Mijn gedachtengang bij het waarderen van de beschimping is de volgende:
Zelf wil je natuurlijk het liefst 10 punten, maar gun je de beschimper die 10 punten ook??? Misschien kan je deze speciale beschimper met 1 punt het bos insturen en een volgende, die voor de stand minder bedreigend is, de volle mep van 10 punten geven en ze zo zelf ook incasseren.
Iedere keer opnieuw een afweging... Het taktische element.
Maar ik geef toe, je moet zo'n spel eerst echt spelen voor je weet of het zo werkt.
SUGGESTIES BLIJVEN WELKOM
Misschien een EHBO-topic openemen met zuurstof- en hartbewakingsapparatuur voor de deelnemers.quote:
Hoe kan je dat nou briljant vinden? Dan moet je zelf wel langdurig aan de thinner hebben gezeten, wokkelhersens. Net als de bedenkers dezens overigens, die volgens mij gewoon de spelregels van 'Pim pam pet, the insult edition' heeft gekopieerd, de laaghartige afdelingscrimineel dat hij is.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jongen, het maakt niet uit, het is gewoon briljant !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zou wel fair zijn als de beschimper en de beschimpte zichzelf niet mogen waarderen met punten. Nadeel is wel dat als iedereen Bommie gaat beschimpen dat hij dan geen punten kan geven. Als extra regel zou dan gelden dat je niet tweemaal dezelfde persoon mag beschimpen achter elkaar. Ook niet iemand tweemaal beschimpen achter elkaar door twee verschillende personen...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:13 schreef demins het volgende:
SUGGESTIES BLIJVEN WELKOM
Als jij nou je garnalenhersens eens uit dat luciferdoosje haalt dan had je misschien dit gelezen:quote:Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het zou wel fair zijn als de beschimper en de beschimpte zichzelf niet mogen waarderen met punten. Nadeel is wel dat als iedereen Bommie gaat beschimpen dat hij dan geen punten kan geven. Als extra regel zou dan gelden dat je niet tweemaal dezelfde persoon mag beschimpen achter elkaar. Ook niet iemand tweemaal beschimpen achter elkaar door twee verschillende personen...
Ik stel als aanvulling voor dat een volledige bashsessie 30 punten opleverenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het zou wel fair zijn als de beschimper en de beschimpte zichzelf niet mogen waarderen met punten. Nadeel is wel dat als iedereen Bommie gaat beschimpen dat hij dan geen punten kan geven. Als extra regel zou dan gelden dat je niet tweemaal dezelfde persoon mag beschimpen achter elkaar. Ook niet iemand tweemaal beschimpen achter elkaar door twee verschillende personen...
Dat hangt er dan weer vanaf hoe laconiek de gebashte het opvat... Als Demins gewoon door blijft gaan met bonen tellen terwijl hij gebashed wordt, tja dat kan je niet waarderen met 30 punten...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:26 schreef versabommie het volgende:
Ik stel als aanvulling voor dat een volledige bashsessie 30 punten opleverenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja sorry hoor Ik kom net uit mijn kerstboom.. Ik zou maar oppassen als ik jou was, anders doe ik je kast op slot!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:25 schreef PH52 het volgende:
Als jij nou je garnalenhersens eens uit dat luciferdoosje haalt dan had je misschien dit gelezen:
2.Vanaf 22.00 uur mag je één persoon uit de lijst, die op die dag nog niet beschimpt is, beschimpen. Hierbij is een motivatie niet toegestaan!
Hompelvoet !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou dan kunnen we nu wel stoppen... Als Demins het eindelijk begrijpt zitten we al bij BB 17....quote:Op woensdag 7 december 2005 14:30 schreef demins het volgende:
Suggesties worden net zo lang bestudeerd tot ik ze begrijp, dan hoort u meer...
Definieer nog even "Volledige bashsessie" als je wil, lieverd!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik stel als aanvulling voor dat een volledige bashsessie 30 punten opleverenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat let je om door te gaan zonder dat je achterlijke suggesties door mij begrepen zijn, sufkut!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we nu wel stoppen... Als Demins het eindelijk begrijpt zitten we al bij BB 17....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou als het slachtoffer een abbo neemt bij de riagg met het dun in de broek en de tranen rijkelijk door de maskara heen ...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:32 schreef demins het volgende:
[..]
Definieer nog even "Volledige bashsessie" als je wil, lieverd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie dit als een aansporing om uw suggesties kort, bondig en in goed lopend nederlands te formuleren. De kans op daadwerkelijke invoering van het gesuggereerde wordt daarmede aanmerkelijk vergroot. Complete wartaal wordt onmiddellijk terzijde geschoven. Ik ben malle eppie niet!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou als het slachtoffer een abbo neemt bij de riagg met het dun in de broek en de tranen rijkelijk door de maskara heen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop