abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 december 2005 @ 01:13:55 #76
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32880597
DIT LIJKT ME WEL EEN LEUK SPEL
waar blijven mijn 5 punten?

Een spelletje dat het erg goed doet op een Amerikaanse tv-forum, laten we eens kijken of het hier ook werkt. Het is een soort verkapte populariteitspoll, maar kan gekke wendingen krijgen.

De regels: alle users krijgen bij de start 17 punten. Iedere fok!ker die mee wil doen met het spel mag elke dag drie personen 2 punten erbij geven (++) of 2 punten eraf halen (--). Als een user 0 punten heeft is hij/zij geëlimineerd. Je moet per beurt op drie verschillende users stemmen, dus niet al je stemmen op één userr. En maar één keer per dag stemmen anders gaat het te snel. Kopiëer in je post even het lijstje met de puntentelling zoals die na jouw stemming is, dat maakt gelijk duidelijk hoe het ervoor staat.

Als de helft van de users weg is, kun je nog steeds twee negatieve punten geven, maar slechts één positieve punt. Anders komt er nooit een einde aan het spelletje.

De bonus: Degene die de genadeklap uitdeelt mag verzinnen hoe die persoon uit het BB forum verdwijnt (danwel jammerlijk aan zijn/haar einde komt, maak er maar iets moois van). Zou degene die bij ons overblijft ook degene zijn die uiteindelijk wint?

Aanvulling op de regels:
# Geef aan dat je gaat stemmen, daarna edit je je post om je stemmen weer te geven. zo voorkom je dat mensen tegelijkertijd stemmen
# Maximaal 1 x per dag stemmen
# Minimaal 1 x -- (2 minpunten) geven per stembeurt

Hier begonnen BB Survival game, De users! , hier verder.
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  woensdag 7 december 2005 @ 01:14:51 #77
6941 APK
Factual, I think.
pi_32880613
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:13 schreef Snaptnix het volgende:

Whehehe, daar kun jij niet tegenop.

Krijg ik nu extra JOSTIFLIP!!!!! punten?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32880632
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:

Een spelletje dat het erg goed doet op een Amerikaanse tv-forum, laten we eens kijken of het hier ook werkt. Het is een soort verkapte populariteitspoll, maar kan gekke wendingen krijgen.

De regels: alle users krijgen bij de start 17 punten. Iedere fok!ker die mee wil doen met het spel mag elke dag drie personen 2 punten erbij geven (++) of 2 punten eraf halen (--). Als een user 0 punten heeft is hij/zij geëlimineerd. Je moet per beurt op drie verschillende users stemmen, dus niet al je stemmen op één userr. En maar één keer per dag stemmen anders gaat het te snel. Kopiëer in je post even het lijstje met de puntentelling zoals die na jouw stemming is, dat maakt gelijk duidelijk hoe het ervoor staat.

Als de helft van de users weg is, kun je nog steeds twee negatieve punten geven, maar slechts één positieve punt. Anders komt er nooit een einde aan het spelletje.

De bonus: Degene die de genadeklap uitdeelt mag verzinnen hoe die persoon uit het BB forum verdwijnt (danwel jammerlijk aan zijn/haar einde komt, maak er maar iets moois van). Zou degene die bij ons overblijft ook degene zijn die uiteindelijk wint?

Aanvulling op de regels:
# Geef aan dat je gaat stemmen, daarna edit je je post om je stemmen weer te geven. zo voorkom je dat mensen tegelijkertijd stemmen

Heel origineel spel
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32880644
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Auuuu......... dat doet zeer zo een grote flip.
pi_32880647
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:14 schreef APK het volgende:

[..]

Whehehe, daar kun jij niet tegenop.

Krijg ik nu extra JOSTIFLIP!!!!! punten?
Hier volgt een mededeling

Bij afwezigheid van de ontspoorde trein ken ik hierbij APK 20 extra jostiflip punten toe

Einde mededeling
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  woensdag 7 december 2005 @ 01:18:05 #81
6941 APK
Factual, I think.
pi_32880661
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:17 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Hier volgt een mededeling

Bij afwezigheid van de ontspoorde trein ken ik hierbij APK 20 extra jostiflip punten toe

Einde mededeling
Moet je wel effe de punten aanpassen!
pi_32880665
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:

Aanvulling op de regels:

Grandioos spel, ge-wel-dig verzonnen kribbet. Hoe kom je er toch op
  woensdag 7 december 2005 @ 01:19:15 #83
6941 APK
Factual, I think.
pi_32880684
Hé KRIBBE, waar zat je nou
Ik zat je te beledigen in de SC, man!
pi_32880685
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:18 schreef APK het volgende:

[..]

Moet je wel effe de punten aanpassen!
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan jullie naam achter geen een zetten van wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.

LOVETREIN (incl vertraging)-55------>Demins, M-en-A, Cuall
Versabommie-40--->Snaptnix
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
AP 70--->
Pinbal-50 --->APK
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaptnix op 07-12-2005 01:34:30 ]
  woensdag 7 december 2005 @ 01:25:34 #85
6941 APK
Factual, I think.
pi_32880763
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:19 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan jullie naam achter geen een zetten van wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.

LOVETREIN (incl vertraging)-55------>Demins, M-en-A, Cuall
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
AP (70--->
Pinbal-50 --->APK
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->
Waarom staat er een haakje voor die 70
  woensdag 7 december 2005 @ 01:27:21 #86
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32880786
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:19 schreef APK het volgende:
Hé KRIBBE, waar zat je nou
Ik zat je te beledigen in de SC, man!
En dan vraag je je nog af waar ik zat Ik lig te huilen als een klein kind op de achterbank van mijn auto
Mensen kunnen zo gemeen zijn

moest mee naar boven van mijn vrouw
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  woensdag 7 december 2005 @ 01:28:02 #87
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32880796
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:16 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Heel origineel spel
Kwam het ergens tegen en het leek me wel wat voor hier
Met dank aan Laysa.
  woensdag 7 december 2005 @ 01:29:03 #88
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32880808
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:18 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Grandioos spel, ge-wel-dig verzonnen kribbet. Hoe kom je er toch op
Heel lang nadenken (ik wilde die 5 punten verdienen) en dan komt er opeens iets boven drijven
Met dank aan Laysa.
  woensdag 7 december 2005 @ 01:40:11 #89
6941 APK
Factual, I think.
pi_32880943
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:27 schreef KRIBBET het volgende:

moest mee naar boven van mijn vrouw
Jezus man. Je laat je toch niet op dit tijdstip naar boven sturen om te gaan strijken?
  woensdag 7 december 2005 @ 01:45:53 #90
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32881002
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:40 schreef APK het volgende:

[..]

Jezus man. Je laat je toch niet op dit tijdstip naar boven sturen om te gaan strijken?
Was het maar strijken ik moest vanavond allemaal muizenbakken verschonen, de was doen en nog meer van dat soort kut-klusjes
Met dank aan Laysa.
pi_32881526
Om nog even een beetje overzicht te geven in de wanorde van vannacht hier nog eenmaal de lijst tot nu toe.
(De 20 jostipunten die Snaptnix aan APK wil toebedelen, moeten nog worden goedgekeurd, dus zijn voorlopig niet in de telling meegenomen)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is de enige geldige LOVETREIN PLANNER !

Julie moet nu gaan hullie naam achter geenen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.

Motivatie: ….

LOVETREIN (inclusief vertraging)-55------>Demins, M-en-A, Cuall
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
APK-50 --->
Pinbal-50 --->APK
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->

Neem deze LOVETREIN PLANNER over anders telt je stem niet mee!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En nu ga ik slapen
pi_32881869
Ik had wel een stok in mijn broek, maar toch ben ik door 5 vrienden bevrijd uit dit topic
Maar mijn ouders hebben mij weer teruggebracht

Na Cuall overleefd te hebben, zet de hetze zich gewoon voort
Unbearable
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 7 december 2005 @ 08:32:21 #93
242 Pinball
Electric Monk
pi_32883072
Ik mis plots 451 punten.
Of is dat normaal hier, dat je zomaar punten weghaalt bij andere mensen deelnemers?
Ik heb ze meteen even gecorrigeerd, wee je gebeerte als ze opnieuw verdwijnen.

En iets meer ontopic: ik wil ice_rulez wel eens aan het werk zien, die heeft nog geen vinger uitgestoken!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is de enige geldige LOVETREIN PLANNER !

Julie moet nu gaan hullie naam achter geenen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.

Modivadie: ….

LOVEDREIN (inclusief vertraging)-55------>Demins, M-en-A, Cuall
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
AKP-50 --->
Pinbal-501 --->APK
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50---> pinball

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32884005

Motivatione:
Ik stem op onze immer in de kast blijvende kasthomo PH52. Kom maar een keer uit die kast...

LOVEDREIN (inclusief vertraging)-55------>Demins, M-en-A, Cuall
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
AKP-50 --->
Pinbal-501 --->APK
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 ---> ChantalC
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50---> pinball

Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  woensdag 7 december 2005 @ 11:10:00 #95
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32885795

Place and time if you please madam.

Altijd weer die negatieve aandacht, een mens zou er toch bijna een vrijwillige exit overwegen.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  woensdag 7 december 2005 @ 13:33:49 #96
130054 demins
We weten niks
pi_32889430
Het Schimpenspel

1.Het spel loopt dagelijks van 22.00 uur tot 21.59 uur de volgende dag.

2.Vanaf 22.00 uur mag je één persoon uit de lijst, die op die dag nog niet beschimpt is, beschimpen. Hierbij is een motivatie niet toegestaan!

3.Zodra iemand beschimpt is mag diegene de beschimping waarderen met een geheel getal tussen 1 en 10 (1 en 10 beide inbegrepen). Al naargelang de beschimpte zich gekwetst voelt door de beschimping. Hierbij is echter wel een duidelijke en overtuigende motivatie verplicht!

4.De toegekende waardering gaat als puntenaantal zowel naar de beschimper als naar de beschimpte.

5.Om te voorkomen dat er gelijktijdig twee personen uit de lijst worden beschimpt dient een beschimping voorafgegaan te worden door de mededeling “ik ga beschimpen”.

6.Wie op exit-dagen (woensdag 22.00 uur tot donderdag 20.00 uur) zijn lot verbindt aan dat van een bewoner van het BB-huis mag, als de bewoner niet wordt weggestemd, 7 dagen lang dubbel beschimpen. Als de bewoner wel moet verdwijnen uit het BB-huis mag de ongelukkige 7 dagen lang zoveel door zijn medespelers beschimpt worden als zijn medespelers believen.

7.De speler met het hoogste puntenaantal na afloop van de laatste BB2005 uitzending heeft gewonnen.

8.Over details en eventuele aanvullingen wordt ad hoc beslist door de wedstrijdleider, Demins.

Een voorbeeld (let goed op want het is niet moeilijk):

PH52 besluit ChantalC te beschimpen. Dat kan want ChantalC is die dag nog onbeschimpt.
Hij besluit haar toe te voegen: “Je bent een sufkut!”.
ChantalC neemt de zaak laconiek op.
“Ik voel me niet of nauwelijks aangesproken, vooral niet door zo’n kasthomo. Omdat er “kut” in de beschimping voorkomt wil ik er nog een schamele 2 punten voor geven, maar de volgende keer ben ik niet zo coulant!”

PH52 en ChantalC mogen beiden 2 punten aan hun totaal toevoegen.

Nou, dat viel toch 100% mee, niet dan?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  woensdag 7 december 2005 @ 13:41:44 #97
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32889665
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:33 schreef demins het volgende:
Het Schimpenspel

1.Het spel loopt dagelijks van 22.00 uur tot 21.59 uur de volgende dag.

2.Vanaf 22.00 uur mag je één persoon uit de lijst, die op die dag nog niet beschimpt is, beschimpen. Hierbij is een motivatie niet toegestaan!

3.Zodra iemand beschimpt is mag diegene de beschimping waarderen met een geheel getal tussen 1 en 10 (1 en 10 beide inbegrepen). Al naargelang de beschimpte zich gekwetst voelt door de beschimping. Hierbij is echter wel een duidelijke en overtuigende motivatie verplicht!

4.De toegekende waardering gaat als puntenaantal zowel naar de beschimper als naar de beschimpte.

5.Om te voorkomen dat er gelijktijdig twee personen uit de lijst worden beschimpt dient een beschimping voorafgegaan te worden door de mededeling “ik ga beschimpen”.

6.Wie op exit-dagen (woensdag 22.00 uur tot donderdag 20.00 uur) zijn lot verbindt aan dat van een bewoner van het BB-huis mag, als de bewoner niet wordt weggestemd, 7 dagen lang dubbel beschimpen. Als de bewoner wel moet verdwijnen uit het BB-huis mag de ongelukkige 7 dagen lang zoveel door zijn medespelers beschimpt worden als zijn medespelers believen.

7.De speler met het hoogste puntenaantal na afloop van de laatste BB2005 uitzending heeft gewonnen.

8.Over details en eventuele aanvullingen wordt ad hoc beslist door de wedstrijdleider, Demins.

Een voorbeeld (let goed op want het is niet moeilijk):

PH52 besluit ChantalC te beschimpen. Dat kan want ChantalC is die dag nog onbeschimpt.
“Ik voel me niet of nauwelijks aangesproken, vooral niet door zo’n kasthomo. Omdat er “kut” in de beschimping voorkomt wil ik er nog een schamele 2 punten voor geven, maar de volgende keer ben ik niet zo coulant!”

PH52 en ChantalC mogen beiden 2 punten aan hun totaal toevoegen.

Nou, dat viel toch 100% mee, niet dan?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32889680
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:33 schreef demins het volgende:
Had je nog wat nieuws te melden PH52?
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  woensdag 7 december 2005 @ 13:46:57 #99
6941 APK
Factual, I think.
pi_32889825
Goed spel!
  woensdag 7 december 2005 @ 13:53:18 #100
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32889986
Dus degene die het meest beschimt wordt, is de winnaar
Jij beschimt mij en je krijgt uiteraard 10 punten van mij want dan krijg ik ze zelf ook
Kom maar op mensen, beschimmel mij
Met dank aan Laysa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')