Mag die wel een goeie heggen schaar meenemenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:43 schreef Snaptnix het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan jullie naam achter geen een zetten van wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Als iemand onze beer geknipt en geschoren kan krijgen is het Bommieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pinbaal 501 punten????? Hoe krijgt ie dat voor mekaarquote:Op woensdag 7 december 2005 00:46 schreef APK het volgende:
Nu is dit de goede lijst.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hé, mijn stem is verdwenen!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
Oke dan zullen we jou trein maar proberen te volgen. Er is inderdaad wel een behoorlijke overeenkomst. Treinen die te laat komen en jij die te laat wijzigingen aangeeft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is de enige geldige LOVETREIN PLANNER
Julie moet nu gaan hullie naam achter geenen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Krijg ik dan eindelijk ook puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOVETREIN (inclusief vertraging)-55------>Demins, M-en-A, Cuall
Versabommie-40--->
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
APK-50 --->
Pinbal-50l --->
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->
Neem deze LOVETREIN PLANNER over anders telt je stem niet mee.
Snaptnix had ook al de goedequote:Op woensdag 7 december 2005 00:46 schreef APK het volgende:
Nu is dit de goede lijst.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal het effe aanpassen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Pinbaal 501 punten????? Hoe krijgt ie dat voor mekaar
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:43 schreef Snaptnix het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan jullie naam achter geen een zetten van wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Als iemand onze beer geknipt en geschoren kan krijgen is het Bommieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOVETREIN (incl vertraging)-55------>Demins, M-en-A
Versabommie-40--->Snaptnix
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
APK-50 --->
Pinbal-50 --->APK
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->
Coos 50 -->
Neem deze lijst over anders telt je stem niet mee
Wil je ff APK en snaptnix erin zettenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:50 schreef APK het volgende:
Deze is goed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Nu de stem van Cuall nog erbij en het klopt.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:50 schreef APK het volgende:
Deze is goed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Zo dus:quote:Op woensdag 7 december 2005 00:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu de stem van Cuall nog erbij en het klopt.
welterustenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in truste allemaal morgen weer vroeg werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustequote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in truste allemaal morgen weer vroeg werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jostiflip?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
en toen was 't stil.................
Duurt wel lang he als ze eerst de trein nog terug op de rails moeten krijgen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:59 schreef M-en-A het volgende:
ja stond ff voor een spoorovergang te wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Duurt wel lang he als ze eerst de trein nog terug op de rails moeten krijgen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop