Dat staat in de DD.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat staat in de DD.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trusten deminsquote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef demins het volgende:
Ik ken mijn grenzen! Truste!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Assertief van jequote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef demins het volgende:
Ik ken mijn grenzen! Truste!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is geen dienstroosterquote:Op woensdag 7 december 2005 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar jij gooit hier wel het dienstrooster door de warom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus vergelijking klopt wel
Dopic Didelquote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wtf is nou toch DD?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustequote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Assertief van jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga ook maar eens, van al dat gewerk wordt een mens moeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tot morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dopic Ditel.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dopic Didelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat zeg je me nu? Je gaat ons niet betalenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is geen dienstrooster
Ik betaal jullie niet (ga ik ook niet doen)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is een spel rooster en die kan veranderen ook in jullie voordeel.
En als t werk zou zijn op je werk kom je ook altijd vroeger en nooi te laatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oke dan zullen we jou trein maar proberen te volgen. Er is inderdaad wel een behoorlijke overeenkomst. Treinen die te laat komen en jij die te laat wijzigingen aangeeft.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat geld niet treinen komen nooit op tijd
Die komen altijd te laatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb al verandering bij de modjes aangevraagdquote:Op woensdag 7 december 2005 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dopic Ditel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cu L8erquote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Assertief van jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga ook maar eens, van al dat gewerk wordt een mens moeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tot morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nopequote:Op woensdag 7 december 2005 00:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat zeg je me nu? Je gaat ons niet betalenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustequote:Op woensdag 7 december 2005 00:32 schreef demins het volgende:
ik accepteer de cookies.
Oh, ik zal effe aanpassen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke dan zullen we jou trein maar proberen te volgen. Er is inderdaad wel een behoorlijke overeenkomst. Treinen die te laat komen en jij die te laat wijzigingen aangeeft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is de enige geldige LOVETREIN PLANNER
Julie moet nu gaan hullie naam achter geenen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
De enige mogenlijkheid om de LOVETREIN met een volgende uitdaging haar puntjes weer af te snoepen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOVETREIN (inclusief vertraging)-55------>Demins, M-en-A
Versabommie-40--->
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
APK-50 --->
Pinbal-50l --->
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->
Neem deze LOVETREIN PLANNER over anders telt je stem niet mee.
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:41 schreef APK het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan jullie naam achter geen een zetten van wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Mijn stem gaat vandaag naar Pinbaal. Ik werp hem voor de beren
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:41 schreef APK het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan jullie naam achter geen een zetten van wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Mijn stem gaat vandaag naar Pinbaal. Ik werp hem voor de beren
Lovebeaver-55------>Demins, M-en-A
Versabommie-40--->
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
APK-50 ---> Pinbaal
Pinbal-50l --->
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->
Coos 50 -->
Neem deze lijst over anders telt je stem niet mee
Toch?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:43 schreef Snaptnix het volgende:
Dist is die laatse leist
Als iemand onze beer geknipt en geschoren kan krijgen is het Bommieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOVETREIN (incl vertraging)-55------>Demins, M-en-A
Versabommie-40--->Snaptnix
Demins-40 --->
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
APK-50 --->
Pinbal-50l --->APK
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->
Coos 50 -->
Neem deze lijst over anders telt je stem niet mee
Waar dan? Zie jij iets foutsquote:Op woensdag 7 december 2005 00:45 schreef APK het volgende:
Oh, wacht effe. Ik heb het fout gedaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop