quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
22:30 is de uitelijke tijd dat de opdracht er moet zijn![]()
Toen stond dat er in ieder geval niet bijquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:04 schreef lovebear het volgende:
BB Servival afkickspel
Uitdaging:
• Deze volgt om 22:30
[ Bericht 0% gewijzigd door lovebear op 06-12-2005 00:40 ]
Dat heb jij toch allang!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
MEDEDELING
![]()
Er komt een nieuwe opdracht voor iedereen!!!!!
De opdracht luid:
Verzin een eigen spel concept
tsssss.... na een tijdsverschuiving, omdat je anders vanavond niet mee kon doen aan de opdracht. Nu weer een wijziging in de tijden.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:06 schreef lovebear het volgende:
BB Servival afkickspel
Uitdaging:
• Deze volgt uiterlijk om 22:30en wordt opgesteld door de persoon die die dag de minste stemmen heeft behaald. Dit kan bijv een creatieve opdracht zijn, maar ook een schriftelijk debat. Of een simpel iets als een bepaald word niet mogen gebruiken (bij het omschrijven van iets/iemand bijv), een puzzle of zoekopdracht.
Coos is er uit had de verkeerde lijstquote:Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
Waarom staadt Coos nog op de lijst dan?
Die was veel te laat!
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Coos is er uit had de verkeerde lijst![]()
En wat gebeurd er met het ZEER CORRECTE protest???quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef lovebear het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan hullie naam achter geenen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Lovebeaver-55------>![]()
![]()
Versabommie-40--->![]()
![]()
Demins-40 --->![]()
![]()
Jappie-50 --->
mebuurfrouw-50--->.
APK-50 --->
Pinbal-50l --->
Cuall-50--->
Snaptnix-50--->
Day-50--->
Gert -50--->
PC eend40--->
M-en-A-50--->
ChantalC-50--->
Maurisico-50--->
PH52-50 --->
KRIBBET-50 --->
Teamlead-50 --->
Ice_rulez-50--->
Coos-50 --->
Neem deze lijst over anders telt je stem niet mee
Heb t verander zodat de mensen meer kans hadden om mee te doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
tsssss.... na een tijdsverschuiving, omdat je anders vanavond niet mee kon doen aan de opdracht. Nu weer een wijziging in de tijden.![]()
Wat volgt..... stemmen uiterlijk om 22:00 afgelopen, zodat je de lijnen dicht kan gooien wanneer je dat wilt![]()
CUALLL kom terug ajb. Beertje is niet te vertrouwen![]()
Volgd om staat gelijk aan uiterlijk om 22:30quote:Op woensdag 7 december 2005 00:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En wat gebeurd er met het ZEER CORRECTE protest???![]()
Was toch duidelijk en grondig onderbouwd.![]()
Naar mijn idee eigenlijk geen speld tussen te krijgen.![]()
Neequote:Op woensdag 7 december 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Hé, zijn we weer met de Servival begonnen?![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:04 schreef Maurisico het volgende:
Waar is CUall?? Waarom wordt dit spel geleid door een beer? kan toch niet goed gaan....
Een extra opdracht!!?? Nou word ik pas echt zenuwachtig!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgd om staat gelijk aan uiterlijk om 22:30
En niet later dus.
Maar mag wel eerder als iemand al een opdracht klaar heeft!
Er is nu een extra opdracht erbij gekomen voor punten dus zo blijfd t![]()
Lees een stukje terug daar staat de opdrachtquote:Op woensdag 7 december 2005 00:24 schreef demins het volgende:
[..]
Een extra opdracht!!?? Nou word ik pas echt zenuwachtig!!!![]()
Als ik te horen krijg: "Uw volgende trein VOLGT OM 22.30 uur", dan komt die niet om 22.25 uur, maar eerder om 22.35 uurquote:Op woensdag 7 december 2005 00:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Volgd om staat gelijk aan uiterlijk om 22:30
En niet later dus.
Maar mag wel eerder als iemand al een opdracht klaar heeft!
Er is nu een extra opdracht erbij gekomen voor punten dus zo blijfd t![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als ik te horen krijg: "Uw volgende trein VOLGT OM 22.30 uur", dan komt die niet om 22.25 uur, maar eerder om 22.35 uur![]()
![]()
Dat geld niet treinen komen nooit op tijdquote:Op woensdag 7 december 2005 00:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als ik te horen krijg: "Uw volgende trein VOLGT OM 22.30 uur", dan komt die niet om 22.25 uur, maar eerder om 22.35 uur![]()
![]()
Maar jij gooit hier wel het dienstrooster door de warquote:Op woensdag 7 december 2005 00:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat geld niet treine komen nooit op tijd
Die komen altijd te laat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |