Daar zat ik ook aan te denken toen ik het opschreef, dan moet die vader een jaar of 18 zijn geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
52 lijkt me meer waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
Poging 2
Het is eigenlijk: de kastanjes uit het vuur halen, en dat betekent 'het vuile werk opknappen', en in het kader van bewoners-bashing nu dus precies andersom![]()
![]()
![]()
Leuk gevonden he![]()
lekkere baan heb je als moderator komt 5 minuten kijken en je bent weer wegquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
En ik ga nu ff douchen en m'n nestje in.....
tot morgen allemaal
Behave
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
tot morgen allemaal
Behave
Ze twijfelde van middag 52 of 53quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken toen ik het opschreef, dan moet die vader een jaar of 18 zijn geweest.
Ik houd het ook op 52
Maandagavond quiznight en Dinsdagavond sporten. De rest van de week ben ik hier niet weg te slaan. Huwelijk op een laag pitje, moeder hevig depressief... Yep simpel baantje....quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
lekkere baan heb je als moderator komt 5 minuten kijken en je bent weer weg![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
tot morgen allemaal
Behave
Ze is nog in opleidingquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
lekkere baan heb je als moderator komt 5 minuten kijken en je bent weer weg![]()
![]()
![]()
was maar een grapje maar dat je wel door oke ik geef je een nachtquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maandagavond quiznight en Dinsdagavond sporten. De rest van de week ben ik hier niet weg te slaan. Huwelijk op een laag pitje, moeder hevig depressief... Yep simpel baantje....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |