*zucht* Kijk:quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je ouders waren 16 en 17 toen jij geboren werd![]()
Vergeet je kruikje niet!quote:
Nah, die gaan nog minimaal 40 jaar meequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*zucht* Kijk:
Moeder 16: Zus geboren
Vader nog niet in beeld.
Moeder 30, vader 34: Rijkie geboren.
Ok moeder 30, rijk geboren. Rijk nu,... wat... 14? Dus mama is 44. Mama sterft over 12 jaar..... 56.... da's vroegquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*zucht* Kijk:
Moeder 16: Zus geboren
Vader nog niet in beeld.
Moeder 30, vader 34: Rijkie geboren.
Ja precies, alleen gebruik je hem amper!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dit is mijn favoriete smiley:.
Kettingrookster + leuke poedertjes-liefhebber.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok moeder 30, rijk geboren. Rijk nu,... wat... 14? Dus mama is 44. Mama sterft over 12 jaar..... 56.... da's vroeg
Ja inderdaad, maar de wondere(r)(n) zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
TRSje een Waxxer in de dop?. Ik kan het me nauwelijks voorstellen.
.
Make-up poedertjes of coca cola poedertjes?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kettingrookster + leuke poedertjes-liefhebber.
quote:Robert Long in huwelijksbootje gestapt
BAARLE-NASSAU (ANP) - Zanger Robert Long is in het huwelijk getreden met Kristof Rutsaert. De trouwplechtigheid vond dinsdag plaats in Baarle-Nassau. Acteur Gerard Cox voltrok het huwelijk, zo liet het tv-programma RTL Boulevard weten.
Cox deed dit als bijzonder ambtenaar van de burgerlijke stand. De artiest zong na de plechtigheid een lied voor het bruidspaar. Long en Rutsaert zijn al tien jaar samen. De Nederlandse zanger is dertig jaar ouder dan zijn Vlaamse partner. Het paar vertrekt woensdag op huwelijkreis naar Italië.
Nah!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kettingrookster + leuke poedertjes-liefhebber.
quote:
Pijnlijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Slaap lekker. Ik word morgen wakkergemaakt door een neger.
Hans Dorrestijn heeft ooit een liedje over hem geschreven, getiteld "De duivel heden ten dage".quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een eigen stripalbum.. Ik vind hem Eng. Heeeeellll Eng.
"belt met opsporing verzocht"quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Slaap lekker. Ik word morgen wakkergemaakt door een neger.
quote:
Vroeger toen de duivelquote:
Hij had geitenpoten. Tssk.quote:
Amateurs!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |