Hai!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het creeert een welstandsgevoel.. daarbij geven veel ouders hun kinderen alles waardoor ze niet weten wat het is om zelf eens voor iets te sparen en eens iets duurs te kopen..
Scheetje!quote:
Dansen was hipquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef wonderer het volgende:
Hee, Angel, wat ben jij vrolijk?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!
Nou....Meer en meer lijkt het alsof ik vroeger ook een soort tehrockstar huppeldepup was
Ik kreeg álles en idd... Zie hier
Onderpresteren, rood staan, hoge eisen qua kleding/inrichting...
Dus dat is wel waar. Nu moet TRS alleen nog op 7 juni jarig zijn en het plaatje is compleet
Je zit er 11 daagjes naast.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!
Nou....Meer en meer lijkt het alsof ik vroeger ook een soort tehrockstar huppeldepup was
Ik kreeg álles en idd... Zie hier
Onderpresteren, rood staan, hoge eisen qua kleding/inrichting...
Dus dat is wel waar. Nu moet TRS alleen nog op 7 juni jarig zijn en het plaatje is compleet
Ik ben zijn toekomst.quote:
quote:
en jij bent een pedolokker so ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
Maar jij bent toch dik?. *eetstoornis ontwikkel*
Ik dik?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
Maar jij bent toch dik?. *eetstoornis ontwikkel*
*proest* Over 12 jaar zijn m'n ouders allang dood.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja! Daar heb je het al!
Vroeger was Mexx heel hip en was ik een Mexx-kindje.Maar dan praten we over een periode, vijf of zes jaar voor jouw komst op deez' aardcloodt.
Maargoed, kun je nagaan, over 12 jaar word jij nóg door je ouders verzorgd. Nog stééds.
.
Jij zit de hele tijd te zeuren over je vette pens. En ik heb er zoveel moeite voor gedaan om mijn ribbetjes te voorschijn te laten komen.quote:
Je ouders waren 16 en 17 toen jij geboren werdquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*proest* Over 12 jaar zijn m'n ouders allang dood.
Jijzelf waarschijnlijk met je "oooh, wat had ik toen nog een dikke kop maar gelukkig ben ik nu een hoop afgevallen."quote:
Ik zeur nooit over mijn buik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij zit de hele tijd te zeuren over je vette pens. En ik heb er zoveel moeite voor gedaan om mijn ribbetjes te voorschijn te laten komen..
Ja hallo, het was net alsof ik een patisserie of hoe schrijf je dat had leeggeroofd zonder het door te slikkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jijzelf waarschijnlijk met je "oooh, wat had ik toen nog een dikke kop maar gelukkig ben ik nu een hoop afgevallen.".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |