Hoe gaat het met het griezelen?quote:
We zijn naar de film geweest..in Tuschinski Arthousequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij's wel lekker..
Heb je hem mogen betasten? +)
Prima.. Prima.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We zijn naar de film geweest..in Tuschinski Arthouse![]()
Niet echt een gelegenheid om te betasten..en denk niet dat er behoefte aan was
Whahah. Leuk. Voor ik hier oprot wil ik toch wel erg graag even een kijkje nemen. Zal es een topic openen op g.net. Bestaat er zoiets als groepskorting?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:54 schreef Timmah het volgende:
[..]
Prima.. Prima.. Vrijdag gaan we met alle Griezels op stap en Karaoke doen enzo.
.
Ben vorige week ook gewoon als bezoeker naar binnen geweest met een vriendin. Grote Fout. Ik ben gemarteld, gepijnigd, alles gewoon.. Van je collega's moet je het hebben.
Oeh, ik heb per ongeluk ondertitels mee gedownload. Altijd leukquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja, de eerste aflevering dit weekend en toevallig is net een uurtje geleden of zo aflevering 2 tot en met 22 of zo binnenDus ik heb voorlopig wat te kijken
*geheime webcam aanzet*quote:
Vanaf 15 man is er groepskorting mogelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whahah. Leuk. Voor ik hier oprot wil ik toch wel erg graag even een kijkje nemen. Zal es een topic openen op g.net. Bestaat er zoiets als groepskorting?
Wahaaquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Vanaf 15 man is er groepskorting mogelijk..
Plan het voor Maart op een zondag en ik gooi wat 2 voor de prijs van 1 bonnetjes op hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
WahaaFat chance. Maar goed, ik ga een balletje opgooien.
Ik peil eerst de interesse even. Dat wil nog wel es tegenvallenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Plan het voor Maart op een zondag en ik gooi wat 2 voor de prijs van 1 bonnetjes op hoor.. Nahja. Niet te veel. Wordt mn baas boos.
.
mn koffiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |