Tja...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]![]()
Over kleertjes gesproken.
Ik heb:
-Een Marc Jacobs sjaal.
-Een colbert van Diesel.
-Een broek van Tommy Hilfiger.
-Een Armani-shirt. ()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij hebt geen roze driehoek op je jas meer nodig..
Héél veel Happy Meals.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
Maareh... hoeveel auto's heb je daarvoor moeten wassen, TRS?
Weet je wel hoeveel happymeals je had kunnen kopen?!
Jezus Christus.. en dat kostte bij elkaar net geen 1000 euro?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
![]()
Over kleertjes gesproken.
Ik heb:
-Een Marc Jacobs sjaal.
-Een colbert van Diesel.
-Een broek van Tommy Hilfiger.
-Een Armani-shirt. ()
![]()
de dubbele kan je dan vast wel ruilen met die knutseldingen van Kindersurprisequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Héél veel Happy Meals.. Zoveel speeltjes!
Kortingskaart, 150 euro korting.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus Christus.. en dat kostte bij elkaar net geen 1000 euro?
fucking hell..
En je ouders betalen dat??quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kortingskaart, 150 euro korting..
Ik mocht blij zijn met kleren van zaken als de zeeman vroeger toen ik zo oud was als jij ...quote:
Niet alle [H0M0's] drinken bier. Bier is viesquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:16 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.grolsch.nl/4eeuwen/index.htm
Leuk idee voor een [H0M0]-meet!.
Dat is dan meteen een fijn selectie-criterium.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef AnGabhar het volgende:
Niet alle [H0M0's] drinken bier. Bier is vies.
Eens, whisky is veul lekkerderder!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Niet alle [H0M0's] drinken bier. Bier is vies.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik mocht blij zijn met kleren van zaken als de zeeman vroeger toen ik zo oud was als jij ...
Nah ja.. ik vind het werkelijk van de gekken dat ouders het accepteren dat jongeren met bijna 1000 euro aan kleding aan hun lichaam lopen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
.
Dus reageer je het af op mij?.
Motivaties?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah ja.. ik vind het werkelijk van de gekken dat ouders het accepteren dat jongeren met bijna 1000 euro aan kleding aan hun lichaam lopen..
Dat ze t betalen vind k gekquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah ja.. ik vind het werkelijk van de gekken dat ouders het accepteren dat jongeren met bijna 1000 euro aan kleding aan hun lichaam lopen..
Ik had ook nog die honderd euro van *kuch* dinges enzo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat ze t betalen vind k gek
Blijft er na die selectie-rondes iemand over, behalve jezelf?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat is dan meteen een fijn selectie-criterium..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |