Kwestie van je huishouden goed op orde hebben en zorgen dat je voldoende bier koud hebt staan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar die dingen zijn te traag.
Ja aan z'n koelkast kan het niet liggen die is groot genoegquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kwestie van je huishouden goed op orde hebben en zorgen dat je voldoende bier koud hebt staan..
Ik heb geen ruimte voor die TheaterMama om dat soort dingen bij te houden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Kwestie van je huishouden goed op orde hebben en zorgen dat je voldoende bier koud hebt staan..
OMGquote:
Ik vertrouw liever op een goedgevulde voorraadkast voor zelfgemaakt eten.quote:Er zijn mensen die elke dag naar de supermarkt rennen en dan toch maar weer diepvriespizza op tafel zetten.
Klopt, ik ga nl dansenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zeg maar dag met je handje,
daar gaat onze rust![]()
Jij hoeft niet meer te slijmen, jij hebt al een kaartjequote:
STERFquote:
Revenge? hahaha... HAHAHAHAHA hahaquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
STERF![]()
Of is dit mn revenge op de autograp?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je leeft nog! [afbeelding]
[afbeelding]
Let op de jas die de jongen rechtsonder draagt..
Best wel een homo-jas.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Let op de jas die de jongen rechtsonder draagt..
Jij hebt geen roze driehoek op je jas meer nodig.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]![]()
Over kleertjes gesproken.
Ik heb:
-Een Marc Jacobs sjaal.
-Een colbert van Diesel.
-Een broek van Tommy Hilfiger.
-Een Armani-shirt. ()
![]()
Merkgeile nicht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:53 schreef TehRockstar het volgende:
![]()
Over kleertjes gesproken.
Ik heb:
-Een Marc Jacobs sjaal.
-Een colbert van Diesel.
-Een broek van Tommy Hilfiger.
-Een Armani-shirt. ()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |