Ja, dat had ik ook al bedacht... Maar lijkt het dan niet heel erg alsof het mannetjes zijn die echt nét van de boot afkomen en hier aanbeland zijn? Dus échte immigranten? Dat zijn het namelijk vaak niet... Veel Marokkaanse jongeren hebben gewoon een Nederlands paspoort. Of zijn het dan toch alsnog immigranten?quote:
die is nog beter ja!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:52 schreef Lienekien het volgende:
Wat dacht je van second and third generation immigrants?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:59 schreef lucienne2 het volgende:
pas op hier volt een foute grap:
young urban criminals
einde foute grap
Die klinkt tot nu toe het netst. Bedankt, die gaat het worden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:04 schreef Treinhomo het volgende:
Juveniles of foreign descent.
Jij kan tenminste nederlands.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef gohan16 het volgende:
Het eerste wat in me opkwam: Young juveniles. Dat klopt niet dus. Young foreigners/immigrants is denk wat het dichtsbij komt.
(Oja, ik ben zelf Marokkaan)
quote:au·toch·thon Pronunciation (ô-tkthn)
n. pl. au·toch·thons or au·toch·tho·nes (-th-nz)
1. One of the earliest known inhabitants of a place; an aborigine.
2. Ecology An indigenous plant or animal.
Grappig:quote:In biology, native means "of or from a certain place or region" and includes both indigenous and endemic species, contrasting with any of several terms meaning not native to a place: nonnative, alien, adventive, or introduced.
Bron: thefreedictionaryquote:In Geology, sediments which originate from outside the burial site are called allochton (from greek 'allo' = other, and 'chton' = earth).
forum.fok.nl in de footnote !!quote:Use footnotes to provide references. You will not get a mark for your essay if you have used external sources without making it clear where they come from! (see also the section on plagiarism below).
Zo staat het letterlijk in m'n opdrachtomschrijving ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:03 schreef timmeeeh het volgende:
BrauN, denk er wel om:
[..]
forum.fok.nl in de footnote !!
weet ikquote:Op woensdag 7 december 2005 16:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zo staat het letterlijk in m'n opdrachtomschrijving ja.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:18 schreef timmeeeh het volgende:
ik heb zo het idee dat wij met dezelfde opdracht bezig zijn
Social Philosophyquote:Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik denk het niet.![]()
Voor welk vak ben jij bezig dan?
net ingeleverdquote:Op donderdag 8 december 2005 14:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Je hebt niet m'n onderwerp gejat toch zeker?![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 18:52 schreef kippiej het volgende:
Of je kiest voor een fatsoenlijke studie
'Social Philosophy' is geen studie, baklap. Het is een van m'n vakken.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:52 schreef kippiej het volgende:
Of je kiest voor een fatsoenlijke studie
hedde em al af?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
'Social Philosophy' is geen studie, baklap. Het is een van m'n vakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |