* Weer kijken doetquote:
Nu wel ontvangenquote:
rietquote:
toerquote:
wat van wie??? Ik heb een zoon van net 14.... als ik wat dan ook van K3 zou kennen dan zou het verdacht zijn en zou ik per direct uit de ouderlijke macht ontzet moeten worden... dus helaas...quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neuh... je moet alleen ojalelele van K3 zingen met het bijbehorende dansje![]()
ik ben er klaar voorquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
wat van wie??? Ik heb een zoon van net 14.... als ik wat dan ook van K3 zou kennen dan zou het verdacht zijn en zou ik per direct uit de ouderlijke macht ontzet moeten worden... dus helaas...
Maar ik wil wel ff Voulez vous coucher avec... zingen hoor... dansjeerbij.. ook goed???
* Fluistert wulps dansend Mordaz in zijn oor..... Voulez vous coucher avec.... damn.. met wie was dat ook al weer??quote:
Ga je gang.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:59 schreef Leandra het volgende:
Maar ik wil wel ff Voulez vous coucher avec... zingen hoor... dansjeerbij.. ook goed??? [/sub]
loerquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
wat van wie??? Ik heb een zoon van net 14.... als ik wat dan ook van K3 zou kennen dan zou het verdacht zijn en zou ik per direct uit de ouderlijke macht ontzet moeten worden... dus helaas...
Maar ik wil wel ff Voulez vous coucher avec... zingen hoor... dansjeerbij.. ook goed???
Mordaz er zowaar verlegen van wordt!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Fluistert wulps dansend Mordaz in zijn oor..... Voulez vous coucher avec.... damn.. met wie was dat ook al weer??![]()
poelquote:
lalalaa... was nog onder indruk van dansje geloof ikquote:
Gooooo Leandra goooo!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Fluistert wulps dansend Mordaz in zijn oor..... Voulez vous coucher avec.... damn.. met wie was dat ook al weer??![]()
postquote:
plekquote:
quote:
Schrikken hè... zo'n lapdance....quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Mordaz het volgende:
[..]
lalalaa... was nog onder indruk van dansje geloof ik
kleiquote:
zo wil ik wel vaker schrikken...quote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schrikken hè... zo'n lapdance....
poelquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:12 schreef dndiek het volgende:
laatste keer te laat voor vanavond want ik kap er maar gewoon mee
postquote:
quote:
sparquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |