Britsum roeleert hoorquote:
Is ook niet al te veel daar, geen winkel of wat dan ook. Alleen dorpsfeest is daar vertier.quote:Op maandag 5 september 2011 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Neuh, wonen wat leuke mensen, maar verder alleen op doorreis naar huis daar
dat was wimpie met zijn stabij .quote:
is ook leuk dorp .quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:11 schreef Tangarine het volgende:
Ik was donderdag voor het eerst in Stiens, op bezoek bij een vriendin die daar bij haar ouders was... zag er uit als een leuk dorp!
Dat klopt maar er zijn ook zat bij wie Cambuur geen flikker uitmaakt waaronder ik en mijn matenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef Vetgedrukt het volgende:
Stiens zit vol met stoere cambuur nerdjes.
Ik schaam mij ook dood voor Leeuwarders die Fries spreken maar wel bij Cambuur gaan zingen 'anti Fries is waar ik voor kies'quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:33 schreef Vetgedrukt het volgende:
Verder is Stiens wel cool indd, maar nadruk komt toch wat te veel liggen op die cambuur lui.
'Stiens is krekt liwadden! Friesland is om Stiens en Liwadden bouwt weest wel uuu'
TS: Oke..... welke straat woon je dan? 'Wythusterwei oid', erm over fries gesproken.... Pauper.
Iedereen zit nu bij Cambuurquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:44 schreef kinkyboy het volgende:
leeft er nog wat in stiens ?
is zo stil hiero ..!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |