Wij woonden ook aan de Ophirstraat, dus misschien was dat wel één van mijn zussen! (waarvan de jongste redelijk voldoe aan de kwalificatie 'kutwijf' somsquote:Op donderdag 8 december 2005 17:08 schreef What het volgende:
[..]
Ik ook, op de Ophirstrjitte.![]()
Wat een kutwijf.
Lieverd, je quote een post uit 2005quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij woonden ook aan de Ophirstraat, dus misschien was dat wel één van mijn zussen! (waarvan de jongste redelijk voldoe aan de kwalificatie 'kutwijf' soms)
In welk jaar was dat dan?
Zo ver boven Leeuwarden?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:08 schreef dynast het volgende:
Jezus Stiens of all places..Dat er zoveel personen zijn die zo ver de weilanden boven Leeuwarden bezocht hebben.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lieverd, je quote een post uit 2005
Nou, dan moet ik me toch wel even melden hier. Ik heb ook in de Ophirstraat gewoond. Ik had niet gedacht hier zoveel Stienzers aan te treffen (Ok, de laatste post hier is van feb. maar toch...)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij woonden ook aan de Ophirstraat, dus misschien was dat wel één van mijn zussen! (waarvan de jongste redelijk voldoe aan de kwalificatie 'kutwijf' soms)
In welk jaar was dat dan?
Heb maar 3 jaar in Britsum gewoontquote:
DIe jongen ken ik wel haha, kameraad van mij, wel een held is hij.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet? dichtsbijzijnd is de brug bij Vrouwenparochie... En natuurlijk ligt Bartlehiem op een steenworp afstand...:7
Van Pool moets ik een Stienser mop vertelllen.. Stiensers zijn er goed in moppen. Deze Stienser heeft zelfs een moppenwedstrijd gewonnen.
Twee boze paarden
Er staan 2 paarden in de wei en ze zijn heel boos op elkaar. Zegt het ene paard tegen het andere: "Ik sta morgen heel vroeg op en dan schrijf ik 'Ezel' op je deur".
Antwoordt het andere paard: "Dan sta ik nog eerder op en dan veeg ik het er weer af!"
Inzender: Gerben Flonk, Stiens
Leeftijd kind: 7
Lachwekkend: ja
15 februari 2000
http://www.ouders.nl/xuit2000-02.htm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |