Goed bezigquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Jitiizer- Fryslân Boppe (kan dit?)
Zo, nog een warmlooptopic naar de Fryske Slowchat geopend
waar ging het over? als t nuttig is voor mn campagne waarbij ik hem als woordvoerder heb moet ik maar even kijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Arie Boomsma op Omrop Fryslân nuOud Stienzer
haring eten. en er poepte een koe op zn hoofdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
waar ging het over? als t nuttig is voor mn campagne waarbij ik hem als woordvoerder heb moet ik maar even kijken(school, imago verbeteren van de kerk).
Laurens Boomsma is tofquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Patton het volgende:
Wie is Arie Boomsma? Ik ken alleen Laurens. En Jelle van der Laan natuurlijk, geweldige man. Loopt ie nogsteeds zo hard?
ZPC heb ik nog gewerkt, de loodsen heten nu ZOS.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:25 schreef Cattara het volgende:
Ik zat ook op de paedwizer,ik woonde er zelfs scheef tegenover aan de petterhûsterdijk...
En bij de ZPC heb ik voor het eerst brommer en auto gereden....
Later woonde ik in de uniabuurt,ook een superleuk straatje.
En ja die van der Laan(ik zat bij zijn dochter Thea in de klas) wat kon die snel en appart lopen,streng doch rechtvaardig hihi.
Weet nog goed dat we alle bijbelboeken uit ons hoofd moesten leren,ben het allang weer kwijt.
Supercool dit topic....
Dus Anna's patat is er nog steeds,en nog steeds bij de molen de hoop?
Past ze nog wel in die kar dan?het was 15 jaar gelden al een tientonner....
Hoe heet die broer dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ZPC heb ik nog gewerkt, de loodsen heten nu ZOS.Anna haar kot staat er nog steeds wonder boven wonder, het enige oude wat de herinrichting van het centrum heeft overleefd... En mn broer heeft volgens mij ook bij Thea van der Laan in de klas gezeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |