wat mijn geliefde hier zegt is correct. We wonen tegenover de veldenquote:Op donderdag 8 december 2005 17:41 schreef Sandraugiga het volgende:
We zitten al op de ere tribune! Vooral winter...
DTD.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:40 schreef blaaatkipje het volgende:
Wanneer ga je lid worden van DTD Alexxxx?
Mjah, die hele hoek klopt niet, net als Harkema.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Stiens, Jelsum, Cornjum toch?
Sneu team.
Hoi ex-buurmanquote:Op donderdag 8 december 2005 19:16 schreef Arti het volgende:
Yoehoe... stiens topic... mijn geboorteplaats De Skilwei. Maar verder heb ik niet zoveel met stiens!
![]()
Neeneenee..!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
DTD.
Stiens, Jelsum, Cornjum toch?
Sneu team.
nee, de bommen liggen aan de andere kant van de vliegbasis, bij Engelumquote:Op donderdag 8 december 2005 19:31 schreef What het volgende:
[..]
Mjah, die hele hoek klopt niet, net als Harkema.
Bom d'r op klaar.
Haha netjes, rijtjeshuis daar of een stukkie verderop bij die schattige oude huisjes?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat mijn geliefde hier zegt is correct. We wonen tegenover de velden
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:03 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Haha netjes, rijtjeshuis daar of een stukkie verderop bij die schattige oude huisjes?
Netjesquote:Op donderdag 8 december 2005 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]als kind wilde ik er altijd al wonen
soms komen dromen uit
Dat is geheel correct. In dit topic zijn we ons aan het warmlopen voor een Fryslân topic, waarvan het de bedoeling is dat het uitloopt in een slowchatreeksquote:Op donderdag 8 december 2005 21:53 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
om eerlyk te wezen bin ik nog nooit in stiens west
en als Stiens een topic kan krijgen verdient het almachtige fryslan dat ook
Niet helemaal hoor, ik woonde aan de andere kant van het Skilhiemquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef Arti het volgende:
[..]
gezellig welk nummer? ik kom van nummer 21.![]()
dat weet ik niet, dat is inmiddels al zo'n 22/23 jaar geleden, volgens mij hadden we wel buren en die man heet Benny volgens mijquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet helemaal hoor, ik woonde aan de andere kant van het Skilhiem
21? Naast Kooistra?
Whehe.. ben je later naar Gytsjerk of zo verhuisd? En heb je nog op het COmenius in Leeuwarden gezeten?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef Arti het volgende:
[..]
dat weet ik niet, dat is inmiddels al zo'n 22/23 jaar geleden, volgens mij hadden we wel buren en die man heet Benny volgens mij
nee naar hartje friesland (grou) mijn broers hebben nog wel in lwd op school gezetenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe.. ben je later naar Gytsjerk of zo verhuisd? En heb je nog op het COmenius in Leeuwarden gezeten?
heet een van je broers Jeroen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:23 schreef Arti het volgende:
[..]
nee naar hartje friesland (grou) mijn broers hebben nog wel in lwd op school gezeten
nee, niet dat ik weetquote:
Alleen als ze uit Sint Annaparochie komenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:25 schreef Arti het volgende:
[..]
nee, niet dat ik weet. Ken je toevallig de fam. Bruinsma, dat zijn nog wel bekenden van ons.
![]()
![]()
nee niet dat ik weetquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen als ze uit Sint Annaparochie komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |