Dat klinkt meer als een opsomming van de leden van de Hofstadgroep dan als een opsomming van aardige users...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, je hebt dus Cara en L. en. M. en K. en R.
ja duh!! ik weet wie het is. ik wou weten uit welke reeks je de poster had..quote:
Ja, ik ga hier een beetje al die namen neerzettenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een opsomming van de leden van de Hofstadgroep dan als een opsomming van aardige users...![]()
Zolang het maar niet wordt verpest door mierencopuleren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat is wel zo handig in deze copulatiemaatschappij.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja duh!! ik weet wie het is. ik wou weten uit welke reeks je de poster had..![]()
Striptease.. millenium..tattoo?
Als je je geloofwaardigheid niet wilt verliezen wel ja!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ik ga hier een beetje al die namen neerzetten![]()
Hoi aardige user, wiequote:
Ga maar zoeken, je kan het best wel terug vindenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je je geloofwaardigheid niet wilt verliezen wel ja!![]()
Zeg niet dat je de serie Gilmore Girls niet kent..?quote:
Ik ben lui!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga maar zoeken, je kan het best wel terug vinden
Die M en die R kan ik wel raden, maar de restquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, je hebt dus Cara en L. en. M. en K. en R.
Jupquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
Echo of the moon... Heel mooi!!
Die K. is van _Kimmie_ natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:36 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Die M en die R kan ik wel raden, maar de rest
Je doet wel moeilijk zo hoor
De naam ken ik van deze reeks,quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zeg niet dat je de serie Gilmore Girls niet kent..?
Zijn er zulke tekeningen van CopyCatwomanquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jup. Ik was eigenlijk op zoek naar cat woman, maar die kreeg ik nergens gevonden in een normaal formaat,
.
T zijn allemaal vrouwenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
De naam ken ik van deze reeks,. Verder
![]()
Gokje, de R staat voor de geweldige user Robbiericardo??![]()
In de beleving van marcb1974 ja... En die vindt alles dat enigzins vrouwelijk is vriendelijk...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:39 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Het ging over vriendelijke users was het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |