Door de fusie van de boeken kwam de walvis vredig op dit theekopje terechtquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm.. sorry hoor.. maar hij die het snappe, snappe het..(en ik ben niet blond
)
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:12 schreef Frezer het volgende:
Jeuj.2 truien gekocht Poster ontvangen Onderdelen DVD van (bijna) alle Italiaanse voitures van de afgelopen 15 jaar ontvangen
Marc je verdient een draai om je oren..quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door de fusie van de boeken kwam de walvis vredig op dit theekopje terecht![]()
Mwah, z'n boeken zijn vermakelijk, maar ook niet meer dan dat...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat maakt giph-taal nou vaak zo leuk.
Nope, je bent wel de enige die de moeite neemt om te reageren in plaats van te negeren!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:14 schreef _Cara_ het volgende:
en ik dan de enige die het niet snapt..![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, je bent wel de enige die de moeite neemt om te reageren in plaats van te negeren!
Vrouw!quote:
Luis Royoquote:Poster van wat?
Ik ben een vriendelijke user...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, je bent wel de enige die de moeite neemt om te reageren in plaats van te negeren!
Die hadden we nog niet!quote:
Das toch wel erg, op de 30.000 (?) users.quote:
Ik blij ook geweldigquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:19 schreef nixxx het volgende:
het blijft echt een geweldige filmAmelie
Dat is wel zo handig in deze copulatiemaatschappij.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je maar een liefdesvliesje gebruikt he!![]()
Laat ik het wat nuanceren dan, ik ben ze nog niet tegengekomen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das toch wel erg, op de 30.000 (?) users.
Het is idd heel geweldig dat jij blij bent jaquote:
Welke?quote:
Ze zijn er echt hoor, al moet je soms even zoeken iddquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat ik het wat nuanceren dan, ik ben ze nog niet tegengekomen...![]()
hey.. meet Cara.. ik ben De vriendelijke uster!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat ik het wat nuanceren dan, ik ben ze nog niet tegengekomen...![]()
Noem er nog eens een paar dan....quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn er echt hoor, al moet je soms even zoeken idd
Ik noteer het meteen ff in m'n zwarte boekje...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hey.. meet Cara.. ik ben De vriendelijke uster!!![]()
(meestal dan)
Das een tekenaar, fantasy-achtig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |