quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
Nee, inderdaad mordra; niemand wilt met je msnen.. En je moet Duits leren.
Oh, en ik loop stage bij een instelling voor ouderen met pscyhosociale problemen. Maar gelukkig is Sharkdoggie er nu om mij te helpen![]()
Ik weet je msn nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en ik loop stage bij een instelling voor ouderen met pscyhosociale problemen. Maar gelukkig is Sharkdoggie er nu om mij te helpen![]()
ik moet zo leren maar ik ben druk met m'n zus aan het msn'en om af te spreken dat ik haar eind Januari ophaal, anyways... wist je nog die keer op je stage dat je door die vent werd aangesproken of jij z'n broek wilde verschonen omdat hij zijn tv aan had laten staan terwijl jij eigenlijk naar die vrouw moest om haar bier te geven omdat de radio uit was gegaan terwijl zij de krant las toen ze op het balkon stond te genieten van glaasje jenever?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:49 schreef Chanty87 het volgende:
GOFTER. Zit ik verdomme heel de fokking avond aan zo'n KLOTEtekening, verneuk ik 'm met zo'n kutstift![]()
![]()
![]()
Zo dan, lekker dagje heb je hequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:49 schreef Chanty87 het volgende:
GOFTER. Zit ik verdomme heel de fokking avond aan zo'n KLOTEtekening, verneuk ik 'm met zo'n kutstift![]()
![]()
![]()
Ik ben het eens met je eerste regel, maar de overige twee nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:02 schreef HomerJ het volgende:
Gefeliciteerd Roy! Lekker weining weg gegeven, maar ze konden de bal niet echt voorin houden.
Cocu kwam wel goed weg aan het eind. Maar het was dik en dik verdiend.
En Farfan moet niet janken
Dat is zo kansloos. Net zoiets als vragen of iemand een verjaardagstopic wil openen in ONZ.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben zo jarig. Ik behoud het recht om de TT te veranderen om 00:00
.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos. Net zoiets als vragen of iemand een verjaardagstopic wil openen in ONZ.
Best jammer ja, ik had het bijv onthouden en heb mn verjaardagspost al klaarstaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos. Net zoiets als vragen of iemand een verjaardagstopic wil openen in ONZ.
Jij ook al.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Best jammer ja, ik had het bijv onthouden en heb mn verjaardagspost al klaarstaan
Het zit lekker mee ja...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo dan, lekker dagje heb je heNaja, ik ben iig heeeeeel blij want PSV is door
![]()
(sorry
)
Yeah rightquote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef Chanty87 het volgende:
(bij mij was het al 0:00 trouwens hoor, even terzijde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |