quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:21 schreef Adfundum het volgende:
ahteruit en flink ook
woonlasten omhoog
quote:eigen bijdrage autolease is niet meer aftrekbaar waarschijnlijk. Alleen dat scheelt me al 250¤ netto per maand.
En dan mag je mij voorrekenen hoe dat komt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:24 schreef JohanV. het volgende:
80% van de bevolking zal er per saldo dik en echt dik op achteruit gaan.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:13 schreef Serinde het volgende:
De combinatie : loon blijft gelijk / ziektekostenverzekering gaat omhoog, hoor ik wel érg vaak. Iemand die zich er iets meer in verdiept zal al weten dat dat helemaal niet correct is in de meeste gevallen![]()
Same herequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef _-rally-_ het volgende:
Loon blijft gelijk, ziektekosten gaat omlaag
Naaistreek is datquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:24 schreef CryARiver het volgende:
Op achteruit.
Overuren worden niet meer uitbetaald. Maar krijg je vrije uren voor terug.
Vind ik niet. Overuren worden zwaarder belast en door overuren in te zetten als vakantie- of compensatiedagen ben je voordeliger uit. (als je liever cash hebt dan vrije tijd is het natuurlijk wel vervelend...)quote:Op woensdag 7 december 2005 10:25 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Naaistreek is dathebben ze bij ons vorig jaar al geflikt
![]()
![]()
En dat is weer niet waar. (the urban legend of the vakantiegeld/vakantiedagen/overwerk-wordt-zwaarder-belast strikes again)quote:Op woensdag 7 december 2005 11:01 schreef Tja... het volgende:
[..]
Vind ik niet. Overuren worden zwaarder belast
welk land ?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:40 schreef niet_links het volgende:
Ik ga er op vooruit. Ik ga een20% verdienen van wat ik nu verdien (als alles goed gaat). Doch doordat ik dit in een ander land verdien (ik ga emigreren) ga ik er enorm op vooruit. Al mn vaste lasten samen inclusief eten zijn 200 euro.Ik houd ook nog eens 200 euro over voor leuke dingen doen. In een land waar je dus voor je vaste lasten incl eten huur electra 200 eur kwijt bent is dat best veel geld. Dus ja ik ga er enorm op vooruit, ook gezien het klimaat.
Geen vervelende overheid die constant het geld uit je zak klopt met nieuwe regels![]()
Dat is ook kut.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:25 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Naaistreek is dathebben ze bij ons vorig jaar al geflikt
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |